atanas atanasov Публикувано 16 Май 2019 Сподели Публикувано 16 Май 2019 Здравейте, колеги от известно време имам проблем с паленето сутрин на студен двигател и след престой на колата определено време от 1 - 2 два в покой. Въртя и не пали, два, три пъти. Забелязах че, на втория път като подам газ и запалва. Проверих свещите, всичко е точно, смених филтъра в резервоара на бензина, но като закачихме колата на компютър не променя стойностите от начало при газоразпределението. Колата е на 206 000 км., по мотора нищо не е пипано, възможно ли е да има проблем с разпределителните валове и по точно със зъбчатките на тях, не съм сменял и верига, но тя не се чува да ромоли. Колеги давайте съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 Май 2019 Сподели Публикувано 16 Май 2019 Сигурно не държи клапана за бензина и се връща в резервоара. Така се налага да повъртите докато се качи бензин до рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 16 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2019 Добре, къде се намира този клапан и от къде може да се купи и смени.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoKK Публикувано 16 Май 2019 Сподели Публикувано 16 Май 2019 И според мен е от клапана за налягането на бензина. Нов е много скъп, така че търси работещ втора употреба. Трябва да се намира на рейката с бензиновите дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 17 Май 2019 Сподели Публикувано 17 Май 2019 И според мен е от клапана за налягането на бензина. Нов е много скъп, така че търси работещ втора употреба. Трябва да се намира на рейката с бензиновите дюзи. Няма такъв регулатор на рейката. Горивната система при Лансера е без обратна горивна линия.Кога си сменял последно свещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 Май 2019 Сподели Публикувано 17 Май 2019 Кога си сменял последно свещи?Между 140 и 150 хиляди ако не са сменени (за първи път), ще ти прави номера. Те на външен вид са си все като нови, ама не са!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 20 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2019 Колеги, колата има монтирана газова уредба и е минала на газ 170 хил. км. без никакъв проблем. Свещите са сменени преди 80 хил. км. Възможно е да има проблем с дюзите или изпрателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoKK Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Щом има и газ, може проблемът да е от газовия клапан, т.е. да не спира изцяло газта и при първо палене да дави. Опитай вечер да го спреш ръчно и на сутринта да запалиш само на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 25 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2019 Здравейте колеги, измерих налянето на бензиновата помпа , супер е 3 атмосфери, Не е от там, може да се окаже от газовите дюзи или изпаритеря - минали са 170 000 км. без нищо да е правено. Но свещите на колата са на 85 000 км. дали е възможно да е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 Май 2019 Сподели Публикувано 25 Май 2019 Е що не каза че има газ. Ако проблема ти е на бензин сутрин като е студена при първото палене проблема може да е и в позапушени бензинови дюзи от карането на газ. Хич да не ти пука за този дребен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 Май 2019 Admin Сподели Публикувано 25 Май 2019 Обикновено този проблем е в изпарителя. Меша бензин с газ и затова става така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 Май 2019 Сподели Публикувано 26 Май 2019 Не вярвам да има изпарител колегата. Вероятно е с ГИ, остава да му пускат газовите инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoKK Публикувано 26 Май 2019 Сподели Публикувано 26 Май 2019 Защо пишете глупости. Аз пък вярвам да "има изпарител" на ГИ. Аман от тъпи изпълнения. Какво ще спре потока на газ към газовата рейка ако няма понижаващ фактор на налягането от бутилката. Или просто да си чешем пръстите?! То автора на темата не се интересува от темата си, така че може и да "няма изпарител".... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 Май 2019 Сподели Публикувано 26 Май 2019 Колега, не пишем глупусти а се заитересувай кое как се казва. При ГИ няма изпарител а редуктор изхода на който е включен към газовите инжектори. Редуцира течната фаза на пропан-бутана в газообразна с постоянно налягане, 2-3 бара. При "обикновенните" газови уредби има изпарител който преобразува течната фаза в газообразна в количество зависимо от подналягането от всмукателния колектор към него.Толкова за тъпите изпълнения. За ГИ с течна фаза е друга бира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 29 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2019 (редакция) Колеги смених газовите дюзите, и проблема с паленето сутрин си остава. Давайте съвети. Редактирано 29 Май 2019 от atanas atanasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2019 Сподели Публикувано 29 Май 2019 Колеги смених газовите дюзите, и проблема с паленето сутрин си остава. Давайте съвети....аз не разбрах защо се насочихте към газовите дюзи ,като проблема се появява само сутрин ,на незагрял мотор , където пали и работи само на бензин...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2019 Сподели Публикувано 29 Май 2019 Няма такъв регулатор на рейката. Горивната система при Лансера е без обратна горивна линия.Кога си сменял последно свещи?....има, но не е при горивната рейка , а е при горивната помпа и гор. филтър ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 29 Май 2019 Сподели Публикувано 29 Май 2019 ....има, но не е при горивната рейка , а е при горивната помпа и гор. филтър ..... Има там един пръстен в казанчето на помпата играещ ролята на рестриктор по-скоро, но не е като при Евото да има регулатор на налягането на рейката управляван с вакуум, който връща гориво към резервоара по обратен горивопровод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan rumenov Публикувано 29 Май 2019 Сподели Публикувано 29 Май 2019 Колеги, колата има монтирана газова уредба и е минала на газ 170 хил. км. без никакъв проблем. Свещите са сменени преди 80 хил. км. Възможно е да има проблем с дюзите или изпрателя.САМО ДА ВМЪКНА В ТЕМАТА СВЕЩИТЕ СЕ СМЕНЯТ МНОГО ПО ЧЕСТО КОГАТО СИ НА ГАЗ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 29 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2019 (редакция) Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано. Редактирано 29 Май 2019 от atanas atanasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2019 Сподели Публикувано 29 Май 2019 Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано....доколкото разбирам трудно пали сутрин ,когато мотора е студен, а когато тръгнеш на първа ,глъхне ли мотора?Когато позагрее малко, всичко се оправя ,сякаш никога не е имало такъв проблем...така ли е?Ако е така, то са ви запушени бензиновите инжектори и това е причината да прави проблем на студен мотор.....трябва да се свалят и да се пуснат на ултразвуково почистване....имайте на предвид ,че почистването НЕ е ремонт ,и може и да не станат нещата с почистване само...за да сте сигурни ,първо дюзите се слагат на стенд и се тестват какво количество за единица време впръсква, дали равномерно впръскват всички дюзи и дали распрашават впръскващия бензин или го плюят на капки....Това проверете първо , и после вече ще се умува за други неща...имам на предвид няколко още неща..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas atanasov Публикувано 29 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2019 Благодаря за отговора, но като запали няма проблеми, не глъхте върви си съвсем нормално, като се загаси мотора, след това пали без проблем, но като я оставиш за 2-3-4 часа отново пали трудно, Въртиш и не пали на втори, трети път подаваш газ и запалва. Мотора се развърта добре без проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 Май 2019 Admin Сподели Публикувано 29 Май 2019 ...доколкото разбирам трудно пали сутрин ,когато мотора е студен, а когато тръгнеш на първа ,глъхне ли мотора?Когато позагрее малко, всичко се оправя ,сякаш никога не е имало такъв проблем...така ли е?Ако е така, то са ви запушени бензиновите инжектори и това е причината да прави проблем на студен мотор.....трябва да се свалят и да се пуснат на ултразвуково почистване....имайте на предвид ,че почистването НЕ е ремонт ,и може и да не станат нещата с почистване само...за да сте сигурни ,първо дюзите се слагат на стенд и се тестват какво количество за единица време впръсква, дали равномерно впръскват всички дюзи и дали распрашават впръскващия бензин или го плюят на капки....Това проверете първо , и после вече ще се умува за други неща...имам на предвид няколко още неща..... Пламене, нали знаеш че скоро идвах при тебе за същия проблем.Пак по твоя препоръка отидох при Ленков.Както вече писах по темата той смени изпарителя, защото мешаше газ-бензин (или редуктора или там който иска да му казва) и всичко приключи. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2019 Сподели Публикувано 30 Май 2019 Пламене, нали знаеш че скоро идвах при тебе за същия проблем.Пак по твоя препоръка отидох при Ленков.Както вече писах по темата той смени изпарителя, защото мешаше газ-бензин (или редуктора или там който иска да му казва) и всичко приключи. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif....да ,но при теб беше малко по различно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2019 Сподели Публикувано 30 Май 2019 (редакция) Благодаря за отговора, но като запали няма проблеми, не глъхте върви си съвсем нормално, като се загаси мотора, след това пали без проблем, но като я оставиш за 2-3-4 часа отново пали трудно, Въртиш и не пали на втори, трети път подаваш газ и запалва. Мотора се развърта добре без проблеми.....ок, а как върти стартера мотора.....в смисъл такъв -затормозява ли се като върти кол. вал на мотора, или се усеща по свободно въртене,все едно като че ли няма компресия?Ако стартера върти леко, означава че имате проблем с компресията на мотора,най вероятно клапаните са се вкопали в леглата им и нямат луфтове ,съответно не се затварят и няма компресия в цилиндрите....сутрин, понеже е студен мотора и луфтовете му са п оголеми, и за това не може да запали.....тук съм имал и такива случаи.... Редактирано 30 Май 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.