Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем Паджеро 3 излиза в авариен режим раздатката


Препоръчано мнение

Здравейте имам следния проблем като карам около 15 тина километра със скорост 100 км/ч ми излиза раздатката в аварйен режим сменил съм 5 те датчика отгоре на раздатката ако някой може да ме насочи нещо ще бъда много благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем но го правеше на около 20 мин спирам гася паля и е ок. На диагностика всичко било 6 и масори умуваха... накрая реших да огледам пътя на вакуумите ли установих една шлаухка извадена от колектора. Пъхнах я и проблема изчезна. От опит съветвам да се отгледат магистралните шлаухки.

 

Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

Появи ми се някакъв проблем с раздатката... Влиза в авариен режим при някакви условия, които може би имат нещо общо. Но след като загася мотора и отново запаля всичко си е нормално. Всичко включва и работи без никакви страни звуци. Влиза в авариен режим или при скорост над 120 и то поддържана за по-дълго време или при каране по черен път. Не го прави винаги, а примерно веднъж на няколко дни. Имам чувството, че е заради вибрациите по черният път или при скорост над 120... Мисля, че това е общото между двата случая. Диагностиката казва някакво замасяване на нещо си...

Някакви идейни какво да гледам и къде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката го е показала. Кажете точно какво е ,за да може да ви се помогне. Така нещо си от някаде,нищо не говори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, реших си проблема по възможно най-страният начин...

Оказа се много елементарен. Спукан маркуч на един клапан на предният мост...

Но в Пазарджик не успяха да го открият 4-ри сервиза, като единият специализиран за автоматични скорости!

Та бях на гости при мои приятели в Казакстан, оказа се, че единият от приятелите ми членува в клуб Паджеро в Столицата и му споделих проблема. След известно обсъждане по телефона с неговите колеги ми поставиха диагнозата.

Казаха ми какво да направя когато се прибера. Как точно да разбера в кой клапан е проблема и къде да търся. Като заключението им беше следното - проблемът ти е елементарен най- вероятно маркуч, но трябва да откриеш кой точно ... Бяха прави на 100%, за 30 минути работа и 2 лева...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...