Премини към съдържание

Проблем след смяна на горивни филтри


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, онзи ден смених горивните филтри на колата, Мицубиши Каризма 1.8 GDI, 125к.с.,а именно мрежата на помпата в резервоара, филтъра под бушоните, и филтъра на помпата за високото налягане, и колата започна да работи странно! Пали от ряз,на място работи перфектно, но в движение се получава едно забиване и след това рязко почти камшично ускорение,когато я карам с малко газ колата пресецва, в смисъл, ту се опитва да"ускори", но в следващия момент заглъхва, и като подам повечко газ, първо забива муцуната, все едно е свършил бензина, и в следващия миг, направо изригва, преди смяната, всичко беше много плавно, включително и ускорението, ускоряване, но без тези лашкания в началото. Пробвах я около пет-шест пъти, никъде в оборотите(до прекъсвач ), на първа, втора и трета, няма глъхнене и прекъсване, набира много яко, но ме дразни това забиване когато подам газ, дори и много леко. Благодаря предварително. Не съм махал акумулатора, ако ще помогне нещо това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да не са стегнати добре входящата и изходящата тръба на филтъра под бушоните, и от там да "губи" налягане, или дебит, но пък ако има такава загуба според мен би трябвало да се усети и по нататък в ускорението, а там, всичко е повече от перфектно, направо ми доставя удоволствие как набира, не знам, но нещо стана, и не мога да си обясня какво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е стегнато, но ме съмнява малкия филтър на високото налягане, да не е останало нещо от старото филтърче, защото като го извадих, беше само металния пръстен и част от мрежичката, продухал съм яко вътре с спрей(с дългия накрайник), новият филтър влезе зор, трябваше да го набия с нещо, щото на ръка не искаше! Не знам така ли трябва да влиза трудно???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сега???? Разглабяне, или може да се извади без демонтаж на помпата????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е О. К., няма остатъци от стария филтър, но....., но новият приличаше на 15год.филтър,направо се беше затлачил, сложих нов, и всичко е супер, нямам представа от къде е тази "тиня", за два дена, при положение че всичко е чисто ново(филтрите).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е О. К., няма остатъци от стария филтър, но....., но новият приличаше на 15год.филтър,направо се беше затлачил, сложих нов, и всичко е супер, нямам представа от къде е тази "тиня", за два дена, при положение че всичко е чисто ново(филтрите).

.....изгнила ти е гърловината на резервоара,виж горе тръбата където завършва с фланеца за зареждане,тя се намира в калника и тъй като там винаги хвърля вода и кал от гумата, може би имате дупка,а от там -да влиза вода в резервоара.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...