atanas atanasov Публикувано 30 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2019 Стартера върти добре, няма проблем. Двигателя не гори масло и върви много добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan rumenov Публикувано 30 Май 2019 Сподели Публикувано 30 Май 2019 (редакция) Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано.на обикновените на 20000км тези иридиевите колкото и да ги хвалят няма как да са добре след 90 хил, а за разтоянието 0,8 си прав Редактирано 30 Май 2019 от Ivan rumenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 2 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2019 Здравейте колеги, от два дни карам само на бензин, изразходих газта и няма проблем. Колата пали от раз всяко сутрин. Проблема ще се окаже изпарителя, защото дюзите на газта ги смених. В правилната посока ли вървя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoKK Публикувано 2 юни 2019 Сподели Публикувано 2 юни 2019 (редакция) Не, не вървиш в правилната посока. Пробва ли да да спреш кранчето на газта от бутилката и да видиш как ще запалиш на сутринта . Клапана на газовата бутилка не спира напълно газта при изключен двигател, пълни с газ колекторите и при палене след по-дълъг престой дави!!! Питаш, а не четеш! П.С. към колегатс milenjs, който написа- "При ГИ няма изпарител а редуктор изхода на който е включен към газовите инжектори." При ГИ на пропан- бутан си е баш ИЗПАРИТЕЛ!!!! Редуктор е при системите на метан! Редактирано 2 юни 2019 от YoKK Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 юни 2019 Сподели Публикувано 2 юни 2019 Карал си на бензин и са се отпушили дюзите. Клапана на бутилката на газта я спира напълно при неизгасен двигател. Вероятно имаш и още един клапан близо до редуктора който и той спира фазта. Ако газовите дюзи са изправни няма как да влезе газ в колектора. То ако влиза няма да върви и ОК на газ де или поне разхода е ще е голям. При мен съм си правил проба, вечерта паркирам на газ, сутринта вадя мъркуча от редуктора към газовата рейка и налягането си е там. Даже съм го мерил - оставям на 2.2 бара, сутринта е около 2. Явно малко се просмуква от мъркуч или скоба ама не е фатално, не мирише отвън. То и софта на газовото дава такава грешка - спад на налягане при изключено състояние и решение да огледаш връзките.Наливане на газова фаза към колектора е възможно при редуктори които имат авариен клапан при изпускащо платно се подава газта директно в колектора смукателния да гори там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 13 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2019 Здравейте колеги, реших проблема като смених изпарителя на газовата уредба и всичко и ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.