Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Подозирам, че некадърни майсторчета в гадната Англия повече от тук. Не е проблема в колата, ами в компетенцията на специалистите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се чух с майстора.Като и се подава газ на място си се форсира.Като тръгнеш и подаваш плавно газ върви.Като рязко подадеш да набере като преминава от една скорост на друга пак заглъхва.От какво може да се получава?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не и стига гориво.... Реда на работа е следния, първо се проверява гърловината за зареждане, ако е изгнила -смяна. После чистене на резервоара, проверка на електрическата помпа и смяна на горивния филтър(не цедката). Най-накрая смяна на филтърчето(не трябва да се кара без него, това ще убие помпата за няколко дни) и после газ до дупка. Това е всичко което трябва да се направи....

Кви датчици колянов вал, кви пет лева.....

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Milen_z.Всичко това е направено.Разглобил е помпата за високо налягане но каза че има само нещо като цедка.Къде се намира това филтърче?Също ми каза че има някакъв кабел който е скъсан и виси от кутията.Кабела е от някакъв датчик на кутията.Но отдолу е ръжда и не знае къде е бил вързан.Имаш ли някаква идея може ли това да е причина.На място двигателя се форсира и няма проблеми само като в движение се подаде газ и като се опита да превключи на друга скорост забива.Кутията е автоматика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Английска мъка, викаш...Само Миленския може да свърши работа, ама трябва един ирландски сингъл малц по пощата да му проводиш...

Няма ядове стига да стане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цедката е филтъра, ако е разглобил навътре помпата пиши я бегала..... Стара помпа отвориш ли я повече не тръгва, след това или рециклиране, или друга. И толкова ли е трудно там да се намери един компютър за диагностика и да се види в момента в който зябива какво се случва. И какво значи забива, после как се оправя???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само при цедката я е разглоби.На място работи нормално.ТАКА МИ ОБЯСНЯВА ТОЙ.КАТО ПОТЕГЛИШ И НАТИСНЕШ ПОВЕЧЕ ГАЗТА ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ ЗАБИВА НЕ МОЖЕ ДА ПОЕМЕ.КАЗА.ЧЕ НЕ ПОКАЗВАЛО ГРЕШКИ

МОЖЕ.ЛИ ПРИЧИНАТА ДА Е В СКОРОСТНАТА КУТИЯ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя помпа електрическата или механичната.....ама и в двата случая е малко. Електрическата трябва а има мин 3атм. А механичната на двигателя независимо от оборотите 50атм.(постоянно)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Замервал е отпред при двигателя показва 2.7.Възможно ли е да е помпата в резервоара или е тази за високото налягане?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.7 на електрическата е горе-долу добре. Адаша каза че трябва да дава 3. Т.е. би трябвало да е добре.

По интересно е колко налягане дава помпата за високо налягане, премерете нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След нея при дава 2.7

...ами ако дава 2.7 МРа а то трябва да е 5МРа, тогава проблема е от механичната помпа отпред на мотора и както казах в началото проблема е в механичната помпа......има една подробност, и тя е да си проверите налягането на бензина от ел.помпа ,която е в резервоара , трябва да е 3-3.5 атм и това се проверява на входа на мех. помпа, преди да влезе в нея горивото.....по този начин ще знаете че няма проблеми и по горивопровода.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е мех.помпа рециклира ли се или нова?И къде да я рециклира?

 

Доколкото знам колега помпата в резервоара не подлежи на никаква намеса...купува се нова.Другата която е зад мотора може да се рециклира и Milen_z е човека за тази работа но гледам местожителството ти е в Лондон...Цената за нова беше колкото за малолитражен автомобил... :icon_n_bash:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да я изпратя за рециклиране.Стига да стане.Незнам при монтажа на колата трябва ли после допълнителни настройки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам какво да ти кажа... положението трудно.

Майстора сменил бобини - не се оправило. Компютър - пак греда. Датчик колянов вал - не се оправя.

Тук ми изниква въпроса как и с какво е мерил налягането на помпите. Представям си го някой индиец или пакистанец, бос, по чехли в нещо подобие на гараж.

Аз ако съм бягам далеч от такива бамбали. А ако наистина е от помпата за високо налягане съм сигурен че в Англия сат под път и над път такива двигатели и части по моргите бол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диджея и Милен трябва да се слушат "четат" внимателно. И двамата те насочиха към проблем с налягането на горивото. Този двигател работи като дизел но с гориво бензин. Само да добавя. За проверка налягането на механичната помпа, двигателя трябва да работиSent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с Milen_z и мисля че ще оправим проблема.Надявам се скоро да свърши тази сага че бях на косъм да купя друга кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се купува от морга.Не знаеш и тя дали е читава.По добре да я отремонтирам при Milen_z старата.Поне да знам че няма да имам проблеми на по-късен етап.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...