Премини към съдържание

Каризма 1.8GDI


Манци

Препоръчано мнение

Колеги от няколко дни имам следния проблем возихсе с колата каризма 1.8GDI огасих в гаража на следващия ден да я запаля не иска върти не пали

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имама гориво има ток

Значи няма компресия, вземи и налей една кофа .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Не може да има и ток и гориво, пък да не пали. Всъщност може, ако "тока" не идва в подходящия момент .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма компресия, вземи и налей една кофа .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Не може да има и ток и гориво, пък да не пали. Всъщност може, ако "тока" не идва в подходящия момент .

...Или горивото :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо като стане въпрос за ГДИ всеки директно се хваща за помпата или за дросела...... Помпата вдига налягане над 500 оборота необходима е за да работи двигателя в режим на супер бедни смеси. Следователно за паленето и предвижването на колата нейното състояние е без абсолютно никакво значение. Колкото и да е зле все ще запали без проблем. Гледайте си стандартните неща като свещи, ремък, датчици разпределителен и колянов вал, налягане на помпата в резервоара, и т.н. Процеса на палене на ГДИ и на Голф 4 е абсолютно еднакъв нзнам защо е толкова трудно диагностиката и паленето на една кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много моля понеже от десет дни се опитвам да запаля колата но не иска питам може ли да не иска да пали от някое реле под жабката защото чувам някакво жужене

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се окаже помпа за високо налягане няма никакви грешки нищо като пръсна малко шпреи пали веднага

Къде ръсиш този шпрей?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръсиш със спрей възд.филтър ?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстор ...означава сервиз.да я закачат на диагностика..да покаже има ли гориво и ток на цилиндрите в нужният момент.ако е превъртяла ангренаж нема да се обади.ми ще направиш още по големи поразий.

Няма смърт без причина.

21век.хора летят в космоса.

Компресия на цилиндри..също се мери.

Не мога да разбера на кви майстори ходиш..

Жигулските вече са на изчерпване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на диагностика нищо не излиза огасих вечерта на сутринта неиска върти но не пали като и пръсна малко шпреи пали веднага и гасне

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден,

аз имам проблем с придърпване при постоянна скорост, и ми казаха, че вероятно е от дебитомера след кутията на въздушния филтър, та сега като ми остане време ще търся нов или втора употреба за да го сменя (по този повод, ако някой има може да предложи, колата е КАРИЗМА 1,8 GDI 125 к.с., 99г.), мисълта ми беше, да не би и при теб да има този проблем, при мен казаха, че не пропуска нужното количество въздух, а при теб може да не пропуска никакво ?!

 

П.П. Просто идея, не разбирам нищо от тези неща ! :) Дано да е било от полза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...