Bugoi Публикувано 26 януари 2018 Сподели Публикувано 26 януари 2018 Здравейте, вчера си взех колата от ремонт, 1998, 2000 кубика бензин, след смяна на всички ремъци и ролки, и днес като я запалих студена и свиреше, свиренето продължи 15 секунди максимум и спря. Свиренето беше само при първото палене сутринта, но след това не съм я гасил за повече от 40-50 минути, нямаше свирене. Бихте ли изказали мнение? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 януари 2018 Сподели Публикувано 26 януари 2018 Или е хлабав пистовия ремък или е влажен климата, или такъв е новият ремък. Свиркай си, нали само сутрин на студено така прави и то, за малко. Все пак ги проверете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 януари 2018 Сподели Публикувано 26 януари 2018 Като се укарат и няма да свирят вече, въпрос на време е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bugoi Публикувано 27 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2018 Мерси за отговорите, ще изчакам, явно не е нещо сериозно, да се надявам сами да спрат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 януари 2018 Сподели Публикувано 28 януари 2018 Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците. Сменян ли е хидравличния опъвач или не ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 2 февруари 2018 Сподели Публикувано 2 февруари 2018 Това ми се случва абсолютно всеки път след смяна на ремъци и винаги е ремъка на алтернатора. След едно развиване, обтягане и натягане, всичко си идва на мястото и няма свирене. Според мен ако не спира да свири, значи не е опънат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 2 февруари 2018 Сподели Публикувано 2 февруари 2018 (редакция) Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците. Здравей колега, вече 10 хиляди навъртени, ремък ми свири единствено и само, ако попадне вода върху него. Или ремъка не е в ред или не е натегнат както трябва. И в повечето случаи свири ремъка на алтернатора. Редактирано 2 февруари 2018 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin Публикувано 6 Май 2018 Сподели Публикувано 6 Май 2018 имал съм случай да свири и при хлабав и при натегнат пистов ремък.при нормално регулиран,не.имайте в предвид че при слаб акумулатор също се чува пресвирване докато зарежда първоначално защото го товари генератора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 Май 2018 Admin Сподели Публикувано 7 Май 2018 Нека да слегнат и до няколко дена ги донатегнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bugoi Публикувано 7 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2018 Нека да слегнат и до няколко дена ги донатегнете.Точно така се оправи проблема, вече няма никакви проблеми с ремъците Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.