Манци Публикувано 27 септември 2017 Сподели Публикувано 27 септември 2017 Колеги от няколко дни имам следния проблем возихсе с колата каризма 1.8GDI огасих в гаража на следващия ден да я запаля не иска върти не пали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 септември 2017 Сподели Публикувано 28 септември 2017 Сипи гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Имама гориво има ток Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 септември 2017 Сподели Публикувано 28 септември 2017 Имама гориво има токЗначи няма компресия, вземи и налей една кофа .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifНе може да има и ток и гориво, пък да не пали. Всъщност може, ако "тока" не идва в подходящия момент . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 28 септември 2017 Сподели Публикувано 28 септември 2017 Значи няма компресия, вземи и налей една кофа .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifНе може да има и ток и гориво, пък да не пали. Всъщност може, ако "тока" не идва в подходящия момент ....Или горивото :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Нещо по токовете е според мен някое реле Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 28 септември 2017 Сподели Публикувано 28 септември 2017 :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: онемях.... :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Май ще се окаже помпа за високо налягане няма никакви грешки нищо като пръсна малко шпреи пали веднага Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 септември 2017 Сподели Публикувано 28 септември 2017 Защо като стане въпрос за ГДИ всеки директно се хваща за помпата или за дросела...... Помпата вдига налягане над 500 оборота необходима е за да работи двигателя в режим на супер бедни смеси. Следователно за паленето и предвижването на колата нейното състояние е без абсолютно никакво значение. Колкото и да е зле все ще запали без проблем. Гледайте си стандартните неща като свещи, ремък, датчици разпределителен и колянов вал, налягане на помпата в резервоара, и т.н. Процеса на палене на ГДИ и на Голф 4 е абсолютно еднакъв нзнам защо е толкова трудно диагностиката и паленето на една кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Помпа сложих чисто нова в резервоара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Утре ще сменя и датчика на коленовия вал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 28 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2017 Възможно ли е на диагностика да не покаже нищо минах нищо не показва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2017 Сподели Публикувано 29 септември 2017 Филтъра в коша смени ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 29 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2017 Да и дросела чистих и не пали ще пробвам и с датчици те и ще видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 29 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2017 Колеги много моля понеже от десет дни се опитвам да запаля колата но не иска питам може ли да не иска да пали от някое реле под жабката защото чувам някакво жужене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2017 Сподели Публикувано 29 септември 2017 Май ще се окаже помпа за високо налягане няма никакви грешки нищо като пръсна малко шпреи пали веднагаКъде ръсиш този шпрей? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 29 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2017 Филтера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2017 Сподели Публикувано 29 септември 2017 (редакция) Ръсиш със спрей възд.филтър ? Редактирано 29 септември 2017 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 29 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2017 След него в маркуча Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 1 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2017 (редакция) Не пали колеги от какво може да не пали Редактирано 1 октомври 2017 от Манци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Иди на майстор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 1 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Ходих но не иска Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Майстор ...означава сервиз.да я закачат на диагностика..да покаже има ли гориво и ток на цилиндрите в нужният момент.ако е превъртяла ангренаж нема да се обади.ми ще направиш още по големи поразий.Няма смърт без причина.21век.хора летят в космоса.Компресия на цилиндри..също се мери.Не мога да разбера на кви майстори ходиш..Жигулските вече са на изчерпване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Манци Публикувано 1 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Ходих на диагностика нищо не излиза огасих вечерта на сутринта неиска върти но не пали като и пръсна малко шпреи пали веднага и гасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Добър ден, аз имам проблем с придърпване при постоянна скорост, и ми казаха, че вероятно е от дебитомера след кутията на въздушния филтър, та сега като ми остане време ще търся нов или втора употреба за да го сменя (по този повод, ако някой има може да предложи, колата е КАРИЗМА 1,8 GDI 125 к.с., 99г.), мисълта ми беше, да не би и при теб да има този проблем, при мен казаха, че не пропуска нужното количество въздух, а при теб може да не пропуска никакво ?! П.П. Просто идея, не разбирам нищо от тези неща ! Дано да е било от полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.