Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Лансър X бензин 1,8 143 коня, 2008 година


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги от известно време имам проблем с паленето сутрин на студен двигател и след престой на колата определено време от 1 - 2 два в покой. Въртя и не пали, два, три пъти. Забелязах че, на втория път като подам газ и запалва. Проверих свещите, всичко е точно, смених филтъра в резервоара на бензина, но като закачихме колата на компютър не променя стойностите от начало при газоразпределението. Колата е на 206 000 км., по мотора нищо не е пипано, възможно ли е да има проблем с разпределителните валове и по точно със зъбчатките на тях, не съм сменял и верига, но тя не се чува да ромоли.

Колеги давайте съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно не държи клапана за бензина и се връща в резервоара. Така се налага да повъртите докато се качи бензин до рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е от клапана за налягането на бензина. Нов е много скъп, така че търси работещ втора употреба. Трябва да се намира на рейката с бензиновите дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е от клапана за налягането на бензина. Нов е много скъп, така че търси работещ втора употреба. Трябва да се намира на рейката с бензиновите дюзи.

 

Няма такъв регулатор на рейката. Горивната система при Лансера е без обратна горивна линия.

Кога си сменял последно свещи?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога си сменял последно свещи?

Между 140 и 150 хиляди ако не са сменени (за първи път), ще ти прави номера. Те на външен вид са си все като нови, ама не са!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата има монтирана газова уредба и е минала на газ 170 хил. км. без никакъв проблем. Свещите са сменени преди 80 хил. км. Възможно е да има проблем с дюзите или изпрателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом има и газ, може проблемът да е от газовия клапан, т.е. да не спира изцяло газта и при първо палене да дави. Опитай вечер да го спреш ръчно и на сутринта да запалиш само на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, измерих налянето на бензиновата помпа , супер е 3 атмосфери, Не е от там, може да се окаже от газовите дюзи или изпаритеря - минали са 170 000 км. без нищо да е правено. Но свещите на колата са на 85 000 км. дали е възможно да е от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е що не каза че има газ. Ако проблема ти е на бензин сутрин като е студена при първото палене проблема може да е и в позапушени бензинови дюзи от карането на газ. Хич да не ти пука за този дребен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обикновено този проблем е в изпарителя. Меша бензин с газ и затова става така.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да има изпарител колегата. Вероятно е с ГИ, остава да му пускат газовите инжектори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пишете глупости. Аз пък вярвам да "има изпарител" на ГИ. Аман от тъпи изпълнения. Какво ще спре потока на газ към газовата рейка ако няма понижаващ фактор на налягането от бутилката. Или просто да си чешем пръстите?! То автора на темата не се интересува от темата си, така че може и да "няма изпарител"....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не пишем глупусти а се заитересувай кое как се казва.

При ГИ няма изпарител а редуктор изхода на който е включен към газовите инжектори. Редуцира течната фаза на пропан-бутана в газообразна с постоянно налягане, 2-3 бара.

При "обикновенните" газови уредби има изпарител който преобразува течната фаза в газообразна в количество зависимо от подналягането от всмукателния колектор към него.

Толкова за тъпите изпълнения. За ГИ с течна фаза е друга бира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених газовите дюзите, и проблема с паленето сутрин си остава. Давайте съвети.

Редактирано от atanas atanasov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених газовите дюзите, и проблема с паленето сутрин си остава. Давайте съвети.

...аз не разбрах защо се насочихте към газовите дюзи ,като проблема се появява само сутрин ,на незагрял мотор , където пали и работи само на бензин......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв регулатор на рейката. Горивната система при Лансера е без обратна горивна линия.

Кога си сменял последно свещи?

....има, но не е при горивната рейка , а е при горивната помпа и гор. филтър .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....има, но не е при горивната рейка , а е при горивната помпа и гор. филтър .....

 

Има там един пръстен в казанчето на помпата играещ ролята на рестриктор по-скоро, но не е като при Евото да има регулатор на налягането на рейката управляван с вакуум, който връща гориво към резервоара по обратен горивопровод.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата има монтирана газова уредба и е минала на газ 170 хил. км. без никакъв проблем. Свещите са сменени преди 80 хил. км. Възможно е да има проблем с дюзите или изпрателя.

САМО ДА ВМЪКНА В ТЕМАТА СВЕЩИТЕ СЕ СМЕНЯТ МНОГО ПО ЧЕСТО КОГАТО СИ НА ГАЗ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано.

Редактирано от atanas atanasov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са иридиеви, според вас когато караш на газ на колко пробег е необходимо да се сменят. По принцип се сменят на 90 хил. км. Вадени са всичките 4 бр. и нямат нищо съмнително, разстоянето е 0,8 както е писано.

...доколкото разбирам трудно пали сутрин ,когато мотора е студен, а когато тръгнеш на първа ,глъхне ли мотора?

Когато позагрее малко, всичко се оправя ,сякаш никога не е имало такъв проблем...така ли е?

Ако е така, то са ви запушени бензиновите инжектори и това е причината да прави проблем на студен мотор.....трябва да се свалят и да се пуснат на ултразвуково почистване....имайте на предвид ,че почистването НЕ е ремонт ,и може и да не станат нещата с почистване само...за да сте сигурни ,първо дюзите се слагат на стенд и се тестват какво количество за единица време впръсква, дали равномерно впръскват всички дюзи и дали распрашават впръскващия бензин или го плюят на капки....

Това проверете първо , и после вече ще се умува за други неща...имам на предвид няколко още неща.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, но като запали няма проблеми, не глъхте върви си съвсем нормално, като се загаси мотора, след това пали без проблем, но като я оставиш за 2-3-4 часа отново пали трудно, Въртиш и не пали на втори, трети път подаваш газ и запалва. Мотора се развърта добре без проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

...доколкото разбирам трудно пали сутрин ,когато мотора е студен, а когато тръгнеш на първа ,глъхне ли мотора?

Когато позагрее малко, всичко се оправя ,сякаш никога не е имало такъв проблем...така ли е?

Ако е така, то са ви запушени бензиновите инжектори и това е причината да прави проблем на студен мотор.....трябва да се свалят и да се пуснат на ултразвуково почистване....имайте на предвид ,че почистването НЕ е ремонт ,и може и да не станат нещата с почистване само...за да сте сигурни ,първо дюзите се слагат на стенд и се тестват какво количество за единица време впръсква, дали равномерно впръскват всички дюзи и дали распрашават впръскващия бензин или го плюят на капки....

Това проверете първо , и после вече ще се умува за други неща...имам на предвид няколко още неща.....

 

Пламене, нали знаеш че скоро идвах при тебе за същия проблем.

Пак по твоя препоръка отидох при Ленков.

Както вече писах по темата той смени изпарителя, защото мешаше газ-бензин (или редуктора или там който иска да му казва) и всичко приключи. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, нали знаеш че скоро идвах при тебе за същия проблем.

Пак по твоя препоръка отидох при Ленков.

Както вече писах по темата той смени изпарителя, защото мешаше газ-бензин (или редуктора или там който иска да му казва) и всичко приключи. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif

....да ,но при теб беше малко по различно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, но като запали няма проблеми, не глъхте върви си съвсем нормално, като се загаси мотора, след това пали без проблем, но като я оставиш за 2-3-4 часа отново пали трудно, Въртиш и не пали на втори, трети път подаваш газ и запалва. Мотора се развърта добре без проблеми.

....ок, а как върти стартера мотора.....в смисъл такъв -затормозява ли се като върти кол. вал на мотора, или се усеща по свободно въртене,все едно като че ли няма компресия?

Ако стартера върти леко, означава че имате проблем с компресията на мотора,най вероятно клапаните са се вкопали в леглата им и нямат луфтове ,съответно не се затварят и няма компресия в цилиндрите....сутрин, понеже е студен мотора и луфтовете му са п оголеми, и за това не може да запали.....тук съм имал и такива случаи....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...