Премини към съдържание

Colt VI - съвети за работа с мултифункционален дисплей


Препоръчано мнение

Колеги,

Знам че всички с Колт 6-ца рано или късно стигаме до проблема с мултифункционалния дисплей.

Тук следват няколко стъпки, които всеки може да предприеме:

-Нов дисплей от Балканстар или друг дилър - около 10% от цената на целият автомобил, като не е гаранция колко време ще изкара - има колеги на които са се избушили на 30 000 км моя се предаде на 110 000.

-Втора ръка, задължително от кола със същия двигател - тук също гаранция нямате - може да изкара 1 седмица може да изкара и 10 години.

- Давате го за ремонт на колегата MilenZ в Пловдив - изключително съм доволен от работата която свърши. Разглобих и изпратих дисплея в понеделник с нормална пратка и в събота беше при мен, въпреки бавната работа на куриерската фирма.

Тук ще вмъкна как се сваля дисплея ако нямате път през Пловдив:

1) Махате пластмаската която е около средната врътка на климатроника.

2) Разкачате барчето плюс прилежащата пластмаса около климатроника - става със смело дръпване, държи се само на щипки. След това при монтажа също трябва да натиснете смело, като най-голямата играчка е платката, която свети над запалката да си остане на мястото(между другото моята се е предала, така че ако някой намери някоя в морга между другото, да свирка)

3)Ако сте с оригинално CD трябва да бръкнете с нещо в двете процепчета за да освободите щипките (става с подходящ размер твърди свински опашки)

4)Ако сте с афтърмаркет CД с допълнителна рамка трябва да избутате тапичките на рамката (адски досадно) и да развиете двете винтчета и след това леко да издърпате CD -то (не е нужно да го вадите цялото)

5) Следва най-силното дръпване за да откачите пластмаста която е от CDто през бутона за аварийните до дисплея. Дърпайте смело.

6) Откачвате кабела за аварийните

7) Развивате първите 2 болчета

8) Махате пластмасата преди дисплея

9) Развивате последните 2 болчета и вадите дисплея.

 

Сглобява се по обратния ред. Ако го правите за първи път може да ви отнеме всяко от движенията максимум 1 час.

 

Ако сте с афтърмаркет CD след монтажа ще достигнете до заключението, че не можете да сменяте различните функции за разход на гориво, тъй като нямате бутонът MODE от оригиналнто радио. Разчетох се по разни форуми и открих решение и на този проблем:

1)Ключът в позиция OFF

2)Натискате и задържате бутонът в горния десен ъгъл на дисплея както и бутона SET

3)Включвате на контакт колата

4)Изчаквате докато се появят надписите за разход и температура

5)Продължавайки да държите бутонът в горния десен ъгъл, пускате бутона SET и после го натискате пак. Така ще можете да изберете между следните 4 функции:

- Моментен разход

- Среден разход

- Средна скорост

- Оставащ пробег с този резервоар

Надявам се да съм бил полезен.

Стискам палци и успех на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Колега при мен не сработи да си сменям различните функции за моментен разход, среден разход и т.н . С афтърмаркет съм и моят колт VI е 1.5 дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, дисплея не работи от известно време и докато се каня да го оправя взе подсветката да свети постоянно. И при изваден ключ също. Нищо не е пипано по колата. Някой има ли идея? Притеснявам се да не ме остави акумулатора някоя сутрин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Колеги, дисплея не работи от известно време и докато се каня да го оправя взе подсветката да свети постоянно. И при изваден ключ също. Нищо не е пипано по колата. Някой има ли идея? Притеснявам се да не ме остави акумулатора някоя сутрин.

Това е болест при всички котове 6. Моят замина на 250000км. След опити за ремонт не се получи. Купих нов от " Балкан Стар" за 300лв. Пристигна след една седмица от Холандия с гаранция 2 години. Вече една година работи нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Аз имам едни копчета на гърба на волана. С голям дисплей съм. Тези въпросни копчета не работят. Странното е, че друг колт с такива бутони не съм виждал, както и с такъв дисплей. Утре ще щракна снимки, за да разберете за какво става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Някой може ли да даде координати на MilenZ ?

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Аз имам едни копчета на гърба на волана. С голям дисплей съм. Тези въпросни копчета не работят. Странното е, че друг колт с такива бутони не съм виждал, както и с такъв дисплей. Утре ще щракна снимки, за да разберете за какво става въпрос.

Аз съм с такъв дисплей и навигация, които са оригинални на Мицубиши. Копчетата не работят също, явно е монтирана в последствие, не е заводска. Използвай копчетата на медията! Някой беше споменал, че настройките по дисплея работят само с оригиналния CD диск на навигацията, не съм пробвал, не ми е трябвало.

 

 

С поздрав!

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 9 месеца ...

Здравейте, наскоро купих един Colt 6, който имаше подобен проблем с борд-а. Свалих го и ми го и ми го ремонтираха и сега си свети и показва всички данни, но това което ми прави впечаление е, че не помни средния разход при запалване на следващия ден. Тоест през деня като си карам, гася и пак паля е ок. Но като запаля на следващия ден, показанията са на 000. Попринцип ли е така или е проблем с чипа?

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • преди 5 месеца ...

Колеги,

Знам че всички с Колт 6-ца рано или късно стигаме до проблема с мултифункционалния дисплей.

Тук следват няколко стъпки, които всеки може да предприеме:

-Нов дисплей от Балканстар или друг дилър - около 10% от цената на целият автомобил, като не е гаранция колко време ще изкара - има колеги на които са се избушили на 30 000 км моя се предаде на 110 000.

-Втора ръка, задължително от кола със същия двигател - тук също гаранция нямате - може да изкара 1 седмица може да изкара и 10 години.

- Давате го за ремонт на колегата MilenZ в Пловдив - изключително съм доволен от работата която свърши. Разглобих и изпратих дисплея в понеделник с нормална пратка и в събота беше при мен, въпреки бавната работа на куриерската фирма.

Тук ще вмъкна как се сваля дисплея ако нямате път през Пловдив:

1) Махате пластмаската която е около средната врътка на климатроника.

2) Разкачате барчето плюс прилежащата пластмаса около климатроника - става със смело дръпване, държи се само на щипки. След това при монтажа също трябва да натиснете смело, като най-голямата играчка е платката, която свети над запалката да си остане на мястото(между другото моята се е предала, така че ако някой намери някоя в морга между другото, да свирка)

3)Ако сте с оригинално CD трябва да бръкнете с нещо в двете процепчета за да освободите щипките (става с подходящ размер твърди свински опашки)

4)Ако сте с афтърмаркет CД с допълнителна рамка трябва да избутате тапичките на рамката (адски досадно) и да развиете двете винтчета и след това леко да издърпате CD -то (не е нужно да го вадите цялото)

5) Следва най-силното дръпване за да откачите пластмаста която е от CDто през бутона за аварийните до дисплея. Дърпайте смело.

6) Откачвате кабела за аварийните

7) Развивате първите 2 болчета

8) Махате пластмасата преди дисплея

9) Развивате последните 2 болчета и вадите дисплея.

 

Сглобява се по обратния ред. Ако го правите за първи път може да ви отнеме всяко от движенията максимум 1 час.

 

Ако сте с афтърмаркет CD след монтажа ще достигнете до заключението, че не можете да сменяте различните функции за разход на гориво, тъй като нямате бутонът MODE от оригиналнто радио. Разчетох се по разни форуми и открих решение и на този проблем:

1)Ключът в позиция OFF

2)Натискате и задържате бутонът в горния десен ъгъл на дисплея както и бутона SET

3)Включвате на контакт колата

4)Изчаквате докато се появят надписите за разход и температура

5)Продължавайки да държите бутонът в горния десен ъгъл, пускате бутона SET и после го натискате пак. Така ще можете да изберете между следните 4 функции:

- Моментен разход

- Среден разход

- Средна скорост

- Оставащ пробег с този резервоар

Надявам се да съм бил полезен.

Стискам палци и успех на всички.

Колеги. Този дисплей и температура ли трябва да показва 🤔😅

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и температура...Дори когато температурата е под 3 градуса, премигва при палене и издава звуков сигнал, като предупреждение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...
На 4/21/2021 at 3:15 AM , andrei mihov написа:

Колеги. Този дисплей и температура ли трябва да показва 🤔😅

При мен температура не се показваше, но след посещение в Балкан Стар ми оправиха проблема и сега си показва температурата и работи звуковата сигнализация при температура 3 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
На 2/20/2018 at 12:42 AM , predatora007 написа:

Колега при мен не сработи да си сменям различните функции за моментен разход, среден разход и т.н . С афтърмаркет съм и моят колт VI е 1.5 дизел.

Здравейте колеги.При мен също не сработи за смяна на различните функции . Също съм с автърмаркет и за жалост не функционира написаният по горе от колегата начин за превключване 😕 . Дали има развитие по темата,някой би ли могъл да помогне.Или най-вероятно не всички версии на Колтовете съвпадат с този трик 🙄 ( Колт 1.1 бензин / 3 врати / Септември 2005. Благодаря .

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Изобщо ли не светва дисплея като е за ремонт и има ли някои координати къде се праща за ремонт, че колега изглежда си е изтрил профила или поне аз не го намирам?

При мен от няколко дни започна да не светва веднага, а след няколко минути. Изглежда сутрин на студено и ако е валяло. Изкарах го и напръскаш буксите с контактен спрей, но вероятно ще е за презапояване на чипа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След ремонта работи само първия ден и Милен ми прати замяна, но явно от кола с друг двигател, защото сега не показва температура и разход. Има ли начин да се адаптира?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, Colt маниаци! 

Ето, че и аз се сблъсках с проблемите на дисплея. Като дам на контакт, в 99% от случаите дисплеят не светва веднага. По някое време светва, после се губи пак, премигва на моменти, свети много слабо или изобщо. Часовникът си натиска минутите сам и на практика вече не е часовник. Какво да го правя? Бях го вадил тези дни, но дотам. Търсих да си купя втора употреба, но не намерих. Някой да даде връзка с Милен, че не излиза профилът му. 

А може и проблемът да е в кабелите, не знам. Защото като го извадих и размърдах, се оправя понякога, като го сглобя и след малко пак прекъсва. Вече ми иде да го изхвърля, много ме дразни. 

Също да кажете за бутона за аварийните. Купих колата преди 4-5 години и досега не беше светил този бутон. Извадих го, сложих му нова крушка и когато пусна фаровете, той свети. Като натисна аварийните обаче, не мига заедно с тях, а си свети пак постоянно. Така ли е и при вас или при мен е сбъркано нещо? И може ли това да е причина за дефектите на дисплея или няма връзка (според мен не би трябвало да има връзка, но не съм наясно). 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега. Проблема с дисплея е в спойките на един чип. Същия трябва да бъде презапоен за да се оправи :) Ето го профила на Милен. Поздрави!

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пратих го за ремонт вече при един човек от Русе. Срещу 80 лв щял да го направи с 1 година гаранция. Колко взима Милен? И дава ли гаранция? Вероятно това е слабо място за модела, понеже където и да питах, всички го бяха продали. Един ми писа, че го има. За 40 лв го дава. Но от Колт 1.1 двуврат. Моята е 1.3 с 4 врати, не знам дали има значение. А за бутона за аварийните мига ли когато са пуснати аварийни или не? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цените за труд не коментирам. Но купуването на дисплей втора ръка, не е мъдро решение, тъй като рано или късно и той ще сдаде багажа. Презапояването е най-доброто решение според мен. И като ти го върнат, може да си смениш крушките за подсветката профилактично (така и така е свален). Аз на жената му сложих диоди даже и стана много приятно. Бутона би трябвало да не мига. Той има подсветка, за да се вижда в тъмното. Когато е натиснат, стрелките указващи мигачите на таблото мигат. Не виждам основателна причина да ти мига бутона :). Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...
На 4/2/2018 at 9:09 AM , vege написа:

Колеги, дисплея не работи от известно време и докато се каня да го оправя взе подсветката да свети постоянно. И при изваден ключ също. Нищо не е пипано по колата. Някой има ли идея? Притеснявам се да не ме остави акумулатора някоя сутрин.

При мен се получи същото. Не работи от години, но сега започна да свети и при изваден ключ и ми събори акумулатора. Въпросът ми е ако го ремонтирам ще спре ли да точи ток? Или проблемът идва от компютъра? Светна ми и чека за ДВГ и май имат връзка. Ето какво намерих:

https://krik.bg/products/vzstanoven-displej-na-mitsubishi-colt-1e599d94c

Тук пише, че компютърът може да даде грешка заради този дисплей.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...