Премини към съдържание

Здравейте Колеги купих си Грандис имам въпрос.


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги, от днес съм горд собственик на Грандис 2.4 бензин с монтиран газов инжекцион Тартарини. Да ми е честита! Купих я с регистрация, ГИ е монтиран в Швейцария - имам паспорта. Минах през КАТ и вече съм в отбора. Откакто съм взел книжка вече 23 години карам само голфове но Грандиса ми беше мечтата в живота. Първи впечатления навъртях за около седмица 350 километра - Параход, уникална кола. Имам някои въпроси четох във форума попаднах на подобни проблеми но не получих еднозначен отговор.

 

По пътя Пещера-Батак на един завой влязох малко по- бързо имаше пясък и усетих едно придърпване в предницата - включиха са TCL-а, SRS-а онази количка на хлъзгав път и чека. Продължиха да светят докато не изгасих мотора TCL-а от копчето не успях да го угася преди да изгася мотора. При следващо палене двете изгаснаха остана само чека. Минах 150км след случката и чека продължава да свети!

Някакви насоки?

Искам да си купя и кабел за диагностика за такива ситуации. Разглеждам и виждам много варианти но ако имате опит с нещо изпитано за да не правя излишни гимнастики Моля да го споделите.

Днес ще сменя маслото и 2-та филтъра и дано всичко да е наред след това.

Колата има няколко дреболии за оправяне но за тях като им дойде времето, засега само тези.

 

Благодаря за съдействието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито,със здраве да я караш,и много безаварийни километри,в Стамболийски имаше един фен Марио,ако не ме лъже паметта,той е наясно,може да прочете грешки,чистене нещо най-вероятно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си купя и кабел за диагностика за такива ситуации. Разглеждам и виждам много варианти но ако имате опит с нещо изпитано за да не правя излишни гимнастики Моля да го споделите.

 

 

 

 

Универсален интерфейс ELM327 Mini iCar2 Bluetooth OBDII . Инсталираш си Torque Pro и си готов диагностик. Моя вариант е такъв , резултата е

.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Благодаря за споделения опит, ще си купя въпросното устройство за диагностика като ходя до Пловдив. Не издържах да гледам как ми свети чека и вчера бях на диагностика. Оказа се съвпадение на обстоятелства и нищо свързано със задействането на тракшъна и хлъзгавия път. Грешката - прекъсване на искрата в 4-ти цилиндър. Като за начало поръчах нови свещи NGK - LZFR6AI. Ще ги сменя и ще следя нещата, дано не се окаже нещо друго по веригата. Сегашните свещи са Шампион EON9, изглеждат добре. Евентуално някакви насоки ако сте имали подобен проблем. Бобините създават ли проблеми? Моите изглеждат наред. Преди два дни се човърках с моторчето на клапите на парното и топлата вода - засядаше. Оправих го. Разбрах че е често срещан проблем. Разкачих ключа за пасажерския airbag при включен акумулатор и сега светна SRS-a. С въпросното устройство за диагностика ще мога ли да изтрия тази грешка?

 

Благодаря!

Редактирано от Nikolay Ivanov Ivanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С въпросното устроиство се чете само двигателя, за SRS-a си трябва специализиран уред. а относно грешката със смяната на свещите няма да е лошо да се регулират и клапаните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за споделения опит и насоки. Вече навъртях около 500км. На три пъти ми направи следния проблем - при движение със скорост в интервала 70-90км се появяват силни вибрации по купето и волана, НО подчертавам НЕ ВИНАГИ (не викам само подчертавам) при движение с тази скорост. Появява се когато си реши - буквално. За този пробег - три пъти. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Прочетох доста от форума в тази насока но винаги при описаните случаи проблема се появява постоянно. А при мен когато реши.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мини първо през гумаджия, да не се окаже проблем с баланса.

 

Със старите го направи 2 пъти, със новите отпреди 3 дни го направи веднъж. Не е от гуми а и не го прави винаги в този скоростен диапазон.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с един човек от града който се занимава с ремонти. Според него е дясно вътрешно каре. Някой дали е имал такъв проблем със сходни симптоми. Каква е ориентировъчната цена на такова каре? Той спомена за рециклиране, някакви отзиви от тази манипулация, и изобщо постижимо ли е като цел? Откъде в Пловдив мога да пазарувам добри части на поносими цени - споделете опит? Друг въпрос, искам да сложа някаква блокировка на запалването, коя верига е най-удачно да прекъсвам за да е по-сигурно и без риск от записване на грешки в компютъра?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

според мен е каре,може да изкара още 20 000км,стига да не те притесняват вибрацийте,които ще станат постепенно по-езразителни и постоянни

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-често от вътрешни карета се получават точно такива вибрации.

 

Ако караш така, пак може да изкара 20 хил. км., преди да му се разпадне някой лагер - ама не е желателно де.

 

Понякога може да се разменят каретата (ляво и дясно), за да се обърне работната повърхност - мястото, където се е изтрил металът - и има голяма вероятност да изкарат доста повече. Аз така бих направил.

- /но при някои коли са различни каретата и не може да се разменят./

 

p.s. Питай mario_64. Той няма навика да се хвали по форумите, и изобщо баш специалистите никога не се хвалят сами - затова аз ще използвам сега случая да го похваля.

Впечатленията ми от него са, че има нужната маниащина: да знае, да е компетентен и да прави нещата добре. Ето такъв човек по моите стандарти е истински майстор.

А и ти е съвсем наблизо, затова най-добре отиди при него да я види; и каквото ти каже, направи го - мисля, че няма да съжаляваш.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вчера купих и аз един бензинов ГРАНДИС и днес и на него светна TC -тракшън контрола,явно това им е серийно,но със сигурност не е свещи,тепърва ще го ровя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вчера купих и аз един бензинов ГРАНДИС .......

 

Имаше един в Казанлък, гледам обявата изчезна. Има ли си газ? Откъде го взе и на каква цена ако не е тайна? Коя година е?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

черен от Германия-няма газ,няма и да има,на 115000км,търсих такава шест месеца,8100лева ми излезе с регистрацията,без никакво обслужване все още

Редактирано от policaja
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за споделения опит и насоки. Вече навъртях около 500км. На три пъти ми направи следния проблем - при движение със скорост в интервала 70-90км се появяват силни вибрации по купето и волана, НО подчертавам НЕ ВИНАГИ (не викам само подчертавам) при движение с тази скорост. Появява се когато си реши - буквално. За този пробег - три пъти. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Прочетох доста от форума в тази насока но винаги при описаните случаи проблема се появява постоянно. А при мен когато реши.

 

Благодаря!

 

И при мен го имаше точно този проблем.

След като смених две външни карета и една полуоска - ефект никакъв.

Проблема се оказа в тампона на макферсона. Карах 2-3 години така преди това. Доста е изнервящо.

Повече не се повтарял ефекта.

 

Късмет

Редактирано от Любомир Ненов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Привет и при мен се случи това с тсл и чека но като го изгасих в движение и запалих отново го нямаше ... Странното е , че не приплъзна просто му подадох повечко газ в завоя ... Ако имате решение ще ми е интересно да го прочета ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...