Премини към съдържание

Висок разход на гориво при 1,8 ГДИ 125 к.с


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

От скоро съм собственик на Каризма 2001г 1,8 GDI 125 к.с, за която изчетох доста и останах с впечатление, че е сравнително икономичен автомобил, но моя екземпляр хич не е икономичен. с 20 лева бенз минавам едва 70-80 км. , при положение, че гледам да я карам в икономичен режим GDI ECKO.

 

Нормален ли е според Вас този разход и ако не, посъветвайте ме какви мерки бих могъл да предприема.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А условията?

 

По точно ? Метеорологичните условия са горе долу. Предните дни не беше мн студено, но пак същото.Сменил съм филтри,бързо загрява... Тези дни ще и направя диагностика. На битака в София, в кв Орландовци имало добър майстор , но исках да съм една идея подготвен.

 

Като цяло по груби сметки ми дава около 13-14 разход .... БМВ 200 коня дава толкова :D

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А условията?

20 лв са 9 литра бензин.

Ако караш в София, примерно в час пик, на къси отсечки по 4-5 км, с чакане на стопове и светофари, задръствания и т.н, не е невъзможно да сгласиш разход 10-11/100. Особенно ако си надянал и по-голяма дясна обувка.

Та така за условията...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

10-11 пак ок. с 20 лв 70 км обаче прави по-висок разход и да, ако карам както трябва да се кара колата, разбирам да е висок разхода, но аз карам като пенсия , заради разхода :D . Друго също ми направи впечатление на магистралата, като я взех за първи път. на 160 км сякаш спря да набира и край, но за това се сетих днес :) . имам чувството, че някъде нещо не е както трябва с горивната система.

Тези дни я карам на диагностика

Редактирано от Gu67era
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Дросел и горивна помпа за смяна. към 500-600 лв ремонт.

Дайте съвет! Да спестя ли от дросела и да го потърся втора ръка? Имам познат, който твърди, че може да ми го смени, но не е майстор.

Според Вас ще сгреша ли , ако се опитам да мина "по-тънко" и да си го сменя сам ? Разликата е от 250лв на 50лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мини по-тънко.

Разходи се до Пловдив, иди на гости на Милен.

аз живея близо до DJ tymbi, за който четох все положителни коментари , както и негови мнения по редица въпроси, та затова реших да му се доверя и отидох при него, но идеята ми е да разбера дали има нещо специфично с този дросел, защото , ако не ,директно мисля да взимам един втора ръка и да го сменя в гаража на приятелчето :)

 

 

ПП: Вече сигурно си знаете, но НЕ КУПУВАЙТЕ КОЛИ ОТ ВРАЦА!!!! :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При който и "майстор" да беше отишъл в София, все е тая.... Те друго не знаят, помпа и дросел това съм го слушал хиляди пъти..... Добре че тая кола няма парашут, че и той щеше да е от големите проблеми.... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При който и "майстор" да беше отишъл в София, все е тая.... Те друго не знаят, помпа и дросел това съм го слушал хиляди пъти..... Добре че тая кола няма парашут, че и той щеше да е от големите проблеми.... :icon_clap:

Това излезе на диагностика. Да се доверя ли?

Колата има няколко симптома. в много ниските обороти се опитва да гасне и гасне някой път. Също така няма ряз в ниски обороти и на магистралата ми направи впечатление, че няма сили за над 160 км/ч . струва ми се , че харчи и малко повечко, а гледам да я карам само в икономичен режим.

Ремонта ми е доста над възможностите и ако имам някакви алтернативи моля да споделите. Какви мерки да предприема? Да си оправя ли сам дросела или да не прибързвам. Преди да направя диагностиката мислех, че има проблем в горивната система, защото колата върви по два различни начина. веднъж няма душа а следващия момент , като съм малко в обороти, ще изкопае асфалта.

Милене, в крайна сметка и до теб ще дойда, ако трябва.

Просто купих колата този месец и съм фалит, та затова гледам да мина "по-тънко",но е ясно "тънкото" минаване до къде води

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От дросела колата ще влиза в сервизен режим, ще седи на 1500об/мин и няма да се форсира, лампата за грешки ще мига. Ако не е така няма какво да му барате, освен да се почисти, но това не влияе на вървенето. От помпата нещата са по-сложни, тя обикновенно прави проблеми в ниските обороти, за да няма сили за над 160 по-скоро въпроса е в профилактика на двигателя, може и някой датчик да прави номера..... Дебитомера например, ЕГР-а може да блокира, и ред други...

Дали да се довериш на диагностиката сам си прецени....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От дросела колата ще влиза в сервизен режим, ще седи на 1500об/мин и няма да се форсира, лампата за грешки ще мига. Ако не е така няма какво да му барате, освен да се почисти, но това не влияе на вървенето. От помпата нещата са по-сложни, тя обикновенно прави проблеми в ниските обороти, за да няма сили за над 160 по-скоро въпроса е в профилактика на двигателя, може и някой датчик да прави номера..... Дебитомера например, ЕГР-а може да блокира, и ред други...

Дали да се довериш на диагностиката сам си прецени....

 

Освен да те посетя тогава? Ще си направя разходка до Пловдив :) , но как се случват посещенията при теб?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен да те посетя тогава? Ще си направя разходка до Пловдив :) , но как се случват посещенията при теб?

Или да пускам колата в Мобиле . Явно съм изтеглил късата клечка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събери някой лев и отиди при Милен, всичко друго ти е загуба на време и пари.

Твърдо съм решил така да направя. На моменти съм на кантар да я качвам пак в сайта, но много ми харесва как върви,а и като цяло, затова ще се запозная с Миленски с надеждата да се случат нещата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Посетих Милен.В крайна сметка се оказа ламбда сонда, ремонт за стотина лева. Скоро ще ви запозная с резултата от ремонта.

 

Благодаря за съветите! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Посетих Милен.В крайна сметка се оказа ламбда сонда, ремонт за стотина лева. Скоро ще ви запозная с резултата от ремонта.

 

Благодаря за съветите! :drinks:

 

Здравейте, Мина доста време след като смених сондата. разликата, която виждам е по скоро при извънградско, но градско си гълта със сигурност над 10, но както и да е.

Искам да кажа, че ако не бях ходил при Милен от Пловдив ЩЯХ ДА БЪДА ДОСТА ИЗЛЪГАН ОТ DJ TUMBI!!!! НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТОЗИ ЛЕНИВ ЛЪЖЕЦ!!! ИСКАШЕ ДА МИ ВЗЕМЕ 800лв при първото ходене при него, след ,като установи развалена помпа и дроселова клапа! Е, няма нищо такова. Върнах се нарочно при него да си сменя сондата и какво излезе след втората му проверка. Само сондата била развалена , а не помпа и дроселова клапа, но това след , като знаех, повредата си.

 

Ами , надявам се да съм бил полезен!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Абе, доколкото знам, DJ-я на доста хора е поправил успешно колите..

Нещо май много го нареди.

Може пък и да се е объркал, чилякът - и той е хора.

Не са убави тез работи, ша знайш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам и аз голям проблем. Колата едва се кара. Върви до около 1500 оборота. Има грешка 56 налягане на горивото че не нормално. Докато я гледах с диагностиката първоначално излезе 0,3-0,4 мпа,,,а преди беше от 4,8 до 5,2 на място(на обороти). Мирише на суров бензин и то доста,даже и по борд компа разхода скочи поне с 1.5 литра. Таа като видях ниското налягане опитах да го настроя от помпатазавих врърката до край и угасна колата след това го върнах малко и запалих колата докарах го 5,0 +-0,2 мпа на празен ход. Реших да подам газ и да наблюдавам лаптопа,изрязах я и се качи до 8,8мпа после падна на 2,0мпа и така я оставих да работи на място лека полека се всдигаше налягането с 0,1мпа. При форсиране не се форсира добре педала до край я тя на 1000 об седи,ако припомпвам педала тогава се изрязва...

Първите симптоми бяха прекъсване и работа като на три цилиндъра,но рискувах и вадих една по една буксите на всяка бубина и мотора реагираше на всеки цил като спре. Не съм сменял горивен филтър и до колкото знам е само в резервоара..

Затова ще го сменя задължително...възможно ли е да е задръстен и помпата от резервоара да не успява да кача бързо гориво до гнп-то,,и другото съмнение ми е в самото гнп...да има нужда от разглобяване чистене и смяна на филтърчета?

Редактирано от vanko91
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...