Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Спецификации за Антифриз при OUTLANDER 2.0 D-ID


Препоръчано мнение

Здравейте, първо разгледах темите в Google, както и тук

Разбрах, че антифризът "вероятно" трябва да е ЧЕРВЕН, обаче... после видях, че има различни спецификации G12, G12-G12+, G30 и тн...

Та - дали можете да ми съдействате с информация с каква спецификация трябва да е Антифриза за Mitsubishi OUTLANDER 2.0 D-ID 2008 ( търсих за спецификации за този мотор, нищо конкретно не открих )

Блгагодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, първо разгледах темите в Google, както и тук

Разбрах, че антифризът "вероятно" трябва да е ЧЕРВЕН, обаче... после видях, че има различни спецификации G12, G12-G12+, G30 и тн...

Та - дали можете да ми съдействате с информация с каква спецификация трябва да е Антифриза за Mitsubishi OUTLANDER 2.0 D-ID 2008 ( търсих за спецификации за този мотор, нищо конкретно не открих )

Блгагодаря :)

 

 

Здравей, конкретната спецификация за възела е VW G 12 TL 774-F.

В някой технически документи на антифризите може да е изписан като G12, другаде като TL 774-F, но знай, че има равенство между тях. Дали ще е червен и ще е оранжев зависи от оцветителя. По-важното е тази охладителна течност на която си спреш вниманието да отговаря на горното условие.

Поздрави.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, конкретната спецификация за възела е VW G 12 TL 774-F.

В някой технически документи на антифризите може да е изписан като G12, другаде като TL 774-F, но знай, че има равенство между тях. Дали ще е червен и ще е оранжев зависи от оцветителя. По-важното е тази охладителна течност на която си спреш вниманието да отговаря на горното условие.

Поздрави.

Окей, много благодаря!

Стигнах и до някакво заключение,ч е трябва да е OAT стандарт, това също вярно ли е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, формулата е органичен антифриз (organic acid technology), стандарта базиран на нея е VW TL 774-F, а "шапката" за по-лесно помнене е VW G 12. На много от казанчетата на VAG групата си е изгравирано някоя от G12/G12++/G13 и т.н. за по-лесно разпознаване каква течност да се налее.

Като намериш течност по VW TL 774-F, тя ще отговаря и на G12. Но само ограничен антифриз не е достатъчно условие да поддържа задължително и G12. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вярно е, формулата е органичен антифриз (organic acid technology), стандарта базиран на нея е VW TL 774-F, а "шапката" за по-лесно помнене е VW G 12. На много от казанчетата на VAG групата си е изгравирано някоя от G12/G12++/G13 и т.н. за по-лесно разпознаване каква течност да се налее.

Като намериш течност по VW TL 774-F, тя ще отговаря и на G12. Но само ограничен антифриз не е достатъчно условие да поддържа задължително и G12. Поздрави.

 

много благодаря, за отделеното време, взех с тази спецификация, прави ми впечатление обаче, че... долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигаелят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...