scratch Публикувано 17 март 2017 Сподели Публикувано 17 март 2017 Привет колеги. Предстои ми евентуално да си закупя едно EVO X MR, та в тоя ред на мисли може ли няколко съвета къде да гледа човек за евентуални проблеми.Ясно е, че не всичко може да се види, но все пак.Едно от местата може би е TC-SSC. Има ли начин да се определи евентуален проблем и на каква цена приблизително се отремонтира това чудо, както и на колко километра принципно се обслужва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 17 март 2017 Сподели Публикувано 17 март 2017 Търси колкото се може да е по-заводска и на малко километри, по възможност с пластмасовия капак на клапаните, за да е с новия дизайн на ангренажната верига. SST кутията е голям каприз и не държи на повишен въртящ момент. За ремонт... много зависи какъв проблем ще ти излезе, може да минеш с 2000 може и с 5000 или повече, да не ти се налага Слабо място е помпата на AWC системата. Моята е ремонтирана 2 пъти, около 1800 разход. За нова помпа не питай цената. Един колега с Ралиарт са му я сменили гаранционно. Такава кола трудно се държи в заводски вид... така че кесийката трябва да ти е дълбока.Ако ще я купуваш от БГ я закарай при някой кадърен сервиз за оглед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snakebl00d Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Добре си е кутията, стига да не я мапва някой неграмотен Бих качил моята дино графика, ама на 50к няма да се вижда нищо. Иначе: 416Нм на колела за повече от година без проблеми ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scratch Публикувано 20 март 2017 Автор Сподели Публикувано 20 март 2017 (редакция) Мерси за мненията. Какви са симптомите на една "отиваща" си помпа за AWC? Малко съм обезпокоен от факта, че "...за повече от година без проблеми...". Лансера дето карам сега за 8год. само 2 aмортисьора съм сменил (тук не включвам задължителното обслужване - масла, филтри)Принципно идеята ми не е да напрягам автомобила до някакви крайни предели, но не и да го държа в гаража и само да му чистя праха от време на време ;)Мисля да му се радвам ежедневно. Редактирано 20 март 2017 от scratch Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 март 2017 Сподели Публикувано 20 март 2017 Мерси за мненията. Какви са симптомите на една "отиваща" си помпа за AWC? Малко съм обезпокоен от факта, че "...за повече от година без проблеми...". Лансера дето карам сега за 8год. само 2 мортисьора съм сменил (тук не включвам задължителното обслужване - масла, филтри)Принципно идеята ми не е да напрягам автомобила до някакви крайни предели, но не и да го държа в гаража и да му чистя праха само от време на време ;)Мисля да му се радвам ежедневно.Няма симптоми. Светва ти AWD Service Required и се деактивират режимите на системата. Караш с отворени диференциали. В завимост от проблема може преди това да започне да мига надписа за режима на системата (Tarmac/Gravel/Snow). Не си прави изводи от поведението на Лансера ти. Евото е много по-капризна кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 март 2017 Сподели Публикувано 20 март 2017 Ето ти един пример, кола за продан със сменена ангренажна верига, съединители на SST кутията и преместена в багажника AWC помпа - http://www.ebay.co.uk/itm/282402756994Хроничните проблеми за които говоря събрани в една кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scratch Публикувано 21 март 2017 Автор Сподели Публикувано 21 март 2017 А кое налага изместването на AWC помпата в багажника?На колко км и какво включва обслужването на скоростната кутия? Примерно на моя Лансер на 60000 мили трябваше да му сменя флуида и филтрите. Как стои въпроса и с ангренажната верига, в смисъл на колко км се сменя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 март 2017 Сподели Публикувано 21 март 2017 А кое налага изместването на AWC помпата в багажника?На колко км и какво включва обслужването на скоростната кутия? Примерно на моя Лансер на 60000 мили трябваше да му сменя флуида и филтрите. Как стои въпроса и с ангренажната верига, в смисъл на колко км се сменя Помпата не е задължително да се мести. Някои хора при подмяна на помпата се застраховат и я местят в багажника. Главния плюс е, че не се цапа от всичко по пътя и най-вече от солите през зимата. Най-честия проблем с помпата е корозия в следствие от лошите уплътнения в устройството на помпата и галванична корозия на вътрешната планка, която се раздробява. Преместването на помпата предпазва от външни влияния. Сервизните интервали можеш да ги провериш в някое сервизно ръководство, има много в нета. За веригата, ако си прочел внимателно, те посъветвах да търсиш кола с пластмасов капак на клапаните, защото те са с променен дизайн на ангренажната верига. Някъде от 2011-2012 е промяната. По принцип Евото има метод за следене на разтягането и светва грешка за разтегната верига, но това не е гаранция. Препоръчвал съм на приятели с Евота да си подменят веригите ако са от стария дизайн при удобен момент - примерно смяна на разпределителни валове. Аз имам един комплект вкъщи, който ще го подменя при ъпгрейда на валовете. Има и ръчен метод за проверка, като се отвори капака на клапаните има един репер който се гледа отгоре и се вижда положението на веригата. При всички положения ако е от стария дизайн е препоръчително да се замени с верига с новия дизайн - по-здрава е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 март 2017 Сподели Публикувано 22 март 2017 Помпата не е задължително да се мести. Някои хора при подмяна на помпата се застраховат и я местят в багажника. Главния плюс е, че не се цапа от всичко по пътя и най-вече от солите през зимата. Най-честия проблем с помпата е корозия в следствие от лошите уплътнения в устройството на помпата и галванична корозия на вътрешната планка, която се раздробява. Преместването на помпата предпазва от външни влияния. Сервизните интервали можеш да ги провериш в някое сервизно ръководство, има много в нета. За веригата, ако си прочел внимателно, те посъветвах да търсиш кола с пластмасов капак на клапаните, защото те са с променен дизайн на ангренажната верига. Някъде от 2011-2012 е промяната. По принцип Евото има метод за следене на разтягането и светва грешка за разтегната верига, но това не е гаранция. Препоръчвал съм на приятели с Евота да си подменят веригите ако са от стария дизайн при удобен момент - примерно смяна на разпределителни валове. Аз имам един комплект вкъщи, който ще го подменя при ъпгрейда на валовете. Има и ръчен метод за проверка, като се отвори капака на клапаните има един репер който се гледа отгоре и се вижда положението на веригата. При всички положения ако е от стария дизайн е препоръчително да се замени с верига с новия дизайн - по-здрава е. Мицубиши не се научиха повече от 10 години, че помпата на AYC ръждясва там където я слагат на 5 поколения ЕВО. Кутията е доста капризна, а ъпгрейдът, за да носи повече торк и мощност струва над 5000 долара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.