Премини към съдържание

Сутрешно палене на 2.2 хди,дид


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.

Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.

Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.

Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.

Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.

При вас как е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.

Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.

Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.

Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.

Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.

При вас как е?

Колега провери си пак свещите. Миналата зима и аз така я изкарах,колата се държеше по същия начин. Преди месец при проверка се оказа 1 изгоряла свещ. След смяната няма никакъв проблем с паленето. Днес сутринта беше -7 и си запали от раз.

 

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4те свещи са сменени май месец и няма грешки,ако имаше свещ ще запише грешка на диагностика.

И аз не съм казал,че не пали,просто не е от чукване както ми се иска,макар да ми се иска.

Освен това ако има неработеща свещ двигателя сред запалване ще тресе докато стопли цилиндъра,а той си заработва нормално.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята в студа пали една идея по-бавно.Свещите предполагам за наред, не дава грешка, акум. не е първа младост , но държи.Естествено след зареждане( на АБ) пали по-бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Циганин и дизел зимата не работят! Радвай се, че пали, ще изчакаме да стане -15, да видим как ще е. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

306 1.9тд на -26 съм го палил само с един подгрев-почти от чукване запали,ама то вече не правят такива мотори

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.

Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.

Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.

Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.

Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.

При вас как е?

.....абе вие само си чешете езиците, естествено е това от тези коли......причините, ако могат да се кажат причини, за няколко и работят в "пакет"....

1. е ,че налягането в комън рейл рейката пада, колкото и да е изолирана,тъй като от студа се свиват уплътненията,които са на клапана на помпата и регулиращия клапан на налягането....

2.възрратния клапан на подкачващата помпа също изпуска налягане, съотвтно при въртенето на стартер ,едновременно с това върти и подкачващата помпа,но тъй като се изисква време докато качи горивото до ГНП-то ,се налага повторно въртене на стартера...

3. има снажки с О-пръстени, които в течение на времето се вдървяват, следоватлно от там изпуска въздух и е по трудно да качи мигновенно горивото до помпата и съответно дюзите...

4.при работа на мотора, по самите дюзи се образува плака, която от студа се преобразува в лепкава слюз,която пречи на горивото да се разпраши в цилиндъра и съответно да запали ....

5. горивото е също много от значение ,ако е обикновен дизел ,съдържащ повече парафинови и други примеси,пречи на горивния процес....

6.все пак това е мотор ,който е работил и има примерно 1300 моточаса ( еквивалент на 100 000 км. пробег ) в горивните камери ,както и по леглата на клапаните и по челата на буталата се е образувал нагар, който при ниски темп. пречи на правилното възпламеняване на гор. смес.....

7. има огромно значение и маслото на мотора,ако е старо, на много моточасове, то в студа по трудно ще върти стартера, а това води до по ниски обороти на мотора и съответно времето е повече за да достигне мотора тези обороти .....

В нашия сервиз няма дизелова кола комън рейл или ХДИ или ДИ-Д да пали от първия път в студа при -15 градуса ,това съм го забелязвал от няколко години .....

Имахме един Лансер 93 година с предкамерен дизел 2.0 ,който палеше от четвърт оборот при -12 градуса сутринта, там е друга бира и при него на важат причините от т.1 до 4.......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цяла нощ на работа зареждах акумулатора от 17 до 06 часа и запали още като видя ключа,е все пак беше -4гр.

Зарядното не успя да го зареди напълно,защото е 4А,но на другото нощно ще продължа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги и при мен се получава нещо подобно с първото сутрешно палене. Когато температурата (минус 5-6) градуса колата пали като на три цилиндъра(пречуква) и за три-четири секунди започва да работи добре.В Пежо сервиз смениха релето като казаха, че свещите са ок, Днес когато запалих пак същата работата. Акумулатора е чисто нов. Дюзи перфектни.

Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,нека сподели опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че моята някога е палила от четвърт на под нулата, дори с чисто-нов акумулатор, свещи, горивен филтър и керосин в дизела. Направо ми звучи като добро пожелание, а не като нещо, което реално би могло да се случи. За сметка на това след студен старт дори само с 2-3 минути работа после и след час пали като през лятото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От четвърт оборот палеха старите дизели и турбодизели.

Тия новите си искат връткане,няколко оборота на КВ докато се прочетат датчиците и прочее-демек кандърдисване иска.

Кофти са им скоростните кутии-слаби идват на френския дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги имам едно питане към по-вещите.Има ли вероятност подгревна свещ като се замери да показва, че е изправна а реално да не нагрява както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги имам едно питане към по-вещите.Има ли вероятност подгревна свещ като се замери да показва, че е изправна а реално да не нагрява както трябва.

.....има да, това се случва на 30-40% от подгревните свещи.....за това се диагностицират само свалени и директно от акумулатор подава се ток и се гледа дали ще почервенее върха им за 3-4 секунди....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги смених и четирите свещи, за сега пали добре, но ще видим как ще пали когато температурата падне под минус седем градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За по добро първо палене изчаквай още 5-6 секунди след изгасване на лампата за поодгрева преди да стартираш мотора-това са мои наблюдения защото с изгасване на лампата за подгрева то релето още подава напрежение към свещите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здр. Колеги дайте някакъв съвет. Смених акумулатора, подгревни свещи и реле.Днес сутринта на минус 9 градуса колата запали трудно, заработи като на три цилиндъра,мотора пречука за 3-4 секунди след което заработи добре.Когато температурата е до -3 градуса пали добре. Дайте някакъв съвет от какво може да е, че ми писна от майстори. Тези неща ги смениха в Пежо сервиз, казаха че дюзите са перфектни,има компресия и не знаят вече от какво може да не пали.

Редактирано от bozhidar 48
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами от това което пишеш заработването на три цилиндъра и след малко се оправя ме навежда на мисълта на студен цилиндър-демек някоя свещ да не грее,но ти пък казваш ,че са нови.

ЕГРа работи ли?В смисъл дали не си го премахнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР си работи или поне не дава грешка. Свещите са сменени, запазих старите и ги пробвах на акумулатора, греят си добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги дайте някакъв съвет. Смених акумулатора, подгревни свещи и реле.Днес сутринта на минус 9 градуса колата запали трудно, заработи като на три цилиндъра,мотора пречука за 3-4 секунди след което заработи добре.Когато температурата е до -3 градуса пали добре. Дайте някакъв съвет от какво може да е, че ми писна от майстори. Тези неща ги смениха в Пежо сервиз, казаха че дюзите са перфектни,има компресия и не знаят вече от какво може да не пали.

 

Отговорът на твоя въпрос може да намериш в пост №7.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

7-ми. пост съм го чел многократно, но вече ми омръзна да сменям части на принципа"проба грешка"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги, ето че отново времето застудя. Искам да попитам дали някой от вас има проблем с паленето при ниски температури. Ако накой е имал такъв проблем и го е отстранил моля да сподели опит. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...