Премини към съдържание

Впечатления от Outlander PHEV ?


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

някой има ли наблюдение върху хибридния Аутлендър PHEV 2.0- как е като работа, проблеми , недостатъци, разход и поддръжка ?

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой има ли наблюдение върху хибридния Аутлендър PHEV 2.0- как е като работа, проблеми , недостатъци, разход и поддръжка ?

 

Благодаря предварително.

.....работи много добре, много плавно преминава режимите и почти не се усеща ,за разлика от някои други немски марки,няма да ги назовавам....разхода е много относителен, но първите 50-100 км пробег е много малък, около 2л. после става повече...този автомобил има два електромотора ,като синхронизацията е отлична......общия пробег ел-бензин стига за около 800 км......подръжката не е много по скъпа от обикновенния - конвенционален Оутлендър ....

....до колкото си спомням имаше малък недостатък с ЦВТ кутията,в момент на ускорение и в това време преминаване в друг режим,малко намаля скороста .....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е PHEV, не е с вариаторна кутия и няма проблеми, които да са от кутията.

Ако има проблем в ускорение и преходни режими те могат да се дължат само на ел.двигателите и управлението им - просто така е конструиран този автомобил.

 

В този сегмент няма "немски автомобили" с които да го сравним, на друг принцип са и на практика са различни като конструкция и вариант на осъществяване на движението (доближава се до някои модификации на ел.автомобили на BMW, но имат и доста разлики).

.....мисля че е с ЦВТ кутия, но.....ти ме озадачи малко,хм, спомням си че е с СВТ кутията .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....мисля че е с ЦВТ кутия, но.....ти ме озадачи малко,хм, спомням си че е с СВТ кутията .......

 

За PHEV не успях да намеря информация, но при хибрида на Тойота Приус кутията не е CBТ, а обясняваха че е някакво директно предаването на върт.момент и като цяло е доста проста (издържлива) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте,

Да изтупам темата от прахта :) Насочил съм се към Outlander PHEV 2019 -2020.

Ще се използва като семеен автомобил в неградски условия. Интересувам се от евентуални рискови проблеми и слаби места по електрониката и цялата хибридна система като цяло.. Ако има някои да споделите опит - ще се радвам да се включи! Поздрави.

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

общия пробег ел-бензин стига за около 800 км......подръжката не е много по скъпа от обикновенния - конвенционален Оутлендър ....

Много ми е интересно как ще го докараш до 800км -общо ток и бензин, след катоза разлика от нормалния бензинов вариант който е с резервоар 58-60л, тука резервоара е 45л, заради батерията т.е. имаш по малко гориво, на ток обективно от 50 зададени е около 35-40км обективно, дори и уголемената батерия наскоро от 12 до 13.5кв -няма да има голяма разлика.

Освен да се кара дълго време по нанадолнище да зареждаш постоянно батерията, много трудно ще изкара 800км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Celeborn , исках да кажа че ще се кара не в голям град , може би повече смесен разход , не живея в голям град и не ме чака всеки ден тежък трафик , висене по задръствания и т.н.

Разбира се все още проучвам като цяло дали си заслужава да се инвестира в хибрит. Не съм изключил варианти бензин или дизел. Затова и се включвам в темата за да мога да претегля нещата. Какво ми хареса при хибрида - ниския разход на гориво, облекчения от данъци,застраховки, 200+ кончета.Цената му не е толкова далечна от такъв с дизелов мотор например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички зависи какви пари може да отделиш за покупка. Имай навпредвид че ще е хубаво да провериш батерията в Митсубиши, преди покупка. С течение на времето -тия батерии се амортизират, да не се окаже че от реални 35-40, вече едвам ще прави 25км само на ток -след няколко години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как ще го докараш до 800км -общо ток и бензин, след катоза разлика от нормалния бензинов вариант който е с резервоар 58-60л, тука резервоара е 45л, заради батерията т.е. имаш по малко гориво, на ток обективно от 50 зададени е около 35-40км обективно, дори и уголемената батерия наскоро от 12 до 13.5кв -няма да има голяма разлика.

Освен да се кара дълго време по нанадолнище да зареждаш постоянно батерията, много трудно ще изкара 800км...

....моя е грешката, не е 800 а около 350-400км......тогава явно от бързината е станало така.....

за колегата, слабите места на този автомобил са най често къса тампона на задния ел. мотор,има вече проблеми със силовите клеми на акумулатор-генератор,за съжаление все още не знам как да ги побългариме, а нови вървят с цялото окабеляване....често ( относително) се налага ремонт на спирачните апарати , вероятно защото не се ползват често и по агресивно, тъй като при спиране се ползва ел. моторите в генераторен режим , и съответно механична спирачка не трябва( поне така аз мисля)...има проблем със старт системата или по скоро с паленето на ДВГ мотора -не винаги пали ако автообила е на над 100к км пробег.....за сга ми се е случвало на 3 автомобила такъв проблем,така че не мога да кажа че е често срещан .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам пряка връзка между ДВГ и трансмисия няма. Щом двигателя върти генератор то той трябва да държи винаги едни и същи обороти, така ли е?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо DJ Tymbi чаках да се включи , мерси за инфото. И все пак описаните потенциални проблеми не виждам скъпо струващи интервенции или не е точно така? Имайки в предвид и 5 годишната гаранция още по-добре. Стига тя да покрива подобни щети де :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте Колеги,Темата наистина е интересна,само ако ми позволите да се включа с един коментар на цените в Бг,аз живея и работя от доста време в Швейцария,харесал съм си един конвекционален

Аутлендер,2,0 бензин със всички екстри без кожен салон,говорим за чисто нов автомобил на 0 км,та тук колатата струва 25500 франка с ДДС,същата в Бг е 67000лв.Аз ли нещо изоставам или в Бг заплатите са по високи от Швейцария и стандарта е по висок.Успех на всички колеги тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,Темата наистина е интересна,само ако ми позволите да се включа с един коментар на цените в Бг,аз живея и работя от доста време в Швейцария,харесал съм си един конвекционален

Аутлендер,2,0 бензин със всички екстри без кожен салон,говорим за чисто нов автомобил на 0 км,та тук колатата струва 25500 франка с ДДС,същата в Бг е 67000лв.Аз ли нещо изоставам или в Бг заплатите са по високи от Швейцария и стандарта е по висок.Успех на всички колеги тук.

....ами не, ние сме на дъното на класацията в Европа, но така е, когато официалния вносител няма и не иска да е поне някакъв партньор на ММС....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега, пише - цена 25000 франка а най-отдолу - нов цена 35000 франка.

Би ли разяснил ....

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това значи колко е струвала като нова...

 

Иначе официалните цени се различават *понякога* само по митата - Швейцария има отдавна споразумение за свободна търговия с Япония и не-дизловите автомобили оттам са с 1% мито. Само дето в случая с Мицубиши аз виждам същите цени.

Тук митата ще паднат след 6 или 7 години, не помня точно колко бяха заложени по новия договор за свободна търговия между Япония и ЕС.

 

Същата кола в Балкан Стар сега се продава за 54.460лв... е да, пак е 6000 лева повече от Швейцария, но все пак е от официален дилър на марката. Иначе като нова тук цената е точно колко посочената в швейцарската обява.

 

Между другото, една от предишните коли в семейството ни беше БМВ 3-а серия, шоурум-кола от Нюрнберг на 11.000км. (естествено карана и от някой "мениджър") и цената беше точно с 40% надолу от каталожната... общо взето на запад от Виена прекрачи ли една кола витрината, автоматично цената е поне 20% надолу...

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...