Премини към съдържание

Вибрации след смяна на ремък ангренаж


Препоръчано мнение

Пичове ,смених си ангренажните ремъци и след това почна едни вибрации във волана и в пода на 2000-2500 оборота ходих при майстора не открива нищо и вика тва е.Моля ако имате инфо помагайте

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който ти ги е сменял може да е зацепил грешно малкият ремък на балансиращия вал и за това да тресе. Много често срещано явление при тези двигатели. Сега освен да разглобявате и наново всичко да сглобите друг вариант няма.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ги провериха и се оказа,че белезите са правилни.Дали може да е от тампона отгоре,който се сваля при смяна на ремъците?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи не познават тънкостите на тези двигатели. Белега на маслената помпа най-долу в ляво на 6 оборота на двигателя само веднъж е в вярно положение.... Т.е. това че съвпада белега не означава че всичко е в ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да знае някой откъде да взема схема как правилно се поставя ремъка,кои белези се гледат....или някой да даде свестен майстор около Несебър или Бургас.

Редактирано от Asiola
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може тук да разгледате по схемите, има един отвор в който се вкарва отверка и трябва да влезе дълбоко вътре ако опира и не влиза , значи не сте в правилно положение.

Успех.

 

http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9616/11A.pdf

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ги провериха и се оказа,че белезите са правилни.Дали може да е от тампона отгоре,който се сваля при смяна на ремъците?

....най вероятно е объркал зацепването на този бал. вал, който е на големия агр. ремък....разкачете го пак и нека хване с ръка зъбното колело и го завърти леко в някаква посока, той трябва леко да се върне, върне ли се ,това е положението, в което трябва да се зацепи,освен в случаите, в които не сте сменявали семерига му, ако сте сваляли зъб. колело за да смените семеринга, значи сте объркали яко,защото м/у зъб. колело с белега и бал. вала се намира маслената помпа и тя се води като редуктор в съотнощение 1:2.76 и дори и да е на белег зъб. колело, то самия бал. вал няма да е на белег....НЕ го карайте така, защото много бързо ще прецакате маслената помпа, а с това и мотора..... в този случай си намерете контролния отвор отстрани на мотора и отпред ,развийте болта(тапаа) и и с шило или отверка от 6 мм вкарайте в отвора...почнете да въртите зъб. колело докато не влезе отверката поне 6-7 см навътре....в това положение се зацепва ремъка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може тук да разгледате по схемите, има един отвор в който се вкарва отверка и трябва да влезе дълбоко вътре ако опира и не влиза , значи не сте в правилно положение.

Успех.

 

http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9616/11A.pdf

Много ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да знае някой откъде да взема схема как правилно се поставя ремъка,кои белези се гледат....или някой да даде свестен майстор около Несебър или Бургас.

 

Здравей, на мен скоро ми сменяха ангренажния ремък на моя Space star в Бургас в един сервиз и всичко си беше точно, доволен бях от услугите им. Ако имаш интерес пиши на лично да не става реклама.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,проблемът е решен!Оказа се според майстора,че долу при маслената помпа има балансиращ вал,който беше ок.А някъде горе ангренажният ремък върти зъбно колело,което в задната си част има по-малко зъбно колело като предавателното число е 2:1,а задното зъбно колело върти друг балансиращ вал така,че когато завъртиш предното колело на 360 градуса задното колело завърта балансиращия вал на 180градуса.И в двата случая белезите отпред съвпадат,но в моя трябваше да се завърти с един оборот и всичко си дойде на мястото!Благодаря на всички за помощта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,проблемът е решен!Оказа се според майстора,че долу при маслената помпа има балансиращ вал,който беше ок.А някъде горе ангренажният ремък върти зъбно колело,което в задната си част има по-малко зъбно колело като предавателното число е 2:1,а задното зъбно колело върти друг балансиращ вал така,че когато завъртиш предното колело на 360 градуса задното колело завърта балансиращия вал на 180градуса.И в двата случая белезите отпред съвпадат,но в моя трябваше да се завърти с един оборот и всичко си дойде на мястото!Благодаря на всички за помощта!

 

...това прочетохте ли го?

 

"....най вероятно е объркал зацепването на този бал. вал, който е на големия агр. ремък....разкачете го пак и нека хване с ръка зъбното колело и го завърти леко в някаква посока, той трябва леко да се върне, върне ли се ,това е положението, в което трябва да се зацепи,освен в случаите, в които не сте сменявали семерига му, ако сте сваляли зъб. колело за да смените семеринга, значи сте объркали яко,защото м/у зъб. колело с белега и бал. вала се намира маслената помпа и тя се води като редуктор в съотнощение 1:2.76 и дори и да е на белег зъб. колело, то самия бал. вал няма да е на белег....НЕ го карайте така, защото много бързо ще прецакате маслената помпа, а с това и мотора..... в този случай си намерете контролния отвор отстрани на мотора и отпред ,развийте болта(тапаа) и и с шило или отверка от 6 мм вкарайте в отвора...почнете да въртите зъб. колело докато не влезе отверката поне 6-7 см навътре....в това положение се зацепва ремъка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...това прочетохте ли го?

 

"....най вероятно е объркал зацепването на този бал. вал, който е на големия агр. ремък....разкачете го пак и нека хване с ръка зъбното колело и го завърти леко в някаква посока, той трябва леко да се върне, върне ли се ,това е положението, в което трябва да се зацепи,освен в случаите, в които не сте сменявали семерига му, ако сте сваляли зъб. колело за да смените семеринга, значи сте объркали яко,защото м/у зъб. колело с белега и бал. вала се намира маслената помпа и тя се води като редуктор в съотнощение 1:2.76 и дори и да е на белег зъб. колело, то самия бал. вал няма да е на белег....НЕ го карайте така, защото много бързо ще прецакате маслената помпа, а с това и мотора..... в този случай си намерете контролния отвор отстрани на мотора и отпред ,развийте болта(тапаа) и и с шило или отверка от 6 мм вкарайте в отвора...почнете да въртите зъб. колело докато не влезе отверката поне 6-7 см навътре....в това положение се зацепва ремъка....

Аз,лично го прочетох,после им го разпечатих заедно с още 10 страници от мануала,които описват как се прави и им го дадох,но не съм стоял там докато са го правили.Това,което съм писал,са техните обяснения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...