bace Публикувано 14 септември 2020 Сподели Публикувано 14 септември 2020 (редакция) Колеги, Лемфьордер не се ли предлагат за Галантите? Аз не че карам Галант, но на Еклипса карам с шарнири и кормилни накрайници на тази марка и вече над 25к км няма грам луфт. Вярно, аз съм с Макферсон тип окачване, но там точно шарнира се натоварва най-много и все пак няма грижи...Точно Макферсона е много по-ненатоварен от двойното А-рамо ....тежестта на автомобила при Макферсона се поема директно от амортисьора (и пружината), докато при двойното А-рамо тежестта преминава през шарнира на правия носач (стреми се да го извади). ;) Редактирано 14 септември 2020 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 септември 2020 Сподели Публикувано 14 септември 2020 Точно Макферсона е много по-ненатоварен от двойното А-рамо ....тежестта на автомобила при Макферсона се поема директно от амортисьора (и пружината), докато при двойното А-рамо тежестта преминава през шарнира на правия носач (стреми се да го извади). ;)Май е точно това обясненито. Хубав автомобил с капризно, скъпо и трошливо окачване. Днес с един познат с галант си говорихме точно за това - налива пари а все нещо трака по окачването му. Вече решил да кара докато се преде хавтомобила, след това да му пее попа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 септември 2020 Сподели Публикувано 15 септември 2020 Точно Макферсона е много по-ненатоварен от двойното А-рамо ....тежестта на автомобила при Макферсона се поема директно от амортисьора (и пружината), докато при двойното А-рамо тежестта преминава през шарнира на правия носач (стреми се да го извади). ;)Не при всички е така, аз карам кола с дабъл-уишбун окачване и пружината постоянно натиска шарнира в състояние сглобка, ама при мен долните носачи не влизат отдолу на шенкела, а отгоре и пружината постоянно ги натиска . http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 15 септември 2020 Сподели Публикувано 15 септември 2020 (редакция) Не при всички е така, аз карам кола с дабъл-уишбун окачване и пружината постоянно натиска шарнира в състояние сглобка, ама при мен долните носачи не влизат отдолу на шенкела, а отгоре и пружината постоянно ги натиска . http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifДа, това за мен в по-издържано. А в предишното ми мнение визирах конкретно окачването на моя EA5. Редактирано 15 септември 2020 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 15 септември 2020 Сподели Публикувано 15 септември 2020 Май е точно това обясненито. Хубав автомобил с капризно, скъпо и трошливо окачване. Днес с един познат с галант си говорихме точно за това - налива пари а все нещо трака по окачването му. Вече решил да кара докато се преде хавтомобила, след това да му пее попа :(Чесно казано нямам такова впечатление, за скъпо ....не знам може би - да, но според мен е поносимо ..... моя галант го карам душмански....даже тази година имам "нови попълнения" (3 джанти за боклука заради "хубавите" ни врачански пътища). Тропане няма, но след всяка зима сменям по някой прав носач, защото започват да скърцат. (А в зависимост от финансовото състояние - сменям и други неща, не защото са за смяна, а защото така и така ще разглобявам и ще се цапам). За километри нямам наблюдение на колко ги сменям, но на година ми се връзват около 50к така, че може би това е цифрата ... +/-. Понеже имам и един Спейс Стар (и той от 8-9 години при мен) прякото ми впечатление е, че спейса има много по-кофти окачване и по-конкретно задното - няма настройване ....все нещо тегли на някъде....все някакви дребни и дразнещи проблеми...за сега съм го закрепил ... при галанта тая фраза я няма...всичко е на конец там и управлението му е супер готино и не натоварващо. А като стана дума за километри....това са глупости...какви километри, какви пет лева....някой хора имат такъв "стил" на шофиране, че мога да унищожат колата за месец...не за 25000км .... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 септември 2020 Admin Сподели Публикувано 28 септември 2020 И сега последно има ли някой информация коя марка носачи в момента на пазара са качествени?Става въпрос за второ вграждане на поносими цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 28 септември 2020 Сподели Публикувано 28 септември 2020 Моя опит: Последните 2 носача които сменях бяха Kavo. Преди доста време (2-3г.) слагах 555 ... може би Kavo-то е една идея по-добро (незнам защо така си мисля - не съм ги засичал на км). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2020 Сподели Публикувано 29 септември 2020 И сега последно има ли някой информация коя марка носачи в момента на пазара са качествени?Става въпрос за второ вграждане на поносими цени. Лемфьордер стават ....пробвано от 3-4 години..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 16 октомври 2020 Сподели Публикувано 16 октомври 2020 При мен криви носачи TRW се разтропаха след година, смених ги с FEBEST и те се разтропаха след около година. Сега и аз се чудя какви да слагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 октомври 2020 Сподели Публикувано 18 октомври 2020 При мен криви носачи TRW се разтропаха след година, смених ги с FEBEST и те се разтропаха след около година. Сега и аз се чудя какви да слагам.....еми виж над теб мнението......ако и това не изкара година, значи имаш друг проблем ....или караш колата по нивите.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 ноември 2020 Сподели Публикувано 5 ноември 2020 (редакция) TRW - доволен съм!Ямато - не!За носачи Каво може, накрайници - твърдо не. Накрайници - делфи!Моите наблюдения са, че причината да финишират носачите много често е, че маншоните им се скапват за 1 година, започва да влиза вода и....чао. Редактирано 5 ноември 2020 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 17 ноември 2020 Сподели Публикувано 17 ноември 2020 (редакция) ....еми виж над теб мнението......ако и това не изкара година, значи имаш друг проблем ....или караш колата по нивите.... :DПламене, за Лемфьордер съм съгласен, че стават. Предни и задни биалетки сложих на Лемфьордер и не са мръднали. Прави носачи има на Лемфьордер, но криви, аз поне не намирам. На сегашните ми криви носачи на Фебест им се спука тампона към купето, а и в шарнира се раздрънкаха. Редактирано 17 ноември 2020 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 13 Май 2021 Сподели Публикувано 13 Май 2021 Колеги, някой да предлага или да даде насока от къде да купя КРИВИ носачи на Лемфьордер? Прави има, знам. Скоро сменях, но КРИВИ на Лемфьордер никъде не намирам. Дали произвеждат изобщо? Препоръка за алтернатива, без ТРВ, Фебест и Нипартс. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 Май 2021 Сподели Публикувано 14 Май 2021 Тук доскоро имаше - https://www.autopower.bg/nosachi-mitsubishi-galant.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.