Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблеми с обороти на GDI


chelsea

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам проблеми от известно време с оборотите на празен ход. При палене на студен двигател няма проблем, но при след малко при загряване, на място оборотите са нестабилни и постоянно играят, от което двигателят постоянно тресе. Пробвах със стъпките за адаптация на дросела, резултат няма. Смених свещите сложих NGK IZFR6B, с каквито бях и до момента но вече съм минал около 90 000 км., почистиха ми стъпковия мотор и дроселовата клапа и резултатът е същия - на празен ход пак са нестабилни оборотите, даже и почна да гасне отвреме на време, а досега поне не гаснеше. Интересното е че отново пробвах с адаптацията на дроселовата клапа при загрят двигател и след откачането на акумулатора и последващото първо запалване около след като изпълних стъпките до първото палене на двигателя, при паленето му работи 10-15 минути без никакви проблеми с оборотите и след като загасих и изчаках 15 секунди, второто палене - пак същия проблем, оборотите играят. Покарах я около 20 километра няма никакво подобрение. Какво може да е според вас. Ламбда сонда, стъпково моторче? Благодаря предварително за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам проблеми от известно време с оборотите на празен ход. При палене на студен двигател няма проблем, но при след малко при загряване, на място оборотите са нестабилни и постоянно играят, от което двигателят постоянно тресе. Пробвах със стъпките за адаптация на дросела, резултат няма. Смених свещите сложих NGK IZFR6B, с каквито бях и до момента но вече съм минал около 90 000 км., почистиха ми стъпковия мотор и дроселовата клапа и резултатът е същия - на празен ход пак са нестабилни оборотите, даже и почна да гасне отвреме на време, а досега поне не гаснеше. Интересното е че отново пробвах с адаптацията на дроселовата клапа при загрят двигател и след откачането на акумулатора и последващото първо запалване около след като изпълних стъпките до първото палене на двигателя, при паленето му работи 10-15 минути без никакви проблеми с оборотите и след като загасих и изчаках 15 секунди, второто палене - пак същия проблем, оборотите играят. Покарах я около 20 километра няма никакво подобрение. Какво може да е според вас. Ламбда сонда, стъпково моторче? Благодаря предварително за отговорите!

 

Колега здравей ! Не знам на каризмата но на пинина точно преди Помпата за високо налягане на горивото има един микро филтър.Пробвай да го почистиш или смениш.Ako свети "check" пробвай с диагностика дали ще излезе проблема.При мен на пинина се оказа помпата за високо налягане при същите симптоми и се наложи разходка до Milen_Z в Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей ! Не знам на каризмата но на пинина точно преди Помпата за високо налягане на горивото има един микро филтър.Пробвай да го почистиш или смениш.Ako свети "check" пробвай с диагностика дали ще излезе проблема.При мен на пинина се оказа помпата за високо налягане при същите симптоми и се наложи разходка до Milen_Z в Пловдив.

Благодаря, колега за съвета. В понеделник пак ще я закарам в сервиз да я гледат и да и направят диагностика и дано да се открие от какво става така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказа се стъпковия мотор, успяха да ми го отремонтират и засега само отвреме на време на място леко играят оборотите, ама в сравнение с това, че гаснеше на всяко спиране, направо е песен.Ще търся читаво втора употреба, че новите май са доста скъпи. Пък ако сегашното се държи така с леки колебания на оборотите, може и с него да карам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, колеги! Аз също имам проблем с оборотите, но само когато включа климатроника. Ако карам без него няма никакъв проблем, но включа ли го започват да играят, понякога падат до 0, но не угасва, някак си пак си ги увеличава. И като че ли мощността при включен климатроник значително намалява, преди не се усещаше чак толкова. Ще съм благодарен ако някой ми подскаже къде е проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 3 седмици ...

С риск да се повторя, но имам подобен проблем. Наскоро смених акумулатор и оборотите почнаха да играят и гасне постоянно при освобождаване от скорост. Четох за адаптацията на дросела, направих я - без резултат. Някакъв друг начин има ли или си е за сервиз работата да я гледат ? Колата е каризма 2002 година

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...