Премини към съдържание

Диагностиика за Паджеро 3


Препоръчано мнение

Реших да си купя диагностика за П3,защото ми писна да се моля на майстори и защото при последния ремонт се наложи три пъти да свалям помпата,а в крайна сметка се оказа,че проблема е в компютъра. Както и да е. Поръчах на приятел в Щатите да ми изпрати от там един Лаунч (на прилична цена) . Уж пише за доста автомобили,вкл и за Паджеро,но с П3 не иска да се свърже. С доста по нови автомобили се свързва и по думите на знаещи хора е доста добра,защото совтуера е обновяван март 2018г. Всичкото хубаво ,ама не ми върши работа и се наложи да я продам. Сега си търся друга и моля за съвет. Не търся ефтина от 100-150лв, а нещо което да ми върши работа,да чете живи данни и може (евентуално)да променя настройки. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен е Лаунча.Аз го ползвам от 15год. С най-различните му версий и т.н......Само че за Мицубиши винаги е бил с допълнителен преходник, нямаш ли го нестава.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз за това то избрах,но за какъв преходник става дума,след като буксата е същата и пише митсубиши преди 2005 и след 2006 ? Не иска да се свърже и това е. Всъщност вече няма значение,защото го продадох и колегата е мното щастлив. Въпроса е аз аджаба какво а си купя,че да ми върши работа,всъщност да се науч а да работя с него ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално за Мицубиши и да чете всички системи..... Трудна работа. Само професионалните уреди го могат, но цената ще е висока.

Взимай пак Лаунч и това:https://obd2-bg.com/launch-x431-mitsubishihyundai-kabel-12-pina-140.html

И деистваш на професионално ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Започнах да се замислям за MUT 3. Някаде мярнах цена около 400 $.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Най на края реших и купих МУТ 3 . Свързва се с автомобила и много неща се видяха,има големи възможности,но има неща и които не могат да се използват,защото в диска ,който са изпратили няма база данни за автомобила. Не знам как да го обясня,тъй като и аз толкова разбирам,но няма как да въведа модел и година на атомобила. Искам да помоля за помощ,ако някой има диск със софтуер или да даде съвет ,разбира се че ще си платя,да помогне. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знаете ли torque Pro с плъгин за митсубиши дали чете паджеро 4 дизел. Аз нещо не мога да се закача към колата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най на края реших и купих МУТ 3 . Свързва се с автомобила и много неща се видяха,има големи възможности,но има неща и които не могат да се използват,защото в диска ,който са изпратили няма база данни за автомобила. Не знам как да го обясня,тъй като и аз толкова разбирам,но няма как да въведа модел и година на атомобила. Искам да помоля за помощ,ако някой има диск със софтуер или да даде съвет ,разбира се че ще си платя,да помогне. Благодаря предварително.
Колега, форумите са за взаимопомощ. Дори и да си купиш мут или каквото и да е трябва да знаеш какво да гледаш. За мен е странно когато хора, които си вадят хляба с ремонт и диагностика не споделят информация. Ние не можем да им изяде хляба. Би ли дал линк на това което си купил.?Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Obd2 Bluetooth адаптера се свързва с паджеро 4 с този протокол ISO15765-4 CAN ( 11bit ID, 500 Kbaud )

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,явно е така. На това му се казва " българска работа". На кого хляба ще изям? То ако някой се притеснява за такъв къшей хляб...пиши го бегал. Както и да е. Ще опитам да пусна линк. Ако прегледаш руските форуми ще видиш как хората си помагат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как беше приказката?

Американски форум - човека пита, а другите му задават допълнителни въпроси.

Руски форум - след въпроса, започват отговорите по темета.

Български форум - задаваш въпрос и почват да ти пишат колко си неук и т.н.

 

Е, поне в този форум това според мен рядко се случва. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм. Тук има професионалистите, които винаги откликват когато имат време разбира се. Писах защото колегата написа в поста "ще си платя".

Вчера закачих Torque Pro, бях си свалил плъгини от

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=193433&st=3080#entry24162780

 

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката я изпрати китаец,приятел на сина ми. Не знам той от каде я е вземал,но си е с куфарчето и с няколко кабела. Свързва се автоматично с автомобила,без да въвеждаш марка и година. Това ми се видя странно и исках да разбера дали е нормално,а не да посягам на някого на хляба. Нямам автосервиз, просто хоби,така че няма страшно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Това е от торкпро с приложение за митсубиши. Ясно се вижда регенерация та на дпфа. ЕГР затваря напълно, тротъла и той се затваря, температурата скача над 700 Нормална температура е максимум 400.6bb2ed45468418e0bab17f6d2037abeb.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники, това с какво устройство го изкарваш? И ако не е мут-3 (като гледам не е ) за П3 ще стане ли?

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники, това с какво устройство го изкарваш? И ако не е мут-3 (като гледам не е ) за П3 ще стане ли?

 

Torque Pro с приложение за Митсубиши свален от тук.

Двигателя 4М41 го има и предполагам ще работи и за П3.

Мъча се да изкарам данни за самия DPF но не ми се получава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди дни ми светна SRS на П4ката. Днес я закачих на Лаунч и не показа никаква грешка.

Съвета на майстора беше "разкачаш акумулаторите и утре при разкачени акумулатори свързваш + и - да се разредят хубаво кондензаторите". Вие какво мислите по въпроса? Благодаря

Специално за Мицубиши и да чете всички системи..... Трудна работа. Само професионалните уреди го могат, но цената ще е висока.

Взимай пак Лаунч и това:https://obd2-bg.com/launch-x431-mitsubishihyundai-kabel-12-pina-140.html

И деистваш на професионално ниво.

Лаунч

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз тъй си помислих. Някой знае ли къде във

Варна освен в СилвърСтар ще я прочетат със сигурност.

 

Няма смисъл това с акумулатора - специално за SRS системата. Ако е имало някакъв проблем със сигурност е останал записан в историята и в този случай най-вероятно диагностиката, която си ползвал не работи коректно.

Пробвай с друг тестер, ако имаш вариант, най-добре да е MUT.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При П3 разкачането на акомулатора изтрива грешките (тест с лаунч). Не съм пробвал МУТ,но скоро и това ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При П3 разкачането на акомулатора изтрива грешките (тест с лаунч). Не съм пробвал МУТ,но скоро и това ще стане.
Мирослав имаше в предвид SRS системата. Свети ми айрбега а Лаунча не откри грешка. Друго което забелязах е че пасажерската възглавница не може да се изключи.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

MUTI-III има възможност за четене на грешки и без компютър - в случай, че не си инсталирал програмата все още на компютър (нали писа, че си закупил MUT-III). С откачане на акумулатора не се изтриват грешките във всички системи, освен това при по-новите автомобили допълнително се записват грешки в някои системи за проблеми в акумулатора (а при някои автомобили се губят и адаптивни параметри) - просто това вече не върши работа и е по-добре да не се практикува.

Заради проблем със стартера ми се наложи да откачам няколко пъти аку-те. А може ли SRS да е светнал по тази причина, но пък той светна седмица след бърникането по стартера.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,че това с акомулатора не трябва да се прави. Имах автомобил с грешки 48 и 26 и при откачане на аком. (по друг повод)се оказа,че грешките са изтрити. След стартиране пак се появиха, но ми направи впечатление факта и по тази причина споделям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Съгласен съм,че това с акомулатора не трябва да се прави. Имах автомобил с грешки 48 и 26 и при откачане на аком. (по друг повод)се оказа,че грешките са изтрити. След стартиране пак се появиха, но ми направи впечатление факта и по тази причина споделям.
Как е, подкара ли MUTa? Впечатления....

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, тръгна. Няколко дни щраках и гледах като индиянец пишешта машина, успях да си блокирам скоростната кутия , открих грешка 41, но оправих бъркотията с помоща на руските форуми. Сега се чудя как всичко е било пред очите ми, а аз не съм го виждал, просто не знаеш какво да гледаш. Въпреки тези малки постижения съм доста далеч от истината. Апаратурата има възможност за препрограмиране на екуто, но не смея да пипам, а само разглеждам. Няма каде да прочетеш или някой да ти обясни, Имам доста инфо за Паджеро 3 , но е голям обем и трябва свободно време, което аз в момента нямам. Както казват в една реклама на adidas - " ако наистина искаш- ще успееш". Ако нещо те интересува- питай, ако мога ще ти отговоря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...