Премини към съдържание

Сервиз за смяна на дюза на ASX


Препоръчано мнение

Здравейте,

бихте ли ми препоръчали сериозен сервиз за смяна на дюза на ASX.

препоръчват ми Ротола и супер дизел, но като чета във форума няма добри мнения, за това ако може да ми препоръчате къде могат да сменят дюзата и да дадът гаранция след това.

Благодаря, предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Здравейте,

бихте ли ми препоръчали сериозен сервиз за смяна на дюза на ASX.

препоръчват ми Ротола и супер дизел, но като чета във форума няма добри мнения, за това ако може да ми препоръчате къде могат да сменят дюзата и да дадът гаранция след това.

Благодаря, предварително!

 

Здравейте,

 

Виждам, че темата е стара и вероятно отдавна сте си решили проблема. Бих желал да Ви попитам как установихте коя точно дюза е повредена?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Виждам, че темата е стара и вероятно отдавна сте си решили проблема. Бих желал да Ви попитам как установихте коя точно дюза е повредена?

 

Благодаря!

 

Здравейте,

Не сме установили, проблема си стой, къде ли не карахме кола, Вие същият проблем ли имате?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво и има на колата. Ако е дюза до сега да беше пробила бутало.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Не сме установили, проблема си стой, къде ли не карахме кола, Вие същият проблем ли имате?

....а проблема какъв е???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Не сме установили, проблема си стой, къде ли не карахме кола, Вие същият проблем ли имате?

Здравейте,

 

На нашият автомобил, проблемът е чукане, като аванс на стар бензинов автомобил, което се чува при загрял двигател, най-вече при изкачване на наклон и в диапазона около 1600-2200 оборота. В сервиз ми казаха, че най-вероятно са дюзи, но засега да съм си карал така. Това обаче мен ме притеснява и търся решение. Нивото на маслото също се е покачило леко за 5000 км. от смяната му.

Редактирано от orion
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....а проблема какъв е???

Здравейте,

Проблемът е следният, появава се едно чукане, кагато е топло времето - над 24 градуса на вън, основно през лятото.

През зимата проблема го няма.

Чукането се чува от мотора, карахме колага в сервиз на Бош в Пловдив, там ни казаха че се съмняват за дюза, кагото е правена диагностика с компютър нищо не се установява, в балкан стар е карана и там също нищо не се установя.

Но ние се притесняваме, тъй като веднъж на магистрала при това чукане изгасна светнаха всички светлини на таблото и след изчакване на 10 мин може ше да я запалим и да тръгнем, от тогава почнахме да ходим по сервизи и никой нищо не казва.

В Пловдив каза, че не се наемат да сменят дюзата.

През 2017 г. и при Вас я карахме, казахте да я караме, докато се увеличи чукането, но то не се увеличава едно и същото си е.

Притесняваме се да не стане по-сложно, според Вас какво може да е, някой имал ли е този проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Проблемът е следният, появава се едно чукане, кагато е топло времето - над 24 градуса на вън, основно през лятото.

През зимата проблема го няма.

Чукането се чува от мотора, карахме колага в сервиз на Бош в Пловдив, там ни казаха че се съмняват за дюза, кагото е правена диагностика с компютър нищо не се установява, в балкан стар е карана и там също нищо не се установя.

Но ние се притесняваме, тъй като веднъж на магистрала при това чукане изгасна светнаха всички светлини на таблото и след изчакване на 10 мин може ше да я запалим и да тръгнем, от тогава почнахме да ходим по сервизи и никой нищо не казва.

В Пловдив каза, че не се наемат да сменят дюзата.

През 2017 г. и при Вас я карахме, казахте да я караме, докато се увеличи чукането, но то не се увеличава едно и същото си е.

Притесняваме се да не стане по-сложно, според Вас какво може да е, някой имал ли е този проблем?

Здравейте,

Оказва се, че доста време я карате тази кола с проблема, който описвате. Странно е това, че никой не се наема да смъкне и да провери дюзите на стенд. Както споменах в друга публикация и нашия автомобил има сходно чукане и се колебая как да постъпя, но това което мисля, като начало е да се насоча към проверка и евентуално рециклиране на дюзите. Съдейки по вас, явно проблема не се влошава бързо. Попаднах случайно на информация за сериз във Видин https://commonrail.bg/aboutus/, дали там няма да ви помогнат?

Редактирано от orion
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте,

Оказва се, че доста време я карате тази кола с проблема, който описвате. Странно е това, че никой не се наема да смъкне и да провери дюзите на стенд. Както споменах в друга публикация и нашия автомобил има сходно чукане и се колебая как да постъпя, но това което мисля, като начало е да се насоча към проверка и евентуално рециклиране на дюзите. Съдейки по вас, явно проблема не се влошава бързо. Попаднах случайно на информация за сериз във Видин https://commonrail.bg/aboutus/, дали там няма да ви помогнат?

 

Може би отговорът се крие в инжекторите.

Прочетох една доста интересна тема, в друг форум и тук копирам част от нея, която касае и Денсо инжекторите:

 

*****

 

" Съвременни дизелови горивни системи

 

Инжекторите са най-прецизният компонент в системата. Освен това, на тях се

дължат около 80% от повредите. Затова, за тях по подробно.

В общи линии, инжекторите комън-рейл на различните производители имат

принципно еднаква конструкция. Още в началото можем да разделим инжекторите

на две големи групи - с електромагнитна активация на клапана, и с пиезо активация.

Пиезо инжекторите са по ново поколение, отличават се с по голяма прецизност,

възможност за по голямо количество (5-6) впръсквания на работен такт. Последното

е възможно благодарение на много по голямото им бързодействие и малкото време

на реакция (response time) дължащо се на спецификата и бързодействието на пиезо

кристала в сравнение с магнитния соленоид.

Инжектора се състои от няколко основни компонента :

-тяло

-соленоид / пиезоелемент

-клапан

-разпръсквач

Отделно имаме и регулиращи шайби, при пиезото - хидравличен увеличител, калиб-

рована дроселна плочка.

Конструктивно, при всеки отделен производител споменатите компоненти са

конструирани различно, но общата компановка е тази.

 

Тяло - може да има само външни механични наранявания от немърлив и неправилен

демонтаж / монтаж. В редки случаи, имаме пукнатина в тялото поради заводски

дефект например. Но това е рядкост. В тялото е разположен клапана на инжектора,

в горната част на тялото - управляващият соленоид / пиезоелемент, в долната -

разпръсквача. Като изключение можем да посочим инжекторите Denso, при които

тялото изпълнява частично ролята и на клапан. Това за мен си е абсолютен не-

достатък, при износването му се сменя целият инжектор. Не особено умно из-

мислено (зависи от гледната точка де ), имайки в предвид, че при останалите

производители просто се подменя клапана с нов и край.

Основен симптом за дефектирал клапан на инжектора е силно завишеното

количество на обратното гориво. Трябва да се отбележи, че всички инжек-

тори к-рейл имат обратно гориво. Това е горивото преминало през хлабини-

те на инжектора при работа. То се оттича обратно към резервоара или

горивният филтър. Различните инжектори имат различно допустимо

количество на обратното гориво. Проверката се осъществява на стенд,

като се извиква тест план за конкретния инжектор. Там той се проверява

по определени параметри и се вижда дали показателя е в границите на

допуска. Примерен тест план - налягане 1600 бар., импулс 1000 мсек., честота

16.6 Hz, температура 40 гр. В тези параметри, обратното гориво

трябва да бъде 40+- 20 кс. Колкото сме по близо до долната граница, толкова

по добър е клапана. Тук трябва да добавим, че обратното гориво се влиае и от

хидроплътноста на разпръсквача, но най-вече от клапана. Така, че даже и при нали-

чие на стенд, човек трябва да има опит и да знае какво да гледа и прави. А тесто-

вете които се правят с така наречените "епруветки" закачени към инжек-

торите докато те са на двигателя, са само за най-груба ориентация. Там може

евентуално да се види само напълно дефектирал инжектор. освен това там

количеството се гледа на празен ход, при около 250 бара. А истинският тест на

клапана се прави на максималното допустимо налягане за системата + дъл-

жина на импулса близка до максималната. Това може да стане само на стенд за к-рейл

инжектори.

Дефектиралият клапан влиае също и на количеството гориво което се подава

към разпръсквача, съответно - към горивната камера. Това води до неравномерна

работа на двигателя, чукане, пушене.

Симптоми на дефектирал клапан на к-рейл инжектор :

-трудно палене

-колата "забива" при голямо натоварване - налягането в рейла пада поради това, че

по-голямата част от горивото се връща обратно и дебита към разпръсквачите

пада

-неравномерна работа, детонации, пушене.

-при силно износени клапани, двигателя спира да работи изцяло.

-при компютърна диагностика се записва грешка "ниско налягане в рейла"

 

Соленоид / пиезоелемент - рядко дефектират. При някой марки инжектори се наблю-

дава понижено / късо съпротивление между соленоида/пиезоелемента, и тялото

на инжектора. Но това е сравнително рядко.

 

Клапан - болшинството повреди по инжекторите се наблюдават именно тук.

Тъй като клапана работи при изключително тежки условия, износването е

неминуемо. Ако това се съчетае с калпаво гориво и поддръжка, живота на клапа-

на се съкращава драстично."

 

*******

 

Та, надявам се това обяснение да е полезно

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...