Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, нов съм във форума, но изчетох почти всички теми за Outlander, където вече може би всичко е казано, но все пак реших да попитам за нещата, които ме вълнуват още веднъж.

Отскоро съм собственик на Outlander 2012 2.4 Benzin CVT скорости. Колата все още не съм я карал, тъй като я купих от Швейцария и е зализана откъм шофьорската страна и има разни ламарини и някой дребни неща по предна лява гума за оправяне и е в процес на стягане. По километраж колата е 115 000 км, като книжка липсва и от автокъщата до Женева, където я купих казаха, че при ПТП се иззема от застрахователя и се дава на полицията за разследване дали ПТП-то не е настъпило вследстие на техническа неизправност. Някой чувал ли е такова нещо? Момчето, което ми я докара с автовоза каза, че според него се реални, защото каза, че от 20 години вози коли от от Швейцария и досега не е чул нито един човек да де се е оплакал, че са му я върнали там. За уточнение момчето само ми я вози от там. Аз сам си я харесах и купих от швейцарски сайт, тъй че достъп до българи не е имала :D. Все пак колата е като нова и пали и работи като кола на 115 000 и аз си мисля, че е на толкова. Все пак ще я закарам предварително в Балкан Стар да видим дали ще ми кажат история. Сега по съществените въпроси...

Според вас трябва ли да сменя сега маслото на CVT-то и да правя това подобрение с по-големия радиатор за охлаждане?

Освен нормалното обслужване, какво друго според вас трябва да обслужа? Дали да сменя свещи, масло на диф., пистов ремък и тн. Дали трябва да направя реглаж на клапаните и какво мислите дали на 150 000 трябва да мисля и за веригата?

Моля и за мнения къде ще ми сложат истински качествена газова система BRC или Landi Renzo може би. Колата ще се прави на газ, защото карам по 40-50 хиляди км.на година. По груби сметки за 5 години ще избия и газовата и колата от разликата с бензина, тъй че не се опитвайте да ме убедите да не "прецаквам" колата с газова :) Най-вероятно като я стегна минавам през Балкан Стар и после отивам в сервиза на DJ Tymbi, тъй че и неговото мнение ми е важно, въпреки, че ще го чуя и на живо :)

Поздрави и безаварийно на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж само дали не е от тези на които двигателя е с кашкавалени гнезда на клапаните че тогава всяка година и глава ще трябва да правиш/сменяш. И това упражнение да не нулира разлики в бензин/газ :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж само дали не е от тези на които двигателя е с кашкавалени гнезда на клапаните че тогава всяка година и глава ще трябва да правиш/сменяш. И това упражнение да не нулира разлики в бензин/газ :(

Защо да правя глава? Нали се слага някакво омасляване и изкарва до към 60 хил и после има нужда само от реглаж. Дори и на 60 хил да правя реглаж за 700 лв пак ще ми е доста по евтино на газ. Все пак при добре направена газ говорим за близо 2 пъти по-евтино от бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Benkovski. Проверявал ли си колко струва течността за омасляване и за какъв пробег стига? Един познат ми бе споменал цени (ако не се лъжа) от 30-40? лв за литър който свършвал много бързо, защото системата сама дърпала от него. Ще бъде интересно да се включи и този разход в сметките. Поздрави.

 

ЕДИТ: Тук (линк) пише цитирам .."Препоръчителната дозировка е по една капка масло на всеки 8 секунди, при работа на автомобила на празен ход." , а цената на произволна течност варира около 30 лв (линк). Вече газаджийте и сервизните механици ще знаят в дълбочина повече.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Benkovski. Проверявал ли си колко струва течността за омасляване и за какъв пробег стига? Един познат ми бе споменал цени (ако не се лъжа) от 30-40? лв за литър който свършвал много бързо, защото системата сама дърпала от него. Ще бъде интересно да се включи и този разход в сметките. Поздрави.

 

ЕДИТ: Тук (линк) пише цитирам .."Препоръчителната дозировка е по една капка масло на всеки 8 секунди, при работа на автомобила на празен ход." , а цената на произволна течност варира около 30 лв (линк). Вече газаджийте и сервизните механици ще знаят в дълбочина повече.

За съжаление навлязохме пак в спор "за" и "против" газта. Тази течност е около 30 лв за литър да и изкарва 4-5 хил км. Мисля, че е пренебрежителен разход. На 15 на сто бензин при 2.20 отиваш на 30+ лева на 100км. Дори и да го сметнем 20 газ защото пали бензин + смазочна течност + подръжка пак отиваме на поне 10 лв разлика на 100 км. При 50 000 км това са ти 5000лв. Извади реглаж + други разходи си поне 4 бона напред на 50 хил км. Всичко зависи колко караш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Benkovski. Аз споделих просто мнение по темата. Съжалявам че си го изтълкувал като насока "бензин vs газ". Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам на газ от 2002 год. до сега - сладка работа. Когато и да сложиш газова уредба - закъснял си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че когато и да сложиш газ си закъснял. Преди 3-4 месеца взех на жената една хондичка и веднага първото нещо беше да и сложа газ.

Идеята ми беше да видиш кои двигатели на тези Outlander-и държат на газ защото както караш много хич не ми се вижда добра идеята да правиш клапани всяка година. То ще ти строши и нервите де, като почне да не работи като хората. Не знам дали могат да се набият хубави легла на клапаните и да се реши така проблема. Защото за течноста съм чувал че няма много ефект, то като е мек метала и температурата на изгаряне на газта е по-висока едва ли някакво смазване ще помогне много.

Аз на моя 4G63 съм му навъртял 300 000км. на газ, взех го с газ от Италия, колко ли са го карали там нямам идея. Клапани не съм правил заради газта, само заради скъсан ремък. Тогава ги гледах - идеални, значи държи на газ този вид двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като колегата прави такъв пробег да слага една течна фаза и забравя за всички недостатъци на класическия газов инжекцион. Казвам го от личен опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май това е най-доброто решение, изпарението на газта ще охлажда и вероятно няма да има проблем с клапаните. Отделно като плюс малко повече коне от мотора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...