Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 9 март 2017 Сподели Публикувано 9 март 2017 Здравейте Колеги, от днес съм горд собственик на Грандис 2.4 бензин с монтиран газов инжекцион Тартарини. Да ми е честита! Купих я с регистрация, ГИ е монтиран в Швейцария - имам паспорта. Минах през КАТ и вече съм в отбора. Откакто съм взел книжка вече 23 години карам само голфове но Грандиса ми беше мечтата в живота. Първи впечатления навъртях за около седмица 350 километра - Параход, уникална кола. Имам някои въпроси четох във форума попаднах на подобни проблеми но не получих еднозначен отговор. По пътя Пещера-Батак на един завой влязох малко по- бързо имаше пясък и усетих едно придърпване в предницата - включиха са TCL-а, SRS-а онази количка на хлъзгав път и чека. Продължиха да светят докато не изгасих мотора TCL-а от копчето не успях да го угася преди да изгася мотора. При следващо палене двете изгаснаха остана само чека. Минах 150км след случката и чека продължава да свети! Някакви насоки?Искам да си купя и кабел за диагностика за такива ситуации. Разглеждам и виждам много варианти но ако имате опит с нещо изпитано за да не правя излишни гимнастики Моля да го споделите. Днес ще сменя маслото и 2-та филтъра и дано всичко да е наред след това.Колата има няколко дреболии за оправяне но за тях като им дойде времето, засега само тези. Благодаря за съдействието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policaja Публикувано 9 март 2017 Сподели Публикувано 9 март 2017 Честито,със здраве да я караш,и много безаварийни километри,в Стамболийски имаше един фен Марио,ако не ме лъже паметта,той е наясно,може да прочете грешки,чистене нещо най-вероятно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin8888 Публикувано 12 март 2017 Сподели Публикувано 12 март 2017 Искам да си купя и кабел за диагностика за такива ситуации. Разглеждам и виждам много варианти но ако имате опит с нещо изпитано за да не правя излишни гимнастики Моля да го споделите. Универсален интерфейс ELM327 Mini iCar2 Bluetooth OBDII . Инсталираш си Torque Pro и си готов диагностик. Моя вариант е такъв , резултата е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 18 март 2017 Автор Сподели Публикувано 18 март 2017 (редакция) Здравейте колеги, Благодаря за споделения опит, ще си купя въпросното устройство за диагностика като ходя до Пловдив. Не издържах да гледам как ми свети чека и вчера бях на диагностика. Оказа се съвпадение на обстоятелства и нищо свързано със задействането на тракшъна и хлъзгавия път. Грешката - прекъсване на искрата в 4-ти цилиндър. Като за начало поръчах нови свещи NGK - LZFR6AI. Ще ги сменя и ще следя нещата, дано не се окаже нещо друго по веригата. Сегашните свещи са Шампион EON9, изглеждат добре. Евентуално някакви насоки ако сте имали подобен проблем. Бобините създават ли проблеми? Моите изглеждат наред. Преди два дни се човърках с моторчето на клапите на парното и топлата вода - засядаше. Оправих го. Разбрах че е често срещан проблем. Разкачих ключа за пасажерския airbag при включен акумулатор и сега светна SRS-a. С въпросното устройство за диагностика ще мога ли да изтрия тази грешка? Благодаря! Редактирано 18 март 2017 от Nikolay Ivanov Ivanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2017 Сподели Публикувано 18 март 2017 С въпросното устроиство се чете само двигателя, за SRS-a си трябва специализиран уред. а относно грешката със смяната на свещите няма да е лошо да се регулират и клапаните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 19 март 2017 Автор Сподели Публикувано 19 март 2017 Благодаря колеги за споделения опит и насоки. Вече навъртях около 500км. На три пъти ми направи следния проблем - при движение със скорост в интервала 70-90км се появяват силни вибрации по купето и волана, НО подчертавам НЕ ВИНАГИ (не викам само подчертавам) при движение с тази скорост. Появява се когато си реши - буквално. За този пробег - три пъти. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Прочетох доста от форума в тази насока но винаги при описаните случаи проблема се появява постоянно. А при мен когато реши. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Мини първо през гумаджия, да не се окаже проблем с баланса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 19 март 2017 Автор Сподели Публикувано 19 март 2017 Мини първо през гумаджия, да не се окаже проблем с баланса. Със старите го направи 2 пъти, със новите отпреди 3 дни го направи веднъж. Не е от гуми а и не го прави винаги в този скоростен диапазон. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 21 март 2017 Автор Сподели Публикувано 21 март 2017 Говорих с един човек от града който се занимава с ремонти. Според него е дясно вътрешно каре. Някой дали е имал такъв проблем със сходни симптоми. Каква е ориентировъчната цена на такова каре? Той спомена за рециклиране, някакви отзиви от тази манипулация, и изобщо постижимо ли е като цел? Откъде в Пловдив мога да пазарувам добри части на поносими цени - споделете опит? Друг въпрос, искам да сложа някаква блокировка на запалването, коя верига е най-удачно да прекъсвам за да е по-сигурно и без риск от записване на грешки в компютъра? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policaja Публикувано 23 март 2017 Сподели Публикувано 23 март 2017 според мен е каре,може да изкара още 20 000км,стига да не те притесняват вибрацийте,които ще станат постепенно по-езразителни и постоянни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 28 март 2017 Сподели Публикувано 28 март 2017 (редакция) Най-често от вътрешни карета се получават точно такива вибрации. Ако караш така, пак може да изкара 20 хил. км., преди да му се разпадне някой лагер - ама не е желателно де. Понякога може да се разменят каретата (ляво и дясно), за да се обърне работната повърхност - мястото, където се е изтрил металът - и има голяма вероятност да изкарат доста повече. Аз така бих направил.- /но при някои коли са различни каретата и не може да се разменят./ p.s. Питай mario_64. Той няма навика да се хвали по форумите, и изобщо баш специалистите никога не се хвалят сами - затова аз ще използвам сега случая да го похваля.Впечатленията ми от него са, че има нужната маниащина: да знае, да е компетентен и да прави нещата добре. Ето такъв човек по моите стандарти е истински майстор.А и ти е съвсем наблизо, затова най-добре отиди при него да я види; и каквото ти каже, направи го - мисля, че няма да съжаляваш. Редактирано 28 март 2017 от dreadx 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policaja Публикувано 30 март 2017 Сподели Публикувано 30 март 2017 вчера купих и аз един бензинов ГРАНДИС и днес и на него светна TC -тракшън контрола,явно това им е серийно,но със сигурност не е свещи,тепърва ще го ровя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 3 април 2017 Автор Сподели Публикувано 3 април 2017 вчера купих и аз един бензинов ГРАНДИС ....... Имаше един в Казанлък, гледам обявата изчезна. Има ли си газ? Откъде го взе и на каква цена ако не е тайна? Коя година е? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policaja Публикувано 4 април 2017 Сподели Публикувано 4 април 2017 (редакция) черен от Германия-няма газ,няма и да има,на 115000км,търсих такава шест месеца,8100лева ми излезе с регистрацията,без никакво обслужване все още Редактирано 4 април 2017 от policaja Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 5 април 2017 Сподели Публикувано 5 април 2017 (редакция) Благодаря колеги за споделения опит и насоки. Вече навъртях около 500км. На три пъти ми направи следния проблем - при движение със скорост в интервала 70-90км се появяват силни вибрации по купето и волана, НО подчертавам НЕ ВИНАГИ (не викам само подчертавам) при движение с тази скорост. Появява се когато си реши - буквално. За този пробег - три пъти. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Прочетох доста от форума в тази насока но винаги при описаните случаи проблема се появява постоянно. А при мен когато реши. Благодаря! И при мен го имаше точно този проблем.След като смених две външни карета и една полуоска - ефект никакъв.Проблема се оказа в тампона на макферсона. Карах 2-3 години така преди това. Доста е изнервящо.Повече не се повтарял ефекта. Късмет Редактирано 5 април 2017 от Любомир Ненов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivopolic Публикувано 6 юни 2017 Сподели Публикувано 6 юни 2017 Привет и при мен се случи това с тсл и чека но като го изгасих в движение и запалих отново го нямаше ... Странното е , че не приплъзна просто му подадох повечко газ в завоя ... Ако имате решение ще ми е интересно да го прочета ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.