vege Публикувано 25 октомври 2017 Сподели Публикувано 25 октомври 2017 (редакция) Здравейте,Колт 1.1 от 2006 година при студено палене сутрин от известно време придърпва. Колата се дави, оборотите падат и се вдигат. Цялото нещо се случва за 2-3 секунди, преди да се нормализира работата на двигателя. Някой има ли идея какво може да е или поне какво да проверя?Благодаря! Редактирано 25 октомври 2017 от vege Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 26 октомври 2017 Сподели Публикувано 26 октомври 2017 Здрасти, Може да проверите свещите и да ги смените ако има нужда, същото и за въздушен и горивен филтър . Следваща стъпка е да се почисти тротъл бодито и мап сензора който се намира точно до него на смукателния колектор. След това една добавка в горивото редекс например за почистване на горивната система и една разходка по магистралата са неща на които може да се обърне внимание, а ако има светеща чек енджин лампа най-добре да се започне с една диагностика. Успех . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 26 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2017 Здрасти, Може да проверите свещите и да ги смените ако има нужда, същото и за въздушен и горивен филтър . Следваща стъпка е да се почисти тротъл бодито и мап сензора който се намира точно до него на смукателния колектор. След това една добавка в горивото редекс например за почистване на горивната система и една разходка по магистралата са неща на които може да се обърне внимание, а ако има светеща чек енджин лампа най-добре да се започне с една диагностика. Успех .Благодаря за отговора! Няма светеща лампа, затова почвам другите неща от списъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov1 Публикувано 29 ноември 2017 Сподели Публикувано 29 ноември 2017 (редакция) Здравейте,Колт 1.1 от 2006 година при студено палене сутрин от известно време придърпва. Колата се дави, оборотите падат и се вдигат. Цялото нещо се случва за 2-3 секунди, преди да се нормализира работата на двигателя. Някой има ли идея какво може да е или поне какво да проверя?Благодаря! И на мен ми прави така когато е студено. Забелязал съм, когато е под 8 градуса. Колт 1.3 от 2009. Сменен въздушен филтър. Имам чувството, че горивото ѝ е много или въздуха е малко през тези 3 секунди, защото като подам газ и се дави още повече и оборотите падат. При теб така ли е? Редактирано 29 ноември 2017 от aatanasov1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 1 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2017 И на мен ми прави така когато е студено. Забелязал съм, когато е под 8 градуса. Колт 1.3 от 2009. Сменен въздушен филтър. Имам чувството, че горивото ѝ е много или въздуха е малко през тези 3 секунди, защото като подам газ и се дави още повече и оборотите падат. При теб така ли е?Оправи се. Сипах хубав бензин - 100 октана, магистрала и сега вече 2-ро зареждане с обикновен бензин няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 1 декември 2017 Сподели Публикувано 1 декември 2017 Пробвайте и добавка в бензина за отпушване на дюзи, може и да има ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 6 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2017 Пробвайте и добавка в бензина за отпушване на дюзи, може и да има ефект.Някакви препоръки за марка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdanin Публикувано 7 януари 2018 Сподели Публикувано 7 януари 2018 Добър вечер,и аз имам същия проблем дори днес на + градуси,ако не бях подал газ щеше да изгасне(колта е 1.3 2007г.).Сменил съм свещите,пробвах с добавка за отпушване на дюзите-Ц.Ако имате идеи какво може да е споделете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 8 януари 2018 Сподели Публикувано 8 януари 2018 Някакви препоръки за марка?Няма марка, вземи някаква и сипи.При мен проблемът остана във времето... сега пак се проявява. Съмнява ме горивен филтър, не съм го сменял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 10 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2018 Няма марка, вземи някаква и сипи.При мен проблемът остана във времето... сега пак се проявява. Съмнява ме горивен филтър, не съм го сменял.На бензиновите колтове няма горивен филтър или поне сменяем такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 24 април 2018 Сподели Публикувано 24 април 2018 Здравейте! Кои бензинови колтове нямат сменяем горивен филтър? Моя е 1.3 12v , 2000г. Дали има такъв и къде се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 април 2018 Сподели Публикувано 24 април 2018 Здравейте! Кои бензинови колтове нямат сменяем горивен филтър? Моя е 1.3 12v , 2000г. Дали има такъв и къде се намира? Като отвориш предния капак, в дясно откъм предното стъкло. Малко по надолу е. Монтиран е вертикално, като тръбата от долу е входяща, а тази от горе към мотора. Изглежда така: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.