Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помощ! Добавяне на дистанционно.


kirovf

Препоръчано мнение

Приятели моля за помощ че се побърках вече, опитва се да добавя дистанционно на моята каризма 2002г.

 

Опитах с три различни дистанционни, които разполагам http://www.img-share.eu/main/download_image/IMG_1297JPGh9OKxvgV3tvEgYGjVRr71521811359.jpg на тази снимка, това в средата ми е попринцип оригиналното.

 

Следвах стъпките както са дадени в една от темите, а именно;

Куплунгът за програмиране се намира на колоната до шофьора, долу вдясно

Колата ми е MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI/125 к.с./, 1999 година.

1.Акумулаторът на колата си е на мястото и е включен.

2.Оригиналният ключ за запалването се вкарва в гнездото и се завърта една позиция надясно и не се пипа. Ключът трябва да е оригинален, с чип. Двигателя не се пали.

3.Прави се от кламер шунт и се вкарва в гнездата 1 и 4 като ги дава накъсо. Веднага, в рамките на 10 сек. се изпълнява точка 4.

4.Натиска се 6 пъти бутона на аварийните мигачи. Ел. ключалките сработват.

5.Веднага се взема дистанционното управление и се натиска и задържа за около 2-5 секунди Lock/Заключване/. След това в рамките на следващите 10 секунди се натиска още два пъти същия бутон Lock. По този начин се излиза от режим програмиране.

6.Вади се шунтът от куплунга и се пробва дистанционното на другия режим Unlock. Отключването вече трябва да работи.

7.Вади се ключа на запалването и се пробва отново, но без шунт. Всички режими трябва да работят. Дистанционното е добавено.

8.По този метод могат да се добавят до 4 дистанционни управления.

Това е.

ЗАБЕЛЕЖКА: При процедурата обърнете внимание, че куплунгът при този модел автомобил е обърнат 90 градуса наляво, т.е. шунтът се поставя от вътрешната страна, от страната на двигателя, между 1 и 4 гнездо, а не в средата между двата реда гнезда.

За ориентация- позиции от 1 до 8 се намират на по- широката част на куплунга, който е трапецовиден, който в някои модели може и да е обърнат, но номерацията на гнездата започва отляво надясно по широката част.

На по- тясната- номерацията е от 9 до 16, които позиции не се използват за тази процедура.

 

С нито едно от трите дистанционни, които са с нови батерии не прави връзка. Когато върна от контакт вратите се заключват и отключват и това е.... а дистанционното все едно не е разпознато...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом не запаметява и оригиналното значи не работи.... А за другите забрави, няма начин да станат. За да се запамети дистанционно то трябва да е със същия чип като оригиналното и да предава същия сигнал на същата честота. Такива разни алармаджийски няма да станат.....

Много хора си мислят че щом ще запаметяват друго, то може да е какво да е... е не е така. Системата ще запамети само оригинално дистанционно с неговия си код.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега ,средното дистанционно е като моето и ако не ти върши работа мога да го купя.Кажи цена .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте на всички...! Имам допълнение към точка 4.Натиска се 6 пъти бутона на аварийните мигачи,дори и повече не е фатално,но да не са включени!СЛЕД ТОВА,КОНТАКНИЯ КЛЮЧ СЕ ВРЪЩА ВЪВ ПОЛУЖЕНИЕ (OFF) Ел. ключалките сработват......Минава се спокойно към точка 5. :)

Micubishi Carisma 1.8 GDI 90PS.2004.

Редактирано от payroll
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Приятели моля за помощ че се побърках вече, опитва се да добавя дистанционно на моята каризма 2002г.

 

Опитах с три различни дистанционни, които разполагам http://www.img-share.eu/main/download_image/IMG_1297JPGh9OKxvgV3tvEgYGjVRr71521811359.jpg на тази снимка, това в средата ми е попринцип оригиналното.

 

Следвах стъпките както са дадени в една от темите, а именно;

Куплунгът за програмиране се намира на колоната до шофьора, долу вдясно

Колата ми е MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI/125 к.с./, 1999 година.

1.Акумулаторът на колата си е на мястото и е включен.

2.Оригиналният ключ за запалването се вкарва в гнездото и се завърта една позиция надясно и не се пипа. Ключът трябва да е оригинален, с чип. Двигателя не се пали.

3.Прави се от кламер шунт и се вкарва в гнездата 1 и 4 като ги дава накъсо. Веднага, в рамките на 10 сек. се изпълнява точка 4.

4.Натиска се 6 пъти бутона на аварийните мигачи. Ел. ключалките сработват.

5.Веднага се взема дистанционното управление и се натиска и задържа за около 2-5 секунди Lock/Заключване/. След това в рамките на следващите 10 секунди се натиска още два пъти същия бутон Lock. По този начин се излиза от режим програмиране.

6.Вади се шунтът от куплунга и се пробва дистанционното на другия режим Unlock. Отключването вече трябва да работи.

7.Вади се ключа на запалването и се пробва отново, но без шунт. Всички режими трябва да работят. Дистанционното е добавено.

8.По този метод могат да се добавят до 4 дистанционни управления.

Това е.

ЗАБЕЛЕЖКА: При процедурата обърнете внимание, че куплунгът при този модел автомобил е обърнат 90 градуса наляво, т.е. шунтът се поставя от вътрешната страна, от страната на двигателя, между 1 и 4 гнездо, а не в средата между двата реда гнезда.

За ориентация- позиции от 1 до 8 се намират на по- широката част на куплунга, който е трапецовиден, който в някои модели може и да е обърнат, но номерацията на гнездата започва отляво надясно по широката част.

На по- тясната- номерацията е от 9 до 16, които позиции не се използват за тази процедура.

 

С нито едно от трите дистанционни, които са с нови батерии не прави връзка. Когато върна от контакт вратите се заключват и отключват и това е.... а дистанционното все едно не е разпознато...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...