Премини към съдържание

Проблем при студен двигател Спейс стар


qvor_0407

Препоръчано мнение

Здравейте, колата ми е Спейс Стар 1,3 86 коня 2002г. от както е станало студено имам следния проблем: сутрин двигателя трепери и няма мощтност, и на газ и на бензин, докато не загрее напълно тогава се оправя и за почва да работи както трябва. Проверил съм свещи,бубина, кабели, стъпков мотор но няма оправяне.Грешките които отчита са Р0130 и Р0303 за бедно гориво и неправилна работа на трети цилиндър. Струва ми се че оборотите които държи студена при запалване са около 1300. Ако някои е имал подобен проблем моля за помощ. Съмнявам се в Датчик на разпределителен вал и в някои от клапаните защото ми се чува пляскане сутрин като я запаля. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем с Каризмата 1.8 115кс,моторите са на един принцип със Спейса.И при мен като застудее малко и почва само да тресе на два или три цилиндъра сякаш.След 2-3-4 завъртания(леки) няма проблем до края на деня...Пробвах с нови свещи,сменях бобини,датчика на разпределителя също пробвах-няма промяна...

Мога да тествам понеже имам такава на части а тя работи идеално...

Следва да пробвам температурен датчик и там ако не успея отивам към инжекторите...

Считам че проблема е идентичен и като имам резултат ще пиша...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем с Каризмата 1.8 115кс,моторите са на един принцип със Спейса.И при мен като застудее малко и почва само да тресе на два или три цилиндъра сякаш.След 2-3-4 завъртания(леки) няма проблем до края на деня...Пробвах с нови свещи,сменях бобини,датчика на разпределителя също пробвах-няма промяна...

Мога да тествам понеже имам такава на части а тя работи идеално...

Следва да пробвам температурен датчик и там ако не успея отивам към инжекторите...

Считам че проблема е идентичен и като имам резултат ще пиша...

Аз смених температурен датчик на водата, и инжекторите чистих на ултразвук но промяна няма колега незнам вече какво да правя

 

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених температурен датчик на водата, и инжекторите чистих на ултразвук но промяна няма колега незнам вече какво да правя

 

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

А бензиновата помпа?И филтъра на горивото?Продължавам да опитвам аз.

Мисля след датчика на водата да сменя направо целия вх колектор с рейката и дюзите...

Редактирано от san4o pansa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За бензиновата помпа си мислех но не трябва ли да прави проблем и като Загрее, а моята е без бензинов филтър аз си сложих допълнително преди рейката от Опел

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За бензиновата помпа си мислех но не трябва ли да прави проблем и като Загрее, а моята е без бензинов филтър аз си сложих допълнително преди рейката от Опел

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Не мисля че са пропуснали филтър,даже Лансер 1.3 94г има такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че са пропуснали филтър,даже Лансер 1.3 94г има такъв.

разглобих всичко до бензиновата помпа даже и нея вадих да видя дали не е в нея но няма нищо, до колкото четох и търсих има някакъв филтар на самата гърловина преди резервоара които се сменя и намерих нещо подобно в autodoc за около 20 лева

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тази сутрин пробвах и с изключена ламда сонда нали дава бедно гориво дане би тя да бърка нещо, но нямаше промяна проблема си остава

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм майстор ,но според мен проблема ти е в някоя от двете сонди или дебитомера или ако си със сензор .

първата сонда е нова скоро я сменях, за другата незнам но не я дава като грешка, и аз сам си мислел за сензора но как да го проверея

Редактирано от qvor_0407
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как извадихте помпата а не видяхте филтъра..... точно пластмасовото тяло в което седи помпата е филтъра. Сменяема част си е, оригинален е скъп, но има доста алтернативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как извадихте помпата а не видяхте филтъра..... точно пластмасовото тяло в което седи помпата е филтъра. Сменяема част си е, оригинален е скъп, но има доста алтернативи.

не ми е минавало през ума че това може да е филтър, благодаря за информацията де а от каде може да се вземе тоя филтар защото не съм го срещал никаде по авточастите винаги ми предлагат един метален с резби от двете страни

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

възможно ли е проблема да е там в този филтар но и на газ няма мощност докато не загрее напълно

Редактирано от qvor_0407
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ви е в ламбда сондите. Сменете и двете сонди.

При мен се оправи проблема веднага след смяната на сондите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да направите един тест с компресията на цилиндрите за евентуален проблем с някой клапан. Тъй като поддържах такава кола доста време след 150 000км. на газ имах проблем с 1 изпускателен клапан, който даваше подобни симптоми рано сутрин. Проблема се реши след пълна ревизия на глава и клапани. А проблема с ламбда сондите го остраних преди тази интервенция на главата. Проблема ми беше диагностициран от колегата тук DJ Tymbi.

 

Като съвети : Няма да ви струва нищо да направите теста с компресията, за да можете /надявам се/ да отхвърлите този фактор.

Вземете си хубава добавка за бензин и хубав бензин, покарайте колата на бензин за 500/1000км. и по-възможност един извънградски

цикъл, за да можете по естествен път да прочистите бензиновите инжектори.

Бъдете сигурни, че сте със свещите препоръчани от производителя, а не други по ваш избор.

Би трябвало двигателя ви е с дистрибуторна капачка, така че проверете състоянието й и ако се наложи сменете палеца и самата

капачка.

 

Пишете като има развитие.

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да направите един тест с компресията на цилиндрите за евентуален проблем с някой клапан. Тъй като поддържах такава кола доста време след 150 000км. на газ имах проблем с 1 изпускателен клапан, който даваше подобни симптоми рано сутрин. Проблема се реши след пълна ревизия на глава и клапани. А проблема с ламбда сондите го остраних преди тази интервенция на главата. Проблема ми беше диагностициран от колегата тук DJ Tymbi.

 

Като съвети : Няма да ви струва нищо да направите теста с компресията, за да можете /надявам се/ да отхвърлите този фактор.

Вземете си хубава добавка за бензин и хубав бензин, покарайте колата на бензин за 500/1000км. и по-възможност един извънградски

цикъл, за да можете по естествен път да прочистите бензиновите инжектори.

Бъдете сигурни, че сте със свещите препоръчани от производителя, а не други по ваш избор.

Би трябвало двигателя ви е с дистрибуторна капачка, така че проверете състоянието й и ако се наложи сменете палеца и самата

капачка.

 

Пишете като има развитие.

И аз се съмнява за клапан защтото се чува сутрин като запаля около 1-2 минути и после спира. Утре съм намислил да проверя компресията, първата ламбда сонда е сменена преди около 2 месеца може и да е дефектна няма да се учудя. Иначе колата се кара само с еко рейсинг 100 и не оставям да се задържа бензин винаги го изгарям за да налея нов. Свещите ги сменям на 2 смени на маслото и само с NJK сега са на около 10 000 км, проверявах ги няма следи някоя да не е работила. Двигателя ми е с датчик на разпределителя и с две бобини, кабелите съм проверил разменях бобините но промяна няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре, спазвате правилно интервалите (според мен) на свещите, така ги сменях и аз. Направете си теста с компресията за сигурност и за да изключиме този вариант.

Аз лично смених сондите със DENSO , до колко си спомням DOX 0113 (или нещо такова) и колата изравни оборотите веднага. Важно е при смяната на сондите да се изключи акумулатора, и да се направи 15 минутното обучение на колата.

 

Пишете утре за да споделите резултатите от компресията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След измерване дава на всички цилиндри еднакво около 9 атмосфери значи клапаните отпадат но съм намислил да я закарам на карбоново почистване да видим дали ще има ефект.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

9 атмосфери? Не съм много сигурен, че това е правилната компресия за този двигател. Дано греша, но моите показания бяха по-високи а именно на проблемния (1ви) цилиндър имах показания от 9 атмосфери.

Нека някой по-запознат който е мерил да потвърди. На нормално загрят двигател ли правихте измерването?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

9 атмосфери? Не съм много сигурен, че това е правилната компресия за този двигател. Дано греша, но моите показания бяха по-високи а именно на проблемния (1ви) цилиндър имах показания от 9 атмосфери.

Нека някой по-запознат който е мерил да потвърди. На нормално загрят двигател ли правихте измерването?

Да двигателя си беше загрят

 

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах не що ново нагорели са свещите от горната страна на 2 и 4 цилиндър под бубините и смятам да ги сменя свещи кабели и лули на бубините

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих в инструкцията / http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9520/11A.pdf / пише компресия 10.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих в инструкцията / http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9520/11A.pdf / пише компресия 10.

Значи доло горе е добре работа, да те питам колега аз имам мануал за мициту ама това е по различно и по подробно да ми кажеш от каде мога да си го намеря ако може де

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...от както е станало студено имам следния проблем: сутрин двигателя трепери и няма мощтност, и на газ и на бензин, докато не загрее напълно тогава се оправя и за почва да работи както трябва.

Проблема ви е в ламбда сондите. Сменете и двете сонди.

При мен се оправи проблема веднага след смяната на сондите

При студен мотор имаме Open loop - демек, ламбда сондата/те не влияят на горивната смес.

При достигане на нормална температура на двигателя, и преминаване в Closed Loop - тогава ламбда сондата/те влизат в играта...

--------------------

Който иска - да си сменя ламбда сонди. Но първо да ги тества - както си е редно.

Смяна на "сляпо" - не е вариант, поне за мен.

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При студен мотор имаме Open loop - демек, ламбда сондата/те не влияят на горивната смес.

При достигане на нормална температура на двигателя, и преминаване в Closed Loop - тогава ламбда сондата/те влизат в играта...

--------------------

Който иска - да си сменя ламбда сонди. Но първо да ги тества - както си е редно.

Смяна на "сляпо" - не е вариант, поне за мен.

Поздрави !

И аз знам че докато не достигнат определени градоси мисля че беше около 300 не работят, иначе аз моята съм я сменял защото нагревателя беше изгорял

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...