velin87 Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Здравейте колеги! Заглеждам въпросния автомобил, но съм чувал, че окачването на версията с 2.0 кубиков двигател е по- твърдо и с по никък клирънс. Интересува ме до колко това е така, колко на истина е по - твърдо окачването,( спортно ли е) твърда ли е возоята спрямо версията с 1.6 кубика,питам понеже автомобила ще бъде семеен и ако возоята е прекалено твърда, то той, не е за мен. Бих се радвал на отговори от запознати колеги или от такива притежаващи такъв автомобил. Благодаря на всички отзовали се предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Здрасти, Да по- твърдо е окачването и е по-ниско с 3 см. То 1.6 модела не че вози супер меко, но е малко по-добре. Твърдостта може да компенсираш с по-меки гуми от сорта на Гудиър ефишънт грип перформънс или Мишелин , йокохама също имат меки модели. Най-добре да направиш тест драйв поне 15-20 Мин по различни пътища за да усетиш как вози, за теб може да ти хареса, зависи много какво си карал преди това. Окачването не е специално спортно, “койлс овер”, просто леко по-твърдо и малко по ниско, но пък много стабилна особено в завой, а и волана май беше по-директен. Общо взето това е. Ако колата е хубава и на добра цена, не е лоша идея. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 24 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Благодаря много за изчерпателния отговор колега. Разбирам какво имаш в предвид. На мен основното ми притеснение беше, да не е прекалено твърдо окачването ( типично спортно) , защото съм се возил в такива коли и определено такава не е за мен и целта за която ми трябва.Определено ще покарам колата преди покупка така или иначе, за да добия най - точна представа. Надявам се и да не е толкова ниска, че да опира. Между другото колата която карам в момента е Каризма 1.6 99 к.с. след фейслифта,със сигурност има по добре возещи автомобили от нея, но за класа си мисля, че е доста добре, мен ме удовлетворява. До колкото разбирам Лансъра ще е вози по твърдо от каризмата, но ще видим как е в действителност. Благодаря още веднъж за информацията :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 26 февруари 2019 Сподели Публикувано 26 февруари 2019 (редакция) За другите пазари незнам как е, но за Европа по-ниското окачване не е обвързано с кубатурата на двигателя а с нивото на оборудване. Има две нива на оборудване: INVITE - просвет 165мм, INTENSE - просвет 135мм и 16 инчови джанти с 10% по-нисък профил на гумите. Опционално INTENSE може да бъде поръчан с просвет 155мм. Аз като гледах всички предложения бяха от Германия и всички с двулитрови двигатели бяха INTENSE - изглежда там основно така се е предлагало, но имаше и с 1.6 двигателя така оборудвани. На мен не ми се струва много ниска само при паркиране до високи бордюри можеш да застържеш праговете на броните. Не я намирам и за много твърда, просто типично стегнато японско окачване в комбинация със малката шумоизолация е доста информативно за настилката под теб. Само при дупки тракат зъбите. Аз съм свикнал и за моя вкус комфорта е напълно достатъчен. Като правих тест със по-големия просвет ми се видя пак стегнато, но по дупките комфорта беше по-добър. INTENSE идва и с разни други дребни екстри: спортен волан и километраж като на ЕВО, по-хубава дамаска, затъмнени задни стъкла, спортни прагове, сваляне и вдигане на прозорците до долу с едно натискане, по-директна (и по-надежна според няколко мнения в интернет) кормилна рейка, след 2006та май добавят и автоматичен климатик. Редактирано 26 февруари 2019 от Cruiser Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 26 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2019 (редакция) Здравей колега. Благодаря за отговора. Ами колата която съм харесал е с 16 инчови джанти, не пише какво е нивото на оборудване, но по това с джантите съдя, че най - вероятно ще е intense.Всичко това което спомена за по - директното управление, седалките, волана ми харесва, единствено ще трябва да видя дали ще ми допадне возията ии така. Чувал съм, че размера на 16 инчовите гуми е трудно намираем, колеги може ли да ми кажете как стоят нещата а тях? Благодаря предварително и на колегата от предишния пост още веднъж! :) Редактирано 26 февруари 2019 от velin87 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 26 февруари 2019 Сподели Публикувано 26 февруари 2019 Здрасти, няма проблеми с гумите, има онлайн магазини като Дияна които могат да доставят на място и да си ги монтираш в локален сервиз. Хубаво в да избереш гуми , които возят меко и са по-тихи, аз препоръчвам Goodyear efficient grip performance или нещо подобно, така може да компенсираш за ниска шумоизолация и стегнато окачване, в същност тези Лансери не са чак толкова зле с шумоизолацията, всичко което колегата по-горе е описал е правилно, като цяло 2.0 Лансери са по добре оборудвани. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 26 февруари 2019 Сподели Публикувано 26 февруари 2019 Ти само по джантите ли искаш да разбереш как е оборудвана . Да ако са оригиналните вероятно е така. Може да познаеш и по това и че са с пет болта. Както и ако има разпънка между бомбетата на предните амортисьори и Момо волан и затъмнени стъкла и има повече шевове по седалката... Всичко си върви пакет. За размера при гумите драма няма. Особено ако си ги пазариш онлайн лесно се намира. 195/50 R16 e по-малко разпростране и проблем може да има само ако държиш на определен модел, който не се произвежда в тази разновидност. Дори местните гумаджии могат да поръчват на доставчиците си ако нямат просто трябва да почакаш няколко дена доставка. Дразнещо е само, че при премиум марките този размер е с 60% по-скъп спрямо най-разпространения 195/65 R15. Но при по-бюджетните марки, като NEXEN например, разликите в цените между размерите са в рамките на 15%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 26 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2019 Здравей колега.Благодаря и на теб за отговора.Разбрах и за гумите. По принцип шумоизолацията не ми е такъв проблем,мога да кажа че, каризмата която карам в момента е доста добре обезшумена, но преди нея имах доста старичък лансър от 92 година 1.6 113 к.с., той беше с малко по - лоша шумоизолация според мен, но пък всичко което споменахте до сега за деветото поколение, директен волан, информативно управление - важеше и за него, докато честно казано от както карам Каризмата ( иначе много надеждна и добра кола) , но тези неща някакси ми липсват. Някакси не е същото и лансера, поне онзи модел ми допадаше малко повече, основното нещо което мо допада в Каризмата е клирънса,височка си е. Затова и питах за него. Благодаря ви още веднъж колеги. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 26 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2019 Здравей колега колега Cruiser. Последния ми пост беше отговор към другия колега, но явно сме писали почти едновременно и е излязъл след твоя ... По темата, всички неща които си описъл спортния волан, разпънката между бомбетата на амортисьорите, тъмните стъкла и другите неща са налични в този автомобил, по това и съдя че е оборудване INTENSE Благодаря ти отново и на теб,за изчерпателната информация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dinko Georgiev Публикувано 28 февруари 2019 Сподели Публикувано 28 февруари 2019 Здравей колега колега Cruiser. Последния ми пост беше отговор към другия колега, но явно сме писали почти едновременно и е излязъл след твоя ... По темата, всички неща които си описъл спортния волан, разпънката между бомбетата на амортисьорите, тъмните стъкла и другите неща са налични в този автомобил, по това и съдя че е оборудване INTENSE Благодаря ти отново и на теб,за изчерпателната информация Здравей колега. Карам такъв Лансър който те интересува и смело мога да ти кажа че става за семейна кола / поне моята дъщеря която е на 1г и 8м не се е оплакала, и жената бременна я возих проблем няма/ :D сега сериозно ;) колата е леко по-твърда от 1,6-цата, но не и брутално по-твърда /карах 900км. за ден през Май САМО по БГ пътища и си излязох след това с кучето на разходка - разбирай не омаря возията/. За гумите зимните ми са 195/55/16 и няма проблем, държи и на газификация мотора. Като части не е скъпа подръжката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 2 март 2019 Автор Сподели Публикувано 2 март 2019 Здравей колега. Благодаря ти за отговора Това което ми казваш за окачването както ти, така и колегите ме успокоява до голяма степен.За зимни гуми явно ползваш една идея по- високи и мисля, че така е по - добре,при мен на Каризмата ми в момента зимните са малко по тесни и знам, че е често срещана практика да се слагат такива но за по - високи не съм чувал, може би са ти такива заради по често срещания размер? моля ако може да споделиш А относно двигателите, запознат съм с тях като цяло и точно с такъв искам да ми е колата 4G63, отдавна си го мечтая... Знам и за газифицирането и подръжката, все пак благодаря отново за информацията колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dinko Georgiev Публикувано 2 март 2019 Сподели Публикувано 2 март 2019 Здравей колега. Благодаря ти за отговора Това което ми казваш за окачването както ти, така и колегите ме успокоява до голяма степен.За зимни гуми явно ползваш една идея по- високи и мисля, че така е по - добре,при мен на Каризмата ми в момента зимните са малко по тесни и знам, че е често срещана практика да се слагат такива но за по - високи не съм чувал, може би са ти такива заради по често срещания размер? моля ако може да споделиш А относно двигателите, запознат съм с тях като цяло и точно с такъв искам да ми е колата 4G63, отдавна си го мечтая... Знам и за газифицирането и подръжката, все пак благодаря отново за информацията колега! Идеята е че са и по-разпространени съответно колата става с една идея по-висока и съответно и малко по-мека става возията ;) както му се вика 3в1 :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 3 март 2019 Автор Сподели Публикувано 3 март 2019 Вярно е колега. Колата за която става въпрос има хубави летни гуми и мисля, че размера е оригиналния, но ако евентуално я взема, а и да не е точно тази, ще е пак такава.... Зимните гуми най - вероятно ще са с размера който си споменал. Благодаря ти още веднъж, хубав ден и ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBBo Публикувано 10 април 2019 Сподели Публикувано 10 април 2019 Вярно е колега. Колата за която става въпрос има хубави летни гуми и мисля, че размера е оригиналния, но ако евентуално я взема, а и да не е точно тази, ще е пак такава.... Зимните гуми най - вероятно ще са с размера който си споменал. Благодаря ти още веднъж, хубав ден и ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ !!! Здрасти, колега! Какво стана, взе ли Лансъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velin87 Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 Здравейте колеги! В отговор на последния пост на голегата....,да скоро се сдобих с лансър от въпросния модел,много ми харесва колата.Тепърва събирам впечатления за нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.