Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Лансър X бензин 1,8 143 коня, 2008 година


Препоръчано мнение

Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано.

на обикновените на 20000км тези иридиевите колкото и да ги хвалят няма как да са добре след 90 хил, а за разтоянието 0,8 си прав

Редактирано от Ivan rumenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от два дни карам само на бензин, изразходих газта и няма проблем. Колата пали от раз всяко сутрин. Проблема ще се окаже изпарителя, защото дюзите на газта ги смених. В правилната посока ли вървя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не вървиш в правилната посока. Пробва ли да да спреш кранчето на газта от бутилката и да видиш как ще запалиш на сутринта . Клапана на газовата бутилка не спира напълно газта при изключен двигател, пълни с газ колекторите и при палене след по-дълъг престой дави!!! Питаш, а не четеш!

 

П.С. към колегатс milenjs, който написа- "При ГИ няма изпарител а редуктор изхода на който е включен към газовите инжектори." При ГИ на пропан- бутан си е баш ИЗПАРИТЕЛ!!!! Редуктор е при системите на метан!

Редактирано от YoKK
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал си на бензин и са се отпушили дюзите. Клапана на бутилката на газта я спира напълно при неизгасен двигател. Вероятно имаш и още един клапан близо до редуктора който и той спира фазта. Ако газовите дюзи са изправни няма как да влезе газ в колектора. То ако влиза няма да върви и ОК на газ де или поне разхода е ще е голям. При мен съм си правил проба, вечерта паркирам на газ, сутринта вадя мъркуча от редуктора към газовата рейка и налягането си е там. Даже съм го мерил - оставям на 2.2 бара, сутринта е около 2. Явно малко се просмуква от мъркуч или скоба ама не е фатално, не мирише отвън. То и софта на газовото дава такава грешка - спад на налягане при изключено състояние и решение да огледаш връзките.

Наливане на газова фаза към колектора е възможно при редуктори които имат авариен клапан при изпускащо платно се подава газта директно в колектора смукателния да гори там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги, реших проблема като смених изпарителя на газовата уредба и всичко и ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...