Премини към съдържание

Макро раздатка и заден диф Аутлендър XL


Препоръчано мнение

Здравейте колеги и за много години!Реших да сменя маслото на раздатката и задния диф на Кросъра,та питането ми е какъв вискозитет и марка масло да се налеее.Само него не съм сменял понеже беше бистро като взех колата,но ми препоръчаха да го сменя профилактично въпреки това.

По разни сайтове намирам за вискозитет 80W90,но че ми се вижда малко гъсто,а уж е като на ск.кутия,но там е 75W80-та за това питам.На кутията съм налял ТОТАЛ като марка.

За масло става въпрос,че съм объркал заглавието

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години!Реших да сменя маслото на раздатката и задния диф на Кросъра,та питането ми е какъв вискозитет и марка масло да се налеее.

 

Заповядай колега изискванията на производителя:

Transferbox

Capacity

Dry fill: 0.54 liter

Service fill: 0.5 liter

 

Use: Normal

Check 20000 km

Change 60000 km

 

OEM recommendation

year-round API: GL-5 LS SAE 80W-90

 

OEM recommends: Total Transmission X4 80W-90.

----------------------------------------

 

Differential, rear

Capacity 0.5 liter

 

Use: Normal

Check 20000 km

Change 60000 km

 

OEM recommendation

year-round API: GL-5 LS SAE 80W-90

 

Основаното в тях е че се изисква маслото да има лимитед сплит добавки в комбинация от API GL-5 и SAE 80W-90.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,значи за вискозитета е вярно.

От тука гледахhttp://kolalok.com/transmisiyata/citroen/c-crosser.html

 

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Тръгвам днес да сменят маслото на раздатката и задния диф,включвам на AUTO и при първия завой се чува ромолене откъм раздатката.Спрях,изключих двойното тръгвам и няма нищо,включвам и на завой пак.Интересно ,че го прави само на завой,направо като се движи колата го няма.

Отивам при майстора и като източи маслото на раздатката имаше доста стружки на пробката.Наляхме новото масло,тръгвам си и отново проба-е няма нищо,върви си нормално на двойно и на предно няма ромолене в завой или при всяко друго движение.Бахти и случката!Май би си отива раздатката.Чудя се дали втора ръка или да се отваря и ремонтира.Майстора вика да я отвори първо и ако нещо лагер да се сменя ,ако е много зле тогава втора ръка.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тръгвам днес да сменят маслото на раздатката и задния диф,включвам на AUTO и при първия завой се чува ромолене откъм раздатката.Спрях,изключих двойното тръгвам и няма нищо,включвам и на завой пак.Интересно ,че го прави само на завой,направо като се движи колата го няма.

Отивам при майстора и като източи маслото на раздатката имаше доста стружки на пробката.Наляхме новото масло,тръгвам си и отново проба-е няма нищо,върви си нормално на двойно и на предно няма ромолене в завой или при всяко друго движение.Бахти и случката!Май би си отива раздатката.Чудя се дали втора ръка или да се отваря и ремонтира.Майстора вика да я отвори първо и ако нещо лагер да се сменя ,ако е много зле тогава втора ръка.

...е ,че те на тия коли раздатките им са консуматив...опитай се да намериш втора ръка раздатка и ще видиш отговора ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А нещо да се ремонтира,правено ли е?И какво най често им се троши?

А как да се познае читава ли е тази втора ръка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта я пробвах студена и пак си стърже -поръчах втора ръка раздатка,па дано излезе читава-от "англичанка".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А нещо да се ремонтира,правено ли е?И какво най често им се троши?

А как да се познае читава ли е тази втора ръка?

....за съжаление ,може да се ремонтира, но е скъпа операцията,и за това вече и ние спряхме да правиме такива раздатки, тъй като пинион и корона излизат около 1600 лв......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че е се е скапал десния тампон на мотора ,като същия е полегнал надясно и оттам е заминала раздатката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че е се е скапал десния тампон на мотора ,като същия е полегнал надясно и оттам е заминала раздатката.

...не е от това, те по принцип си имат проблеми....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я мъчил колата,че да и строша раздатката.Щото и "новата"даже е било по зле ,и на предно само се чувал оня шум.Ще видим.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти сигурен ли си, че шума е бил точно от раздатката , а не скъсания тампон?Питам , понеже и при мен имаше шум , като стържене и тракане на завой и се оказа от същия тампон.Двигателя лежеше надясно.След смяна на тампона всичко спря.А в разд. колко масло имаше...Че в моята беше много малко.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами отдолу където е раздатката оттам се чуваше и на пробката и имаше бая стружки.

След смяна на тампона за сега е добре,но като сравнявам с 4007та при мен шайбата на генератора е по близо до гредата ,макар и с нов тампон.

Иначе 1л масло стига точно за раздатката и задния диф.макар и да дават за раздатката 0.540 масло,а дифа-0.500.С 1 литър си преляха и двете.

Старата раздатка ще се рециклира и ще видим каква ще и е съдбата.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След всички интервенции по Кросъра със смяна на съединител и последваща на раздатка,забелязвам в сравнение с 4007та,че моят мотор стои доста по близо до десния рог в моторното.Сменен е десния тампон на мотора с нов и пак така.От какво може да е това изместване?Не си спомням как е било преди смяната на съединителя,но едни 1000-1500 км след това се появи проблема с раздатката.Майстора иска да охлаби и четирите тампона на мотора,да се запали мотора за да се намести и после да се затегнат,дали ще се получи нещо?Направо шах с тая кола!Проблема е ,че като са сложили новата раздатка и е било още по зле даже и само на предно,та тогава са заподозрели десния тампон на мотора и след смяната го няма стърженето,но е факт,че мотора е доста близо до десния рог.Вече почвам да си мисля какво ли не-минавам легналите полицаи с 40-50 км/ч ,викам си да не е от това ли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif.Стария тампон видимо не е скъсан,новия е оригинал от АМК,но си пише Митсубиши на опаковката.По принцип ползвам само оригинални части,майсторчето ползва хубава отстъпк и предпочитаме да не се рискува с алтернативи.

 

Пичове давайте мнения,че неделя трябва да пътувам до Сапарева баня и малко нагоре из Рила,та се чудя с коя кола да тръгна,ама то 4007та тогава ще е на бояджия,че един дядка ожули жената отдясно.Има и един пресен Ц5,ама ..още необслужен.

 

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледа ли другите тампони как са?Аз, след като смених десния , смених и левия, над скоростите, и задния долу също.Не бяха много скъсани , но достатъчно, за да ги сменя.Няма как десния да е напълно скъсан , а другите да са здрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ами за сега е добре,изминати над 1000 км половината на 4х4 и нямаше проблем.Всъщност разликата в разстоянието между шайбата на генератора и рога при пежото и ситроена се оказа много тъпа-пежото е с оригиналния алтернатор,а на ситроена му монтирах още като го взех заводски рециклиран.Той се оказва,че е за фейса след 2010г и там шайбата на алтернатора е по широка с една писта и има отделно пластмасово капаче което също допринася за намаляване на разстоянието.И те така!Добре,че майсторчето печен и се усети преди да разбутаме още колата.Между другото ми даде на връщане от почивката в Рила на 4х4 разход по борд 6.5/100 което ми се вижда нереално,ср.скорост е 77 км/ч-не съм карал бързо,но не съм се и влачил,че много камери вече-направо ужасТ.Заключението е ,че заради един тампон на мотора дадох 500лв за друга раздатка и труд.Старата ще се отвори и ако може нещо ще се възстанови.После...OLX или не знам.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...