Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Не съм усетил прекъсване и т.н. Нашата седи навън - не я чакам много да загеее - единствено е шумна като е студена. И явно не е субективно това с потопяването отзад. Много исках 16ки джанти поради тази причина, но заради Ел. Спирачката най-много на 17ки може да се отиде. Моето мнение е точно същото - за тези пари по-добро няма.

Над 130 си гори доста - бензина като цяло над 100-110 се зори. Иначе Разград-София и обрстно правя 7.2, но това е с каране зад камиони с ниска скорост и т. Н.

Редактирано от entwickler
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Колко бензинови дюзи има крос-а? Дайте да разчоплим горивната му система :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е! Мисълта ми е, че най вероятно докато загрее и работи като обикновено MPI, а после директно впръскване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

.....да ,с 8 дюзи е......все още нямам серв. ръководство, но е по подобие на Мазда....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам Мазда 2.5 бензин, чист директен инжекцион е. Пламене, би ли обяснил смисъла от 8 дюзи.

Предлагам да отворим тема специално за двигателя на кроса.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://eclipse-cross...ic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

Благодаря за линка. Много сложна горивна апаратура.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Преди седмица сипвах течност за чистачки и гледам следи от котешки лапички на капака на двигателя и косми по изолационната кора. Явно влизат и то редовно да се топлят. Пръсках с някакъв спрей по калници, гуми и в двигателната част. Някой имал ли е подобни грижи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.

Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.

Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта.

Видях с очите си какви са последиците на котка захапана от ремък. Пораженията по двигателя са страшни. При възможност винаги удряйте по капака или свирнете с клаксона преди да запалите.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

Днес сложих летните гуми с новите джанти КЛИК. На жена ми много и харесват, аз съм със смесени чувства :rolleyes:

Последните дни навъртяхме 1300 км. Много съм доволен от комфорта на седалките и окачването.Имам забележки относно способността да поддържа движение в права линия - изисква доста корекции, особено при наличие на минимален страничен вятър. Свиква се, но в началото дразни.

След смяната на гумите поведението на Крос-а драстично се подобри. Захапва и ускорява значително по-добре, почити не изпуска кривата на завоите, ABS-a го забравих, че съществува. Карах с Goodyear Ultragrip Performance G1, но са твърде зимни за нашите условия.

Започнах да регистрирам по-човешки разход, явно разработката си дава своето (вече е на близо 9к км). Варна - София 9.1, магистрала 140 км/ч, междуградски пътища 90-100 км/ч. София - Варна 8.1, магистрала 140 км/ч, междуградски 100-110 км/ч. Shell V-Power 100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова се реших на стъпката с всесезонните гуми - зимните са добри само на сняг. Разходът зависи от настъпването - със 140 си гори бензиновото турбо. Дизелът над 100 прави големи разлики.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

10 хиляди километра - много добра семейна кола. Разход София-Разград 7.3, Разград-София 7.5. На магистралата не съм вдигал повече от 140. Най-важното впечатление - супер комфорт и достатъчно мощност при изпреварване. Седнах и за малко на задната седалка и имах половин метър пред коленете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме на 12+к км.

Можел да гори и малко кроса, зависи кой кара.

Варна-Шумен-Карнобат-Бургас-Варна 6.6 с жена ми зад волана.

Пуснали са Великденски намаления за автомобили на склад. 4000 лв отстъпка за Intense+ CVT 4x4 плюс 1000 лв гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се включих в групата собственици на Еклипс Крос преди 3 месеца.Произведена е в Япония,в Токио.Впечатленията ми от колата,която е най-високото ниво на оборудване-Бизнес.Живея в Швеция от 1,5 години и тука поне е така наречено нивото със стъклен покрив и пр.Перфектно пали,държа я навън в студа.Всички електронни системи функционират без проблем.При заледени капки върху датчиците на парктроника той пищи постоянно и трябва ръчно да се изчистят от леда.Автоматика е много удобен,купето комфортно.Добре че е кожа,че детето повърна веднъж та лесно я изчистих.Разхода на дълъг път около 7,5.Лесна за паркиране,при силен вятър трябва да се кара внимателно-лека неустойчивост.Останалото е вече написано във форума.Когато избирах кола направих пробно шофиране и на Хонда CRV .Сториха ми се еднакви като коли,техническите спецификации са сходни,при еднакви екстри Хондата бе 10000 евро по-скъпа.Сега мисля,че направих чудесен избор.А,бензина тук е класи над този в България...

Редактирано от GBD
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...

Да запиша още един Еклипс Крос. Октомври го взехме. Вече наближава 5000 км.

Като цяло много балансиран автомобил.

Дразни шумното окачване, особено потропва отзаде.

Карам доста динамично и личното ми мнение е че системата за стабилност не е особено добре настроена. Като цяло се намесва късно и много грубо. Изкарва цялата кола от баланс. Трябва си свикване, защото определено се поклаща по завоите.

CVT-то работи много добре, но понякога и трябва време, за да вземе решение.

Двигателчето е много живичко. Икономично в града, 10-11 (Варна, силен трафик) и много лакомо извънградско. Под 9 не съм я свалял. Със 130 гори 9+. Но е 4х4, 1600 кг... не могат да се очакват чудеса.

Като цяло, за тези пари по-добро няма.

Сега, да ви попитам как ви се държат колите при студен старт?

Моята е в подземен гараж. Всяка сутрин първото палене, след няколко секунди работа, започва едно леко прекъсване и се усещат вибрации по купето. Като включа на D и ми падна оборотите всичко се оправя.

Карам я само с V-power100. Да не е някой дефектен инжектор... това директно впръскване не могат да го доизпипат нещо.

 

Ако е син значи сме видели твоето във Варна в четвъртък или петък 23-24.05 на OMV до гарата :-) Пробвай да го покараш с 95 :-) Ще видиш разликата. За пръв път му сипах 100 в четвъртък 23.05 на път за Варна през Бургас. Веднага ми направиха впечатление симптомите, които описа. Вдигна се и разхода. (противно на всички твърдения). София-Бургас - Тракия при 150 - 11/100 разход. С 95 разход 9/100. Колата се успокоява и няма това тресене, което споменаваш. Пробвай и пиши :-). разликата в пълен резервоар е близо 50 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

 

Преди Кроса имах нов ASX. Трябва да тестваш неговите фарове. По добри са от тези на кроса :-) Смених ASX-са заради мотора. Куц кон....но ако имаше турбо, щеше да е перфектната кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря

 

малко късничко отговарям, но единственото което трябва да направиш е да избереш Mirror от дисплея, когато закачиш телефона. Не са необходими други настройки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...