Даниел Цветков Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.При вас как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino81 Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.При вас как е?Колега провери си пак свещите. Миналата зима и аз така я изкарах,колата се държеше по същия начин. Преди месец при проверка се оказа 1 изгоряла свещ. След смяната няма никакъв проблем с паленето. Днес сутринта беше -7 и си запали от раз. Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2019 (редакция) 4те свещи са сменени май месец и няма грешки,ако имаше свещ ще запише грешка на диагностика.И аз не съм казал,че не пали,просто не е от чукване както ми се иска,макар да ми се иска.Освен това ако има неработеща свещ двигателя сред запалване ще тресе докато стопли цилиндъра,а той си заработва нормално. Редактирано 6 януари 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Моята в студа пали една идея по-бавно.Свещите предполагам за наред, не дава грешка, акум. не е първа младост , но държи.Естествено след зареждане( на АБ) пали по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Циганин и дизел зимата не работят! Радвай се, че пали, ще изчакаме да стане -15, да видим как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2019 306 1.9тд на -26 съм го палил само с един подгрев-почти от чукване запали,ама то вече не правят такива мотори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 (редакция) Здравейте колеги,вече си застудя качествено и паленето не е същото.Забелязвам,че ако не е палена няколко дена джипката пали по тегаво.Свещи нови,АБ в кондиция и пак не пали от четвърт като на съседа мерцедеса.Вчера сутринта запали ,но след въртене 3-4 сек,а вечерта си запали почти от четвърт,е и температурите бяха с 2-3 гр. по високи.Акумулатора едва ли е в силата си понеже не съм излизал на извънградско от два месеца и само в града за по 3-4км каране и гасене,фарове,отопление и предполагам ,че е "поомекнал" малко.Та мисля довечера да го закача на работа да стои цяла нощ на зарядното,че не ми се сваля от колата тоя кютюк.Колегите зареждат без да откачат клемите ,но аз мисля да откача минусовата да не стане грешка с електрониката.При вас как е?.....абе вие само си чешете езиците, естествено е това от тези коли......причините, ако могат да се кажат причини, за няколко и работят в "пакет"....1. е ,че налягането в комън рейл рейката пада, колкото и да е изолирана,тъй като от студа се свиват уплътненията,които са на клапана на помпата и регулиращия клапан на налягането....2.възрратния клапан на подкачващата помпа също изпуска налягане, съотвтно при въртенето на стартер ,едновременно с това върти и подкачващата помпа,но тъй като се изисква време докато качи горивото до ГНП-то ,се налага повторно въртене на стартера...3. има снажки с О-пръстени, които в течение на времето се вдървяват, следоватлно от там изпуска въздух и е по трудно да качи мигновенно горивото до помпата и съответно дюзите...4.при работа на мотора, по самите дюзи се образува плака, която от студа се преобразува в лепкава слюз,която пречи на горивото да се разпраши в цилиндъра и съответно да запали ....5. горивото е също много от значение ,ако е обикновен дизел ,съдържащ повече парафинови и други примеси,пречи на горивния процес....6.все пак това е мотор ,който е работил и има примерно 1300 моточаса ( еквивалент на 100 000 км. пробег ) в горивните камери ,както и по леглата на клапаните и по челата на буталата се е образувал нагар, който при ниски темп. пречи на правилното възпламеняване на гор. смес.....7. има огромно значение и маслото на мотора,ако е старо, на много моточасове, то в студа по трудно ще върти стартера, а това води до по ниски обороти на мотора и съответно времето е повече за да достигне мотора тези обороти ..... В нашия сервиз няма дизелова кола комън рейл или ХДИ или ДИ-Д да пали от първия път в студа при -15 градуса ,това съм го забелязвал от няколко години .....Имахме един Лансер 93 година с предкамерен дизел 2.0 ,който палеше от четвърт оборот при -12 градуса сутринта, там е друга бира и при него на важат причините от т.1 до 4....... Редактирано 6 януари 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2019 Благодаря за разясненията все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 7 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2019 Цяла нощ на работа зареждах акумулатора от 17 до 06 часа и запали още като видя ключа,е все пак беше -4гр.Зарядното не успя да го зареди напълно,защото е 4А,но на другото нощно ще продължа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 11 януари 2019 Сподели Публикувано 11 януари 2019 Здр. Колеги и при мен се получава нещо подобно с първото сутрешно палене. Когато температурата (минус 5-6) градуса колата пали като на три цилиндъра(пречуква) и за три-четири секунди започва да работи добре.В Пежо сервиз смениха релето като казаха, че свещите са ок, Днес когато запалих пак същата работата. Акумулатора е чисто нов. Дюзи перфектни. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,нека сподели опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 12 януари 2019 Сподели Публикувано 12 януари 2019 Не мисля, че моята някога е палила от четвърт на под нулата, дори с чисто-нов акумулатор, свещи, горивен филтър и керосин в дизела. Направо ми звучи като добро пожелание, а не като нещо, което реално би могло да се случи. За сметка на това след студен старт дори само с 2-3 минути работа после и след час пали като през лятото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2019 От четвърт оборот палеха старите дизели и турбодизели.Тия новите си искат връткане,няколко оборота на КВ докато се прочетат датчиците и прочее-демек кандърдисване иска.Кофти са им скоростните кутии-слаби идват на френския дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 13 януари 2019 Сподели Публикувано 13 януари 2019 Здр. Колеги имам едно питане към по-вещите.Има ли вероятност подгревна свещ като се замери да показва, че е изправна а реално да не нагрява както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2019 Сподели Публикувано 13 януари 2019 (редакция) Здр. Колеги имам едно питане към по-вещите.Има ли вероятност подгревна свещ като се замери да показва, че е изправна а реално да не нагрява както трябва......има да, това се случва на 30-40% от подгревните свещи.....за това се диагностицират само свалени и директно от акумулатор подава се ток и се гледа дали ще почервенее върха им за 3-4 секунди.... Редактирано 13 януари 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Здр. Колеги смених и четирите свещи, за сега пали добре, но ще видим как ще пали когато температурата падне под минус седем градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2019 За по добро първо палене изчаквай още 5-6 секунди след изгасване на лампата за поодгрева преди да стартираш мотора-това са мои наблюдения защото с изгасване на лампата за подгрева то релето още подава напрежение към свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 (редакция) Здр. Колеги дайте някакъв съвет. Смених акумулатора, подгревни свещи и реле.Днес сутринта на минус 9 градуса колата запали трудно, заработи като на три цилиндъра,мотора пречука за 3-4 секунди след което заработи добре.Когато температурата е до -3 градуса пали добре. Дайте някакъв съвет от какво може да е, че ми писна от майстори. Тези неща ги смениха в Пежо сервиз, казаха че дюзите са перфектни,има компресия и не знаят вече от какво може да не пали. Редактирано 24 февруари 2019 от bozhidar 48 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 24 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Ами от това което пишеш заработването на три цилиндъра и след малко се оправя ме навежда на мисълта на студен цилиндър-демек някоя свещ да не грее,но ти пък казваш ,че са нови.ЕГРа работи ли?В смисъл дали не си го премахнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 ЕГР си работи или поне не дава грешка. Свещите са сменени, запазих старите и ги пробвах на акумулатора, греят си добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 февруари 2019 Сподели Публикувано 25 февруари 2019 Здр. Колеги дайте някакъв съвет. Смених акумулатора, подгревни свещи и реле.Днес сутринта на минус 9 градуса колата запали трудно, заработи като на три цилиндъра,мотора пречука за 3-4 секунди след което заработи добре.Когато температурата е до -3 градуса пали добре. Дайте някакъв съвет от какво може да е, че ми писна от майстори. Тези неща ги смениха в Пежо сервиз, казаха че дюзите са перфектни,има компресия и не знаят вече от какво може да не пали. Отговорът на твоя въпрос може да намериш в пост №7. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 25 февруари 2019 Сподели Публикувано 25 февруари 2019 7-ми. пост съм го чел многократно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 25 февруари 2019 Сподели Публикувано 25 февруари 2019 7-ми. пост съм го чел многократно, но вече ми омръзна да сменям части на принципа"проба грешка" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 27 февруари 2019 Сподели Публикувано 27 февруари 2019 Здравейте, знаете ли дали на покачващата помпа в резервоара има възвратен клапан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 22 декември 2021 Сподели Публикувано 22 декември 2021 Здравейте колеги, ето че отново времето застудя. Искам да попитам дали някой от вас има проблем с паленето при ниски температури. Ако накой е имал такъв проблем и го е отстранил моля да сподели опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 декември 2021 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2021 Нови свещи,добър акумулатор и си ОК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.