Biser Savov Публикувано 29 декември 2018 Сподели Публикувано 29 декември 2018 Здравейте и Честита Коледа на всички. Проблема е мигаща лампа на централния диф и не вкл.4х4 . При местене на лоста от долу моторчето не се чува да бръмчи. Записва грешка 31 T/F LEVER SW. Ако някой може да подскаже нещо,благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 29 декември 2018 Сподели Публикувано 29 декември 2018 Някой от датчиците на раздатката, започни първо от тях. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 29 декември 2018 Сподели Публикувано 29 декември 2018 Честита Коледа! Бисере по празниците бях 24-26 в Търново и много ме човъркаше да ти пиша ЛС да се видим, но в крайна сметка се отказах, защото ...........както и да е.По темата и аз преминах по този път, една зима карах само в режим 4Н, след това се установи, че 2 датчика не работят в нормите, т.е. се бяха скапали. Както писа НикиНиколов започни от тях.Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 29 декември 2018 Сподели Публикувано 29 декември 2018 Датчик или кабел. Ако е датчик поръчай си от алиекспрес. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 29 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2018 (редакция) Не работи моторчето на раздатката,не мъцва. Мисля,че проблема ще е преди датчиците. Ще пробвам първо малкия лост и ще видим какво ще излезе. Ще пиша. Е как ще дойдеш до Търново и няма да се обадиш??? Ама така,като не знаеш какво вино съм направил...да не говорим за мезето. Другия път пак така... Редактирано 29 декември 2018 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 29 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2018 Благодаря на Ники, диагностиката ми е MUT3,но грешката е 31,но не в двигатела(защото там означава друг проблем) а в задвижването. Автомобила е на приятел и тия дни ще се заема да видим какво ще излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 29 декември 2018 Сподели Публикувано 29 декември 2018 Щом имаш ТRANS LEVER SWITCH PROBLEM, до колкото разбирам тази грешка забранява работата на моторчето и затова не го чуваш.Весело посрещане на новата година на всички!!! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 30 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2018 Весело посрещане, здраве и късмет на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2018 Сподели Публикувано 30 декември 2018 Щом имаш ТRANS LEVER SWITCH PROBLEM, до колкото разбирам тази грешка забранява работата на моторчето и затова не го чуваш.Весело посрещане на новата година на всички!!! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk.......цт, не го чува, защото системата е блокирала в положението , в което е било в момент на появяване на проблема....ако имаш прецакан суич, то моторчето не върти, защото ЕКУ-то не го управлява ,тъй като му се губят сигналите.....я от датчиците по кутията, я от датчика на пр. диф, и т..н..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 31 декември 2018 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2018 Благодаря,звучи логично. Аз вече си мислех,че няма да се включиш. Весела и здрава Нова година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2018 Сподели Публикувано 31 декември 2018 Благодаря,звучи логично. Аз вече си мислех,че няма да се включиш. Весела и здрава Нова година.....е, бях малко извън интернета.... Весела и на вас...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 4 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2019 (редакция) Днес развих гредата,свалих раздатката на ниско,ивадих петте суича,измерих,почистих,прозвъних... всичко работи. Прозвъних кабелите от малкия лост до компютъра,датчика на предния мост проверих и кабела до компютъра прозвъних...всичко е ок. Моторчето на раздатката работи с отделно захранване,върти и в едната и в другата посока,но от компа до него идва ниско напрежение(5,5 в). Като откача буксата от моторчето,напрежението от компа е 12 в,но в момента в който закача фазомерче(12 волтово),напрежението изчезва(0,5 в). Грешка 31 (T/F LEVER SW ) си стои и не се трие. Всякакви идеи ще са полезни. Благодаря предварително. Редактирано 4 януари 2019 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 4 януари 2019 Сподели Публикувано 4 януари 2019 (редакция) В заблуда съм от началото. Тази грешка 31 не е свързана с датчици. Тази грешка 31 е за проблем с контактите на лоста за управление в купето а не за лоста в раздатката.Моят сайт разгледай това.Нали имаш МУТ. Пусни му един актуатор тест да видиш дали ще мръдне.Вътре в ECUто има някакво реле което може да е здало багажа.Имах подобен проблем с ел волана на тойотата. Едно най обикновенно реле вътре беше нагоряло и волана не се въртеше. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 4 януари 2019 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 4 януари 2019 Сподели Публикувано 4 януари 2019 Днес развих гредата,свалих раздатката на ниско,ивадих петте суича,измерих,почистих,прозвъних... всичко работи. Прозвъних кабелите от малкия лост до компютъра,датчика на предния мост проверих и кабела до компютъра прозвъних...всичко е ок. Моторчето на раздатката работи с отделно захранване,върти и в едната и в другата посока,но от компа до него идва ниско напрежение(5,5 в). Като откача буксата от моторчето,напрежението от компа е 12 в,но в момента в който закача фазомерче(12 волтово),напрежението изчезва(0,5 в). Грешка 31 (T/F LEVER SW ) си стои и не се трие. Всякакви идеи ще са полезни. Благодаря предварително. Мисля , че напреженията които измерваш са нормални и зависят от положението на лоста.Между краче 1 и маса трябва да имаш:2Н - 5/7 волта4Н - 10/14 волта4HLc - по малко от 1 волт4LLc - 5/7 волта Между краче 3 и маса трябва да имаш:2Н - 5/7 волта4Н - по малко по малко от 1 волт4HLc - 5/7 волта4LLc - 10/14 волта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 4 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2019 Кой лост в купето ? Лоста за режимите(2н 4н ... и т .н.) ? Сменях го,мерих го... не е от него. Няма захранване към моторчето на раздатката. Ще разгледам това,което си пратил и ще помисля,много ти благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 5 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2019 Благодаря Niki Nikolov. Разгледах това,което си пратил,много полезно и много невероятно... браво на братушките и на теб разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 7 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2019 Проблема е открит-късо съединение в инсталацията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shnider Публикувано 10 февруари 2022 Сподели Публикувано 10 февруари 2022 Здравейте имам абсолютно същия проблем като Бисер. Може ли да ми кажеш къде е било това късо Съединение при теб? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.