Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Гасне на празен ход и мени обороти


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Имам Спейс Стар 1,8 GDI 118 PS 1999 год.Днес махнах акумулатора за около половин час да си сменя крушката на фара и после ми се промениха оборотите.Пали на 1500 и после почва да варирра до 100 оборота и гасне.Махнах после пак минуса както е описано на друга тема за адаптация на дросела ,но пак същото си оставя.Какво друго мога да направя? Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста е писано, ама айде пак:

Палиш на място, чакаш да загрее нормално без да даваш газ междувременно, гасиш, палиш и караш. При мен работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. Изчаква се на махнат контакт 10-15сек., при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе щракване от реле

4. Веднага след като се чуе щракването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа (CHECK) и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите на около 4 мин(познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко, за да може двигателя да мине през всички режими.

 

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота.

Това е процедурата и трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. Изчаква се на махнат контакт 10-15сек., при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе щракване от реле

4. Веднага след като се чуе щракването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа (CHECK) и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите на около 4 мин(познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко, за да може двигателя да мине през всички режими.

 

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота.

Това е процедурата и трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Направих го точно както е описано,но пак същата работа ....

Зареди си гориво и го направи няколко пъти.по точно докато стане.нещо не правиш както трябва.но ако се е променило след махането на акумулатора нямаш друг вариант.

успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И покарай след това, например отиди до летището и обратно, за да навърти малко километри на извънградско.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако дросела е мръсен адаптацията не минава. Свалете дросела изчистете го добре и тогава процедурата и ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офффф незнам като го сменя ще пиша пак

И така колеги ....Днес направих следното: Отидох и си купих един спрей за почистване на дроселната клапа.Махнах маркуча на въздуха и хоп цъфна Клапата :)

Така..напръсках със спрея така обилничко и е оставих да изсъхне.Почистих с кухненска хартия и запалих колата.Тръгна на малки обороти,менеше ги и до 2,3 минути ги стабилизира.Форсирах на няколко пъти и е изгасих.Сглобих маркучите :) и запалих пак да видя и.....взе да мърка като котенце.

Искам да изкажа благодарности на колегите от форума който ме посъветваха какво да направя.А на майстора ще му кажа че сама се е оправила :))))))

Лека вечер на всички и наздраве !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,здравейте искам съвет,колата е спейс стар 1„3 при движение по равен път при 2000 оборота на трета скорост се усеща леко придърпване ,смених свещи и кабели ,но разлика няма и чека не свети , да ме насочите къде да търся проблема .На ниски обороти колата работи нормално .Благодаря на всички , които ще споделят опит .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...