Премини към съдържание

Придърпване при Outlander 2.2 DI-D


Препоръчано мнение

Здр. Колеги, ако на някой му придърпва колата към 1800-2000 оборота, може да пробва със смяна на въздушния филтър. Моя беше на 7к. и започна да придърпва, мислех че е от ЕГР, но със смяната на филтъра колата спря да придърпва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Дано греша,но мисля че се заблуждаваш-просто съвпадение.

При мен придръпването не беше постоянно ,а когато му кефне.

Ако е от запушен филтър щеше да придръпва постоянно,защото ако е затлачен филтъра няма как веднъж да е добре ,а после да не е.

Докато ЕГРа си прави магариите когато му скимне-т.е. отваря без закономерност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги,

 

Нов съм във Форума, както и от скоро съм притежател на Аутлендър 2008 2.2 хди. Като цяло впечатления ми от този агрегат са повече чудесни. Имам обаче няколко записани грешки които ме притесняват:

- P1351

- P2408

- P0420

Малко предистория - колата я чета с обикновен OBD-bluetooth адаптер. Наложи се да го правя след като на магистрала с 130-140 км.ч. отчетливо започна да прекъсва, в крайна сметка успях да стига безпроблемно до крайната си цел. След това прекъсване нямаше проблем цяла седмица градско (София) и път от София до Варна. В неделя на прибиране от Варна, веднага след като напълних резервоара до горе светна предупреждение check DPF. Реално няма промяна в държанието на колата освен че, предупреждението се появява всеки път веднага след запалване.

Моля за съвет какво предполагат грешките и на къде да се насоча.

 

П.П. До сега съм изминал с колата около 7к. км. и не съм усещал описаните за регенерация симптоми. Възможни е и да не съм обърнал внимание.

 

Предварително Ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

След премахнат ДПФ софтуерно и физически.направен ремап и изолиран софтуерно ЕГР с разкачена букса отново ми придърпва.Не е затапван с ламаринка ЕГР.

Не го беше правила доста време .,но сега като захладня времето пак се прояви проблема.Прави го на студен или леко загрял мотор ,но не винаги.След каране на колата съм пипал тръбата на ЕГРа към всмукателния колектор и не е гореща.

Светещи лампи няма.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Придръпваше ми само докато е студена-обороти не съм гледал,като загрее е пушка-само път и дай.Вчера като я карах за съединител и датчика след обед и беше топло времето нямаше проблем-само в студено време го правеше.

Ще видим като сменят датчика,но на диагностика това излезе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменени-съеднител комплект,лагер помпа,маховик,семеринг колянов вал и датчик колянов вал-частите от АМК.Тотал-1788 пари с труда.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност е доста добре - само маховикът преди струваше толкова, че и отгоре.

То това си е позната конструктивна слабост в моделите преди 2009 - при някои "късметлии" капе масло върху съединителя заради кофти проектирани уплътнения от страната на скоростната кутия или при коляновия вал и заради това придърпва.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвах отстъпка 15%.Сух си беше стария съединител,семеринга е бил леко тръгнал и за всеки случай е сменен.Сега отделя супер отдолу и малко ме дразни още-но ще се свикне.

Оказа се,че в АМК оригиналните части са най евтини в сравнение с Ауто+ и прочее доставчици.Вчера нахлузих и зимните гуми докато е сухо времето,че най мразя да слагам в багажника мокри гуми.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От семеринга (MN982076) е проблемът при 90% от случаите - и при мен капе оттам, но изтича навън. Явно не са се справили добре при проектирането и изборът му. В немските форуми през годините има стотици постове по темата с едни и същи оплаквания и решения. За съжаление не всеки нов семеринг е ОК като дизайн и материал (оригиналните са твърде плитки и прекалено твърди (PTFE), което явно е неудачно).

Иначе вероятно при загряване маслото изгаря и затова дърпа само на студено.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...