Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Свирене сред смяна на ролки и ремъци


Bugoi

Препоръчано мнение

Здравейте, вчера си взех колата от ремонт, 1998, 2000 кубика бензин, след смяна на всички ремъци и ролки, и днес като я запалих студена и свиреше, свиренето продължи 15 секунди максимум и спря. Свиренето беше само при първото палене сутринта, но след това не съм я гасил за повече от 40-50 минути, нямаше свирене. Бихте ли изказали мнение? Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или е хлабав пистовия ремък или е влажен климата, или такъв е новият ремък. Свиркай си, нали само сутрин на студено така прави и то, за малко. Все пак ги проверете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.

Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.

Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците.

 

Сменян ли е хидравличния опъвач или не ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се случва абсолютно всеки път след смяна на ремъци и винаги е ремъка на алтернатора. След едно развиване, обтягане и натягане, всичко си идва на мястото и няма свирене. Според мен ако не спира да свири, значи не е опънат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите продължават да свирят след около 7-8000 км навъртени. Свирят по същия начин - при първото палене, около 5-10 секунди.

Подозирам, че няма да спрат, явно са си такива ремъците.

 

Здравей колега, вече 10 хиляди навъртени, ремък ми свири единствено и само, ако попадне вода върху него. Или ремъка не е в ред или не е натегнат както трябва. И в повечето случаи свири ремъка на алтернатора.

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

имал съм случай да свири и при хлабав и при натегнат пистов ремък.при нормално регулиран,не.

имайте в предвид че при слаб акумулатор също се чува пресвирване докато зарежда първоначално защото го товари генератора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...