Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Каризма над 2000 оборота прекъсва


radko1340

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, надявам се някой да ми помогне. Карам Каризма 1.8 ГДИ 125 Коня, проблема е че до 2000 оборота върви добре, когато подам повече газ започва да глъхне и да прекъсва, не свети чек. Какъв може да е проблема? Може ли да е от дербитомера или стъпковия мотор, в Германия съм и ако отида на сервиз ще ми отрежат главата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма налягане на горивото.....филтър, помпа в резервоара или помпа за високо налягане.... Без сервиз няма да минеш, ама там май и в сервиз няма да стане работата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се появи след като на бих няколко пъти спирачките а нямах много бензин, възможно ли от разпускането на бензина да и е станало нещо на помпата в резервоара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро утайките от резервоара са засмукани от помпата, от там по горивопровода и някаде се е позапушило...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих я намира се пред шофьора точно под кората, ако поръчам друга има ли нещо специално за да я сменя сам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но имам и друг въпрос, от къде да съм сигурен че в тази помпа е проблема, вади тази в резервоара, продухах я няма промяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола без горивен филтър..... На старата Каризма е до скоростната кутия, под таблото с предпазителите. На Каризма след 99-та год. е в резервоара....Помпата за високото налягане е на главата, т.е. на разпределителния вал, а не в краката....

До 99-та post-473-093815700 1534278229_thumb.jpg

След 99-та post-473-001297700 1534278258_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених филтъра и пак същото няма промяна. Май ще я продавам така да видим кой ще я вземе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да и има на помпата за високо налягане, ако я сваля мога ли да я оправя или трябва друга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо си смени филтър в резервоара дето помпата,ако е след 99год ако е преди това е описано къде се намира по горе... и мпйта изведнъж умря нобсега си си е всичко наред. И помпата разбрах как се прави,но докато е наред няма да я пипам...и аз мислех че е от нея но се почва от някой неща преди нея!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 98-а вади помпата от резервоара и смених филтъра над скоростната кутия но колят продължава да работи така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за грешките но телефона ми има някаква функция да ме поправя и не знам как да я изключва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането.

 

Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...