Премини към съдържание

Colt 1.3 на студен двигател гасне


vangel

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Скоро си взех колата от бояджия(Mitsubishi Colt 1.3 75hp ca_a1), но като я взех се оказа, че има проблем когато двигателя е студен. При палене на студен двигател първите 3-4 секунди всичко е наред, но след това почват да падат оборотите и гасне. Трябва да държа педала на газта за да поддържа по-високи обороти докато загрее(около 2-3мин.) след което всичко е наред. Възможно ли е да е от дросел клапата или стъпковия мотор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, да, но е възможно и да е от запушени дюзи. Аз го имам същия проблем, но още не е започнала да гасне, само ѝ играят оборотите докато загрее. Чистил съм дросел и стъпков мотор. За сравнение - ако обърна на газ веднага (преди да е загряла), държи стабилни обороти. Пробвай с добавка към бензина за почистване на дюзи - ако има положителен резултат, значи са дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква добавка да взема за дюзите? И другия въпрос е каква е смотаната букса за диагностика, защото в целия град (Хасково) никъде нямат такава за да проверят от къде идва проблема. Мисля да си взема една ако има нещо подобно на OBD и да мога да ида да им покажа за какво става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако при това сутрешно гаснене, Ви светва чек-енджин (т.е. ЕКУ-то дава някаква грешка), можете сам да си я диагностицирате.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не.. Не светва check-a... Колата се държи така все едно е задавена, а като задържа педала на газта на едно положение, оборите ту падат, ту се вдигат докато стигне една нормална температура.

Редактирано от vangel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А преди палене, когато е на контакт колата...светва ли и след това да угасва чека? (питам за да е сигурно, че крушката в таблото е здрава).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, светва и гасне. Когато е загряла няма проблем, но истине ли двигателя. Без значение дали е сутрин или вечер или следобед го прави този проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, светва и гасне. Когато е загряла няма проблем, но истине ли двигателя. Без значение дали е сутрин или вечер или следобед го прави този проблем...

 

Залагам на бензинови дюзи, пускал съм подобна тема. Газ има ли колата? Моята е със същият двигател с газов инжекцион и като застудее на студен двигател пали и след няколко секунди гасне. После въртя няколко пъти докато запали и няма проблем след това. Докато загрее малко оборотите играят 1500- 1000, чистил съм дюзите на ултразвук- стана като нова, но временно. Никакви добавки не помогнаха, само 100 октана бензин след чистенето и то без да карам на газ изобщо. Свиквай и си карай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма газ колата, моята не вдига високи обороти, а държи ниски и гасне. Трябва насилствено да подавам газ за да не изгасне и да може да си загрее за да нормализира работата на двигателя. Ако бяха дюзи, нямаше ли постоянно да прави проблем и на загрял двигател? Тя си пали от четвърт, не се мъчи да запали изобщо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай бояджията дали е разкчавал акумулатора. Ако го е разкачвал, трябва да я покараш 15-20км за да се адаптира компютъра и ще спре да гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на бензинови дюзи, пускал съм подобна тема. Газ има ли колата? Моята е със същият двигател с газов инжекцион и като застудее на студен двигател пали и след няколко секунди гасне. После въртя няколко пъти докато запали и няма проблем след това. Докато загрее малко оборотите играят 1500- 1000, чистил съм дюзите на ултразвук- стана като нова, но временно. Никакви добавки не помогнаха, само 100 октана бензин след чистенето и то без да карам на газ изобщо. Свиквай и си карай.

Подкрепям това мнение напълно. Сега, като застудя времето, моята също започна да гасне след първо палене - паля, пали без проблем, след 2-3 секунди гасне. Може да не подкачва веднага бензин, може дюзите да са запушени... Един колега от форума преди време беше направил следното предположение: "пикаещи дюзи" - при първи старт колектора е студен, горивната смес не е хомогенна (дюзите я подават на струя) и колата се дави. Докато загрее е мъка. После от горещия колектор бензина се изпарява, горивната смес вече е хомогенна, мотора я изгаря без проблем...

Само не мога да си обясня, ако наистина е така, защо играят оборотите? Колата се самофорсира за около 10 сек, после оборотите падат, започва да се дави за 2-3 сек, после оборотите пак се качват...

И в този случай, като обърна на газ, оборотите са бетон!

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен ако не подавам насилствено газ, пали идеално, работи около 10 секунди добре(като за студен двигател) и след това почват бавно да падат, докато изгасне... Ако бяха дюзите, нямаше ли да има проблем и при загрял двигател в движение я да придърпва я нещо друго? Или като подавам газ да прекъсва? Защото като подавам газ на студен двигател оборотите играят,ту ниски, ту високи, но не прекъсва...

Редактирано от vangel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...