Atanas_d Публикувано 30 януари 2017 Сподели Публикувано 30 януари 2017 Здравейте колеги (колеги го казвам с лека неохота понеже съвсем от скоро съм шофьор и още по от скоро собственик на Carisma 1.8 GDI - 125 к.с.)Когато купувах колата преди около месец предишният собственик ме заведе при майстора, който се занимава с колата пуснаха диагностика и изписа, че дроселовата клапа е проблемна. Аз понеже нищо не разбирам, питах колко ще ми струва подмяна и ми обясниха нещо от сорта на 200 - 300 лева. Както и да е взех колата, карах я известно време без никакъв проблем, върви си нормално ако не я напъваш много. В смисъл карал съм само градско с не повече от 60 км/ч. Ако се подаде повечко газ и се изфурсира, колата преминава в авариен режим. До тази сутрин, колата запали нормално заведох детето до градината и като се качих да отида на работа не запали въобще. На таблото постоянно свети жълт индикатор с изобразен двигател на него. Много се извинявам, ако проблема е описан в друга тема. Но ако може някой да ми даде съвет ще съм страшно благодарен. Ясно е че трябва да се ходи в сервиз, ако може да ме насочите към сервиз в Сливен и съответно за какво да внимавам в сервиза ще е супер. Мерси предварително и безаварийно каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 януари 2017 Сподели Публикувано 30 януари 2017 При диагностиката каква грешка излезе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atanas_d Публикувано 30 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2017 Сега сигурно ще умрете от смях... Само изписа на лаптопа дросел на латиница. Съжалявам, но даже не съм убеден дали това беше диагностика или ме метнаха... Съжалявам за липсата на информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2017 Сподели Публикувано 30 януари 2017 Ако Каризмата е след 99-та год. Прилича на проблем с дросела, само че тогава би трябвало Чек лампата да мига..... В Сливен едва ли има кои да ви помогне, ако искате обадете ми се, ще ви помогна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tintovs Публикувано 5 януари 2018 Сподели Публикувано 5 януари 2018 Здравейте!! Да не отварям нова тема с проблем с каризма 99г. чек-а светна. Но се случи на 2-пъти за 1 седмици и то като карам и мина над 3000-3500 об. (случи ми се на изпреварване) светва чек намаля мощноста и гасне колата. Спирам изклучвам паля и няма проблем, но карам не повече от 3000 об. точно пред празнично не е ходила още на диагностика. Дросел сменях преди полвин година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfPlamen Публикувано 8 февруари 2018 Сподели Публикувано 8 февруари 2018 Здравейте!! Да не отварям нова тема с проблем с каризма 99г. чек-а светна. Но се случи на 2-пъти за 1 седмици и то като карам и мина над 3000-3500 об. (случи ми се на изпреварване) светва чек намаля мощноста и гасне колата. Спирам изклучвам паля и няма проблем, но карам не повече от 3000 об. точно пред празнично не е ходила още на диагностика. Дросел сменях преди полвин година. При мен подобен проблем имаше ,като се задръсти "цедката" /микро филтър която е точно преди помпата за високо налягане .Ако е дросел "чека" трябва да мига доколкото знам.Според мен прегледай филтрите почистване/смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.