Даниел Цветков Публикувано 7 януари 2020 Сподели Публикувано 7 януари 2020 Здравейте колеги и за много години!Реших да сменя маслото на раздатката и задния диф на Кросъра,та питането ми е какъв вискозитет и марка масло да се налеее.Само него не съм сменял понеже беше бистро като взех колата,но ми препоръчаха да го сменя профилактично въпреки това.По разни сайтове намирам за вискозитет 80W90,но че ми се вижда малко гъсто,а уж е като на ск.кутия,но там е 75W80-та за това питам.На кутията съм налял ТОТАЛ като марка. За масло става въпрос,че съм объркал заглавието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 7 януари 2020 Сподели Публикувано 7 януари 2020 Здравейте колеги и за много години!Реших да сменя маслото на раздатката и задния диф на Кросъра,та питането ми е какъв вискозитет и марка масло да се налеее. Заповядай колега изискванията на производителя:TransferboxCapacity Dry fill: 0.54 liter Service fill: 0.5 liter Use: NormalCheck 20000 kmChange 60000 km OEM recommendation year-round API: GL-5 LS SAE 80W-90 OEM recommends: Total Transmission X4 80W-90.---------------------------------------- Differential, rearCapacity 0.5 liter Use: NormalCheck 20000 kmChange 60000 km OEM recommendation year-round API: GL-5 LS SAE 80W-90 Основаното в тях е че се изисква маслото да има лимитед сплит добавки в комбинация от API GL-5 и SAE 80W-90.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 7 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2020 (редакция) Благодаря,значи за вискозитета е вярно. От тука гледахhttp://kolalok.com/transmisiyata/citroen/c-crosser.html Редактирано 7 януари 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 7 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2020 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifАко може някой да оправи заглавието,моля! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2020 Тръгвам днес да сменят маслото на раздатката и задния диф,включвам на AUTO и при първия завой се чува ромолене откъм раздатката.Спрях,изключих двойното тръгвам и няма нищо,включвам и на завой пак.Интересно ,че го прави само на завой,направо като се движи колата го няма.Отивам при майстора и като източи маслото на раздатката имаше доста стружки на пробката.Наляхме новото масло,тръгвам си и отново проба-е няма нищо,върви си нормално на двойно и на предно няма ромолене в завой или при всяко друго движение.Бахти и случката!Май би си отива раздатката.Чудя се дали втора ръка или да се отваря и ремонтира.Майстора вика да я отвори първо и ако нещо лагер да се сменя ,ако е много зле тогава втора ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2020 Сподели Публикувано 16 януари 2020 Тръгвам днес да сменят маслото на раздатката и задния диф,включвам на AUTO и при първия завой се чува ромолене откъм раздатката.Спрях,изключих двойното тръгвам и няма нищо,включвам и на завой пак.Интересно ,че го прави само на завой,направо като се движи колата го няма.Отивам при майстора и като източи маслото на раздатката имаше доста стружки на пробката.Наляхме новото масло,тръгвам си и отново проба-е няма нищо,върви си нормално на двойно и на предно няма ромолене в завой или при всяко друго движение.Бахти и случката!Май би си отива раздатката.Чудя се дали втора ръка или да се отваря и ремонтира.Майстора вика да я отвори първо и ако нещо лагер да се сменя ,ако е много зле тогава втора ръка....е ,че те на тия коли раздатките им са консуматив...опитай се да намериш втора ръка раздатка и ще видиш отговора .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2020 А нещо да се ремонтира,правено ли е?И какво най често им се троши?А как да се познае читава ли е тази втора ръка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2020 Сутринта я пробвах студена и пак си стърже -поръчах втора ръка раздатка,па дано излезе читава-от "англичанка". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2020 Сподели Публикувано 16 януари 2020 (редакция) А нещо да се ремонтира,правено ли е?И какво най често им се троши?А как да се познае читава ли е тази втора ръка?....за съжаление ,може да се ремонтира, но е скъпа операцията,и за това вече и ние спряхме да правиме такива раздатки, тъй като пинион и корона излизат около 1600 лв...... Редактирано 16 януари 2020 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 17 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2020 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2020 Оказа се,че е се е скапал десния тампон на мотора ,като същия е полегнал надясно и оттам е заминала раздатката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2020 Сподели Публикувано 23 януари 2020 Оказа се,че е се е скапал десния тампон на мотора ,като същия е полегнал надясно и оттам е заминала раздатката....не е от това, те по принцип си имат проблеми.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2020 Не съм я мъчил колата,че да и строша раздатката.Щото и "новата"даже е било по зле ,и на предно само се чувал оня шум.Ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 24 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2020 Значи шума като стържене го правеше само в завой,ляв по точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 25 януари 2020 Сподели Публикувано 25 януари 2020 (редакция) А ти сигурен ли си, че шума е бил точно от раздатката , а не скъсания тампон?Питам , понеже и при мен имаше шум , като стържене и тракане на завой и се оказа от същия тампон.Двигателя лежеше надясно.След смяна на тампона всичко спря.А в разд. колко масло имаше...Че в моята беше много малко. Редактирано 25 януари 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 25 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2020 (редакция) Ами отдолу където е раздатката оттам се чуваше и на пробката и имаше бая стружки.След смяна на тампона за сега е добре,но като сравнявам с 4007та при мен шайбата на генератора е по близо до гредата ,макар и с нов тампон.Иначе 1л масло стига точно за раздатката и задния диф.макар и да дават за раздатката 0.540 масло,а дифа-0.500.С 1 литър си преляха и двете.Старата раздатка ще се рециклира и ще видим каква ще и е съдбата. Редактирано 25 януари 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 29 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2020 (редакция) След всички интервенции по Кросъра със смяна на съединител и последваща на раздатка,забелязвам в сравнение с 4007та,че моят мотор стои доста по близо до десния рог в моторното.Сменен е десния тампон на мотора с нов и пак така.От какво може да е това изместване?Не си спомням как е било преди смяната на съединителя,но едни 1000-1500 км след това се появи проблема с раздатката.Майстора иска да охлаби и четирите тампона на мотора,да се запали мотора за да се намести и после да се затегнат,дали ще се получи нещо?Направо шах с тая кола!Проблема е ,че като са сложили новата раздатка и е било още по зле даже и само на предно,та тогава са заподозрели десния тампон на мотора и след смяната го няма стърженето,но е факт,че мотора е доста близо до десния рог.Вече почвам да си мисля какво ли не-минавам легналите полицаи с 40-50 км/ч ,викам си да не е от това ли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif.Стария тампон видимо не е скъсан,новия е оригинал от АМК,но си пише Митсубиши на опаковката.По принцип ползвам само оригинални части,майсторчето ползва хубава отстъпк и предпочитаме да не се рискува с алтернативи. Пичове давайте мнения,че неделя трябва да пътувам до Сапарева баня и малко нагоре из Рила,та се чудя с коя кола да тръгна,ама то 4007та тогава ще е на бояджия,че един дядка ожули жената отдясно.Има и един пресен Ц5,ама ..още необслужен. Редактирано 29 януари 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 29 януари 2020 Сподели Публикувано 29 януари 2020 Огледа ли другите тампони как са?Аз, след като смених десния , смених и левия, над скоростите, и задния долу също.Не бяха много скъсани , но достатъчно, за да ги сменя.Няма как десния да е напълно скъсан , а другите да са здрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 29 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2020 Утре това ще се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pApit0o0o0 Публикувано 19 февруари 2020 Сподели Публикувано 19 февруари 2020 колега какво се случи , има ли добри новини Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2020 Ами за сега е добре,изминати над 1000 км половината на 4х4 и нямаше проблем.Всъщност разликата в разстоянието между шайбата на генератора и рога при пежото и ситроена се оказа много тъпа-пежото е с оригиналния алтернатор,а на ситроена му монтирах още като го взех заводски рециклиран.Той се оказва,че е за фейса след 2010г и там шайбата на алтернатора е по широка с една писта и има отделно пластмасово капаче което също допринася за намаляване на разстоянието.И те така!Добре,че майсторчето печен и се усети преди да разбутаме още колата.Между другото ми даде на връщане от почивката в Рила на 4х4 разход по борд 6.5/100 което ми се вижда нереално,ср.скорост е 77 км/ч-не съм карал бързо,но не съм се и влачил,че много камери вече-направо ужасТ.Заключението е ,че заради един тампон на мотора дадох 500лв за друга раздатка и труд.Старата ще се отвори и ако може нещо ще се възстанови.После...OLX или не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.