Galantoid Публикувано 18 януари 2018 Сподели Публикувано 18 януари 2018 Здравейте, миналата седмица сменях стартер на 2.5 автомат '97, и сега като спирам и паднат оборотите рязко направо си гасне, ако е на газ, може и в движение да се случи . На бензин не гасне, но падат доста по-ниско отпреди, към 500 на D позиция на скоростния, и е на ръба, на какво може да се дължи? Оказа се стартера, но врътнахме шайбата на ремъка с тръбен ключ да видим дали се върти мотора, защото мислех че е блокирал, може ли от това да е нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 18 януари 2018 Сподели Публикувано 18 януари 2018 Здравей колега. Да не сте прескочили зъб на ремъка, когато сте въртяли шайбата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Да сте откачали акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 19 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2018 Откачан е, да, часовникът е доста назад Да сте откачали акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Да сте откачали акумулатора? Е за това нямаше да се сетя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Споко, ще се оправи с карането, макар че е досадно да гасне автоматик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 22 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2018 Хихи, и аз не се сетих, самообучи се пустият му изкуствен интелект от 97-ма, и сега си държи обороти като пич, мерси Е за това нямаше да се сетя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 12 август 2021 Сподели Публикувано 12 август 2021 Използам темата за да питам - как и с какво се развива горния болт, който прикрепва стартера на шестцилиндровия мотор ? 14-ка е, като долния, но на много кофти място. Предваретелно маха ли се нещо друго - една пластина има, която може да пречи ? Лула, ключ не става, с гедорето - трудно влиза и удължителят трябва да е точно определена дължина, защото идва или дълго, или късо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 август 2021 Сподели Публикувано 14 август 2021 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 август 2021 Сподели Публикувано 17 август 2021 С такИвИ 2 ключа можеш да разглобиш целия галант!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.