Премини към съдържание

Високи обороти на Eclipse 1G


Препоръчано мнение

Здварейте, имам следния проблем:

Когато двигателя е студен и запаля колата, оборотите се задържат на 1500-1600 и не мърдат докато двигателя не започне постепенно да загрява. При напълно загрял двигател се нормализират и държи 950-1000 оборота но понякога в движение когато изключа от скорост остават малко по-високи докато колата не спре на място и чак тогава падат на около 1000 отново. Пробвах с три различни стъпкови и това се случва с два от тях, при последния стъпков няма проблеми при паленето сутрин но понякога пак държи високи обороти на празен ход. Също така с този стъпков когато пусна климатика волана започва силно да се тресе а оборотите падат и се покачват непрекъснато докато не го изключа. С останалите две моторчета го няма изобщо този проблем с климатика, което ме води на мисълта че те са по-здравите и проблема не е изцяло от тях а нещо друго не е наред. Някои има ли идеи на какво точно може да се дължи проблема с високите обороти при студен двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормалната работс на двигателя.

 

Последното стъпково не си е вършило работата и за това не е компенсирало оборотите при включване на климатика.

 

Слагай си твоето и карай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормалната работс на двигателя.

 

Последното стъпково не си е вършило работата и за това не е компенсирало оборотите при включване на климатика.

 

Слагай си твоето и карай!

 

Наистина? На мен ми се струват малко високи тези обороти когато е студен двигателя, но щом се счита за нещо нормално ще си я карам без да се притеснявам че нещо не е наред.

 

Благодаря за съвета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормално е при стартиране, независимо топъл или студен двигател, оборотите да се качат до към 1800 и после бавно да паднат. Разбира се при студен двигател падат много по бавно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само едно пояснение, винаги ли ти държи 1000 об. на загрял мотор?

 

Като загрее напълно държи между 950-1000 оборота, не е добре ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее напълно държи между 950-1000 оборота, не е добре ли?

При студен двигател трябва да са до 1500,при топъл 850
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При студен двигател трябва да са до 1500,при топъл 850

 

Пробвал съм да ги намаля още чрез винтчето на дросела но като цяло ги заковава на малко под стрелката за 1000 оборота като загрее. Има ли друг начин чрез които да се регулират оборотите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си чопли колата излишно. :)

Аз сменях ЕКУ, и с "новото" държи по-високи обороти. Слагам друго работещо, пак са си "нормалните" , по-ниски.. ама като цяло не ти е грижа....

По принцип, от болта може да ги свалиш, но на теб, щом не ти стига ход-а и пак са над 1000, може да смуче въздух от някъде, но като цяло, колата върви ли си нормално - не я барай :D

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм да ги намаля още чрез винтчето на дросела но като цяло ги заковава на малко под стрелката за 1000 оборота като загрее.

Така е, щото МПХ (моторче празен ход/стъпково моторче, и ЕКУ-то->системата се опитва да държи нужните обороти при определени обстоятелства...

Така е заложено, и има защо. (DJ Tumbi и други съфорумци са го обеснявали многократно).

Това винтче на дросела - не се върти/настройва просто на слух и мирис... Методиката е описана в сервизното ръководство.

Трябва ЕКУ-то да се приведе в режим "обучение", съответно да се проследят стъпките/положението на МПХ/оборотите на ПХ - и да се регулира байпасния винт на дросела.

Иначе, няма да има "satisfaction".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, щото МПХ (моторче празен ход/стъпково моторче, и ЕКУ-то->системата се опитва да държи нужните обороти при определени обстоятелства...

Така е заложено, и има защо. (DJ Tumbi и други съфорумци са го обеснявали многократно).

Това винтче на дросела - не се върти/настройва просто на слух и мирис... Методиката е описана в сервизното ръководство.

Трябва ЕКУ-то да се приведе в режим "обучение", съответно да се проследят стъпките/положението на МПХ/оборотите на ПХ - и да се регулира байпасния винт на дросела.

Иначе, няма да има "satisfaction".

 

Не разбирам толкова много от тези неща защото не съм майстор. Предпочитам да я закарам в някой сервиз, но не знам къде си заслужава да отида.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали си сервизна книжка за твоята кола, виж какво и как се настройва по дросел-клапата и огледай дали някой от винтовете има вид да е въртян.

:119: виж и това може да ти свърши някаква работа: http://www.vfaq.com/mods/BISS-1G.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че при правилно работещо ЕКУ и стъпково е почти невъзможно, дори и някой да си е въртял винтчета, да работи на различни от 850об/мин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, зависи - при мен бяха успели напълно да заобиколят системата за празен ход: TPS-a завъртян така, че да не зацепва празния ход, и после от винта на дросел-клапата си настроили оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ахахахха мда, всеки си прай кот си иска... :D :D

При един колега на скоро, по същия начин се беше забавлявал някой и му държе на празен ход около 2000об/м

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...