Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос за SST TC


Reiknal

Препоръчано мнение

Здравейте, ориентирал съм се към ралиарт и доста четох за тях. Извода е че от към кутиите са слаби. Искам да попитам ориентировъчната цена за дисковете каква е. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а на теория колко издържат. Като нормален съединител, повече, по-малко?

Има ли как да се провери това при евентуален оглед на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от начина, по който е обслужвана кутията ( интервала на смяна на маслото и вида на маслото ). Може да се провери налягането на маслото докато колата е в движение и се сменят предавките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Постнатия линк е с части за подобряване и ремонт, ето друг линк с по-ниски цени: https://www.jackstransmissions.com/transmission-parts/evox-sst-dct470

 

Редакция: https://www.aupetservis.com/6dtc470-6-speed-w6dgs-tc-sst-sps6-dual-clutch-transmission/

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а на теория колко издържат. Като нормален съединител, повече, по-малко?

Има ли как да се провери това при евентуален оглед на колата.

 

Издържат според натоварването. Частите на Dodson са качествени и проверени. Проблемите със SST-то далеч не се изчерпват само със съединители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, при оглед има ли как да се диагностицира кутията от до, да се знае какво ме чака?

 

Не мисля, че можеш да се застраховаш от евентуални проблеми. Ралиарта щеше да е чудесен модел ако се предлагаше с ръчни скорости. Уви SST-то не е толкова надеждно колкото ти се иска. Моделът вече остаря и не се намират екземпляри на малко километри.

Питаш какво те чака, може да се чака ремонт струващ колкото половината кола и кварталният майстор няма да ти свърши работа.

Можеш да направиш стандартната диагностика, да я покараш за да усетиш как превключва. Всичките тези неща ги пише по американските форуми, просто трябва да се зачетеш от какво се оплакват хората, при какви обстоятелства се случват проблемите и какво трябва да очакваш. Дори да си свършиш домашното, за съжаление няма как да знаеш как я е карал предишния собственик. SST-то страда много от прегряване при юнашко каране. Сега видимо може да няма проблем, но след 5-10к км ситуацията може да се промени.

 

Опитвам се да ти обясня, че Ралиарта е рискова покупка за кола втора ръка и ако искаш да станеш бъдещ собственик, то следва да имаш финансовата възможност да поемеш 50% от цената на колата за бъдещи ремонти. Дали си струва ти ще си прецениш. Успех!

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения те очаква ремонт на кутията (минимум съединители, маховик, масло и филтър), въпроса е колко километра след като я закупиш ще се наложи да направиш ремонта, а той наистина е изключително скъп. Лошото е че сравнително често страдат и от проблеми в хидроблока, а тогава цифрите стават изключително неприятни. Като калкулираш едни 7-8 000лв за ремонти по кутия и съединители, които със сигурност ще "изникнат" мисля, че покупката на такъв автомобил на практика се обезсмисля.

 

По смислено ми изглежда покупката на ЕВО с ръчна скоростна кутия.

Да колега . Аз съм напълно съгласен с последното ти изречение.Обаче има едно голямо НО.Хората гледат ,че има ралиарти до 15 хиляди,добре изглеждащи и т.н.,и силно се заинтригуват.А то има защо да са на такива пари. Сравнително сносно ево с ръчка, едва ли може да се пипне под 45000. И така, какво остава за тези хора с 15 хиляди в ръка ,освен да разпитват, какво би ги чакало, ако се здобият с ралиарт. А някои от интересуващите се,търсят и сериозни гаранции.

Редактирано от Гуидо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почвате да ме отказвате с тия цифри :D

Към цифрите добави и задължителен ремонт на AWC помпата и цялостна подмяна на предни спирачки + по-широки джанти и гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към цифрите добави и задължителен ремонт на AWC помпата и цялостна подмяна на предни спирачки + по-широки джанти и гуми.

:giggle: :giggle: ....според мен не е чак толкова болка за умиране ,но си е таралеж в гащите.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...