mitsubishi_friend Публикувано 16 февруари 2020 Сподели Публикувано 16 февруари 2020 Здравейте,първо писане във форума и моля за мнение.Рядко карам със скорост по висока от нормалната но имам следния проблем който установих наскоро:При висока скорост около 140км ми се наложи да спра.Когато натиснах спирачката установих ,че педала е твърд като на жигула без серво и колата не спира.Наложи се да вдигна крака и да го натисна пак с по голямо усилие.Но какво се случи ,явно хвана само едното колело изсвири и колата се заклати яко и взе да поднася. Едвам е вкарах в пътя бях на косъм да се претрепя!Понеже го коментирах с колеги и някои изказаха мнение ,че може би е инцидентно реших да пробвам пак след две седмици.Оказа се същата работа,при скорост 150км. просто педала беше твърд от началото и като го натиснах колата започна да се клати пак но този път бях предпазлив и слава Богу до инцидент не се стигна!Да вметна само ,че при ниска скорост няма такъв проблем.Колата е Лансер 2007г 1,5 купена нова от магазина на 96000 абсолютно реални км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Здравейте,първо писане във форума и моля за мнение.Рядко карам със скорост по висока от нормалната но имам следния проблем който установих наскоро:При висока скорост около 140км ми се наложи да спра.Когато натиснах спирачката установих ,че педала е твърд като на жигула без серво и колата не спира.Наложи се да вдигна крака и да го натисна пак с по голямо усилие.Но какво се случи ,явно хвана само едното колело изсвири и колата се заклати яко и взе да поднася. Едвам е вкарах в пътя бях на косъм да се претрепя!Понеже го коментирах с колеги и някои изказаха мнение ,че може би е инцидентно реших да пробвам пак след две седмици.Оказа се същата работа,при скорост 150км. просто педала беше твърд от началото и като го натиснах колата започна да се клати пак но този път бях предпазлив и слава Богу до инцидент не се стигна!Да вметна само ,че при ниска скорост няма такъв проблем.Колата е Лансер 2007г 1,5 купена нова от магазина на 96000 абсолютно реални км.....махнете клапанчето на вакуумния маркуч който храни сервото с вакуум и пробвайте пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 17 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Не се вижда отделен компонент по маркуча!Има удебеляване по средата най вероятно е капсулован клапана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Не се вижда отделен компонент по маркуча!Има удебеляване по средата най вероятно е капсулован клапана.....да така е,. клапана е в маркуча... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 17 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2020 (редакция) Днес след няколко проби установих следните неща:1.клапана в маркуча си е наред в едната посока пуска в другата не.2.сервото държи вакуум3.при 150 съм на 4200 оборота и проблема е на лице пробвах при същите обороти но на ниска скорост проблен няма.4.светна лампата на абс ,диагностиката показа грешка тпс и интейк еър сензор в модула на абс5.закарах е на друга диагностика грешките ги нямаше, не знам дали предния диагностик ги изчисти но този каза да сменя всички гуми с еднакво износване ,не че виждам особена разлика в грайфера но това беше неговото становище.6.махнах предпазителя на абс и проблема изчезнаНямам никаква представа обаче от къде идва проблема? Редактирано 17 февруари 2020 от mitsubishi_friend Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 17 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Предполагам си от Бургас, отиди до Дарс ауто или сервиз разполагаш с тестер, който коректно чете Mitsubishi - MUT-III и т.н. От това, което си написал проблема 99% е в модула на ABS. Тези автомобили често имат проблеми с тези модули. След като имаш коректните грешки в модула на ABS ще може да се каже с по-голяма сигурност какъв е проблема.Те сега са Силвър стар и ходих преди месец да питам колко ще ми струва смяна на ремък и ролка.Казах ми ще ви пратим на мейла оферта 3 пъти звънях айде айде айде...и накрая ми изпратиха оферта на цена 900лева като писали труд 8часа и 40 минути по ~~53 лева часова ставка ~450лв труд и ~450 лв части и 10 дена доставка.Като показах офертата на един приятел който има сервиз взе да се кръсти.Поръча ми ролка и ремък ина 80 лв комплекта и след два часа ми звънна ела да си вземеш колата!Така ,че там не стъпвам повече никога.......Ако знаеш някъде другаде предложи ....ходих на Диян в Металик той се изказа за гумите ,че трябвало да се сменят с еднакво износване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 18 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Разбраха ме те и то много ясно 1.6 98кс 4g18 ,cs3a всичко пише на талона и на офертата! Както и да е ще го мисля, за сега предпазителя е в джоба и карам без абс ,че иначе опасно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Аз имах проблем с ABS, но при мен нямаше такъв сериозен проблем с твърд педал и небалансирано спиране! Никога не съм усещал склонност към завъртане. Говорил съм с други колеги с неработещ ABS, от това което съм чел в нашият и други форуми, никой не се е оплакал от проблем със спирането.От над 100 км/ч до 0, не съм спирал. От 90 до 0 съм спирал без проблем. Ако има проблем предполагам трябва и при по-ниска скорост да се проявява, така че не е нужно да си правиш експерименти с 130+ ! Наистина искаш, не искаш, най-добре е да отидеш в СС Бургас, за да ти прочетът грешките с оригиналния софтуер и след това да търсиш решение на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 18 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Защото и аз първоначално от първия ти пост те разбрах грешно, за 2007 - 1,5 - а това е следващата генерация, но няма значение. CS моделите рядко страдат от проблем в модула на ABS, прочетете го, след това ще го мислиш.Уф да и аз съм се объркал за мотора.Ще видя какво ще измисля и ще пиша когато има някакво решение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_friend Публикувано 21 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2020 Здравейте, ходих отново на диагностика и този път още като казах какъв е проблема ,че при висока скорост само прави проблем веднага се насочи точно към проблема.Сети се да проследи в реално време показанията на датчиците и се оказа преден десен датчик с различно показание спрямо останалите но не отчита нищо като грешка.Благодаря на всички за мненията.Специални благодарности и на Милен Загоров за точните консултациите и насоки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.