chelsea Публикувано 30 март 2017 Сподели Публикувано 30 март 2017 Здравейте колеги, имам проблеми от известно време с оборотите на празен ход. При палене на студен двигател няма проблем, но при след малко при загряване, на място оборотите са нестабилни и постоянно играят, от което двигателят постоянно тресе. Пробвах със стъпките за адаптация на дросела, резултат няма. Смених свещите сложих NGK IZFR6B, с каквито бях и до момента но вече съм минал около 90 000 км., почистиха ми стъпковия мотор и дроселовата клапа и резултатът е същия - на празен ход пак са нестабилни оборотите, даже и почна да гасне отвреме на време, а досега поне не гаснеше. Интересното е че отново пробвах с адаптацията на дроселовата клапа при загрят двигател и след откачането на акумулатора и последващото първо запалване около след като изпълних стъпките до първото палене на двигателя, при паленето му работи 10-15 минути без никакви проблеми с оборотите и след като загасих и изчаках 15 секунди, второто палене - пак същия проблем, оборотите играят. Покарах я около 20 километра няма никакво подобрение. Какво може да е според вас. Ламбда сонда, стъпково моторче? Благодаря предварително за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 30 март 2017 Сподели Публикувано 30 март 2017 Здравейте колеги, имам проблеми от известно време с оборотите на празен ход. При палене на студен двигател няма проблем, но при след малко при загряване, на място оборотите са нестабилни и постоянно играят, от което двигателят постоянно тресе. Пробвах със стъпките за адаптация на дросела, резултат няма. Смених свещите сложих NGK IZFR6B, с каквито бях и до момента но вече съм минал около 90 000 км., почистиха ми стъпковия мотор и дроселовата клапа и резултатът е същия - на празен ход пак са нестабилни оборотите, даже и почна да гасне отвреме на време, а досега поне не гаснеше. Интересното е че отново пробвах с адаптацията на дроселовата клапа при загрят двигател и след откачането на акумулатора и последващото първо запалване около след като изпълних стъпките до първото палене на двигателя, при паленето му работи 10-15 минути без никакви проблеми с оборотите и след като загасих и изчаках 15 секунди, второто палене - пак същия проблем, оборотите играят. Покарах я около 20 километра няма никакво подобрение. Какво може да е според вас. Ламбда сонда, стъпково моторче? Благодаря предварително за отговорите! Колега здравей ! Не знам на каризмата но на пинина точно преди Помпата за високо налягане на горивото има един микро филтър.Пробвай да го почистиш или смениш.Ako свети "check" пробвай с диагностика дали ще излезе проблема.При мен на пинина се оказа помпата за високо налягане при същите симптоми и се наложи разходка до Milen_Z в Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chelsea Публикувано 31 март 2017 Автор Сподели Публикувано 31 март 2017 Колега здравей ! Не знам на каризмата но на пинина точно преди Помпата за високо налягане на горивото има един микро филтър.Пробвай да го почистиш или смениш.Ako свети "check" пробвай с диагностика дали ще излезе проблема.При мен на пинина се оказа помпата за високо налягане при същите симптоми и се наложи разходка до Milen_Z в Пловдив.Благодаря, колега за съвета. В понеделник пак ще я закарам в сервиз да я гледат и да и направят диагностика и дано да се открие от какво става така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chelsea Публикувано 3 април 2017 Автор Сподели Публикувано 3 април 2017 Колеги, оказа се стъпковия мотор, успяха да ми го отремонтират и засега само отвреме на време на място леко играят оборотите, ама в сравнение с това, че гаснеше на всяко спиране, направо е песен.Ще търся читаво втора употреба, че новите май са доста скъпи. Пък ако сегашното се държи така с леки колебания на оборотите, може и с него да карам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 28 юни 2017 Сподели Публикувано 28 юни 2017 Здравейте, колеги! Аз също имам проблем с оборотите, но само когато включа климатроника. Ако карам без него няма никакъв проблем, но включа ли го започват да играят, понякога падат до 0, но не угасва, някак си пак си ги увеличава. И като че ли мощността при включен климатроник значително намалява, преди не се усещаше чак толкова. Ще съм благодарен ако някой ми подскаже къде е проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 Чисти дросела и направи адаптация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deiv93 Публикувано 3 септември 2017 Сподели Публикувано 3 септември 2017 С риск да се повторя, но имам подобен проблем. Наскоро смених акумулатор и оборотите почнаха да играят и гасне постоянно при освобождаване от скорост. Четох за адаптацията на дросела, направих я - без резултат. Някакъв друг начин има ли или си е за сервиз работата да я гледат ? Колата е каризма 2002 година Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.