Stanislav Konstantinov Публикувано 22 юли 2019 Сподели Публикувано 22 юли 2019 Харесах си Лансър 1.8 DI-D 150 кс. Колата не е нова, та ме интересува кое по двигателя трябва да се гледа най-вече. Окачване и смяна на дискове не ме притесняват особено, но колата е с директно впръскване и не знам дюзите и помпата за високо налягане лесно ли сдават багажа, ако се сипе кофти нафта. Също така и турбото с променливата геометрия как се държи?Въобще ще се радвам ако някой сподели отзиви ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 23 юли 2019 Сподели Публикувано 23 юли 2019 Аз имам 2.0 ДИ-Д, 140 к.с., моята е с помпа-дюза. Дюзите са капризни, в крайна сметка разпръсквачите се износват с пробега. Според мен най-добре можеш да разбереш състоянието им при студен старт (след пренощуване) - ако от раз заработи равномерно и без бял пушек, значи перфектно. Ако има малко пушек 15-20 секунди и лесно се изчисти при малко газ, пак е добре. После като се стопли и влезе в нормален режим, всички работят добре. Тези елементи подлежат на настройка и реглаж, така че не е болка за умиране. Относно горивото - ако имаш наоколо, пробвай от Газпром (от двата вида), или още по-добре - от Ромпетрол (само една разновидност). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 23 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2019 (редакция) 1.8 е маде ин джапан и е с директно впръскване и всичко е в пъти по-скъпо от помпа дюзата на ВАГ, от това което чета. Ако се сипе кофти нафта и отиде помпата за високото налягане или / и дюзите ремонта е мега скъп, като за такава кола.Интересува ме и съединителя, дали е демпферен ? Тази информация не успявам да открия. Редактирано 23 юли 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 24 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2019 (редакция) Интересуваме този мотор 4N13 с ангренажна верига ли е или е с ангренажен ремък ? И на какво време се сменя ?Също така маслото в скоростите на ръчната кутия на колко време се сменя и какъв вискозитет трябва да е?И трябва ли да ме притеснява, че е с алуминиев блок, а не с чугунен ?Интересно ми е също зимата колко бързо тръгва топлото и двигателя загрява ? Има дизели, които без помощно подгряване, на градско и на ниски обороти им трябва много време да загреят. А не ми се кара навлечен и посинял през зимата. С носталгия си спомням през далечната вече 93 г си взех от Франция Пежо 405 1.9 атмосферен дизел, 69 коня, произведен 1989 беше на 80 000 км. Не му мислех каква нафта ще му налея. Карах го много време, до 2009 с двигателя никакви проблеми не съм имал, само с торионното окачване отзад. Харчеше малко, вървеше си супер, не пушеше. Е питам се за какво днешните дизели са толкова комплицирани, мощни и като караш зад някой, който реши да я настъпи брутално и се вижда как хвърля сажди, дори и много нови коли, на които са си с ДПФ-ите. Редактирано 24 юли 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 24 юли 2019 Сподели Публикувано 24 юли 2019 Да намериш някой с японски дизел си е късмет. Двигателят е рядкост, защото го пуснаха твърде късно на пазара, в момент когато продажбите спадаха. Така че не очаквай отзиви от собственици. Двигателите с алуминиев блок са масови, не виждам какво те притеснява. Верига или ремък все тая. Веригата не е вечна и тя се сервизира. За маслата има каталожни данни, провери си в сайта на някой производител на масло. Това което трябва да те притеснява най-много е скапаната нафта продавана в БГ! От лошото качество на горивото идват повечето проблеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 30 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2019 (редакция) Ориентирайте ме грубо за справедлива цена за такъв Лансър, 2011 г, много запазен, на малко над 100 000 км, второто ниво на оборудване?Поисканата първоначална цена е била над 16 000 лв. За мен е страшно много това. Редактирано 30 юли 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 28 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2019 Имам въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out ?Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T 1 Публикувано 30 ноември 2019 Сподели Публикувано 30 ноември 2019 Имам въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out ?Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат. здравей Станиславе! Аз карам Lancer 1.8 DI-D / 116 hp / 4N13 2013 год. Единственият ми проблем беше ДПФ филтъра. При активиране на режим за почистване на саждите /за което няма сигнализация и не усещаш кога се случва/ влиза нафта в картера. За пробег около 2000 км - около 700 мл се вдигна нивото. Ходих в Silver star - направиха принудителна прочистване и смениха маслото, но ефект никакъв - пак влиза нафта. А колата е на 70000, би трябвало ДПФ филтъра да не е в толкова ужасно състояние. Още веднъж опитах - свалихме го и го промихме с препарати и струя под налягане, но уви - трети път смених масло. Така че тази Clearteh технология на Мицубиши май не е много успешна. Никакъв друг проблем нямам колата си е много добра но със забележка че разходът на гориво е малко по-висок от указаният за модела.Успех !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 2 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2019 здравей Станиславе! Аз карам Lancer 1.8 DI-D / 116 hp / 4N13 2013 год. Единственият ми проблем беше ДПФ филтъра. При активиране на режим за почистване на саждите /за което няма сигнализация и не усещаш кога се случва/ влиза нафта в картера. За пробег около 2000 км - около 700 мл се вдигна нивото. Ходих в Silver star - направиха принудителна прочистване и смениха маслото, но ефект никакъв - пак влиза нафта. А колата е на 70000, би трябвало ДПФ филтъра да не е в толкова ужасно състояние. Още веднъж опитах - свалихме го и го промихме с препарати и струя под налягане, но уви - трети път смених масло. Така че тази Clearteh технология на Мицубиши май не е много успешна. Никакъв друг проблем нямам колата си е много добра но със забележка че разходът на гориво е малко по-висок от указаният за модела.Успех !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Благодаря ти за коментара колехга Т1. В крайна сметка премахна ли ДПФ физически и софтуерно или продължаваш да си с него ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 2 декември 2019 Сподели Публикувано 2 декември 2019 Колега Т1, не разбрах усещаш ли регенерациите или ги прекъсваш? При прекъсване най-вече се пълни маслото с нафта. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 3 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2019 (редакция) Колега Т1, не разбрах усещаш ли регенерациите или ги прекъсваш? При прекъсване най-вече се пълни маслото с нафта. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Аз да вметна, че последния ми пробег от септември насам е 3600 км. Всичките минати извънградско, 3 по 1200 км. Не съм усетил регенерация и не съм наблюдавал повишаване на нивото на маслото. Но сигурно регенерация е имало. Преди това за кратък интервал лятно градско ми прави 2 пъти регенерация. Сега ако започна да я карам зимно на кратки разстояния не ми се мисли как ще е. И още нещо, вчера заредих от ОМВ макс моушън, но помолих и малко да ми капнат в една тубичка. След това прелях по 300 грама в две малки шишета от минерална вода. Едното пренощува в къщи, а другото в камерата на хладилника при -8. Това което беше в къщи на 22 градуса си остана супер течливо, е не като бензин. Другото от камерата беше станало като гъсто масло за скоростна кутия, а все пак е от хубавата нафта и не е било в камера за дълбоко замразяване на -16. Редактирано 3 декември 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T 1 Публикувано 4 декември 2019 Сподели Публикувано 4 декември 2019 Колега Т1, не разбрах усещаш ли регенерациите или ги прекъсваш? При прекъсване най-вече се пълни маслото с нафта. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk По никакъв начин не се усеща регенерацията на ДПФ-а. Така че не мога да отговоря на въпроса дали съм я прекъсвал. Вероятно да, при прекъсване се пълни с нафта картера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 4 декември 2019 Сподели Публикувано 4 декември 2019 По никакъв начин не се усеща регенерацията на ДПФ-а. Така че не мога да отговоря на въпроса дали съм я прекъсвал. Вероятно да, при прекъсване се пълни с нафта картера.Е, тя работата ясна тогава, прекъсвал си регенерациите и затова се пълни с нафта. Принципно това е голяма простотия, как са го измислили не ми стига акъла. Моята постоянно я следя, защото я карам предимно градско и къси извънградски. Като вдигне оборотите на 900 и почне да ръмжи по-странно при подаване на газ и я разхождам за 20 мин. Така вече 13000 км не ми е вдигнала маслото, скоро го смених. Но преди е правила проблем, дори и е правена принудителна регенерация в Мицубиши. Така че ако я следиш и не прекъсваш регенерациите не би трябвало да имаш проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 18 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2019 Интересува ме на този двигател - 4N13 на Mitsubishni, доколко е нормално, като извадя щеката на маслото и от там да духа сравнително силно и се усеща миризма на картерни газове.В сравнение с D4D на Тойота 2.0 110 к.с. там от щеката нищо не излиза, няма и най-малък полъх. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.