Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer X CVT -прегрява


Препоръчано мнение

Имам познат с Тойота Корола 2016 г със CVT. Той кара само на дълги разстояния, но доста душмански за моите разбирания. Дойде му времето за първото обслужване на CVT-то, съответно в ТМ ауто му смениха маслото, филтри и промивка (която се заплаща допълнително). Сега я кара до морето и обратно и каза че е започнала зверски много да вие. Преди, многогратно се е возил по същия маршрут и със същите маниери и не е имало такова виене. От ТМ ауто са му казали че е за смяна на верига и конуси при това положение. Колата му току що е излязла от гаранция, та ще трябва да си го плаща, което не е никак малко, дори и да не е в ТМ Ауто и не знае какво е най-правилното решение в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат с Тойота Корола 2016 г със CVT. Той кара само на дълги разстояния, но доста душмански за моите разбирания. Дойде му времето за първото обслужване на CVT-то, съответно в ТМ ауто му смениха маслото, филтри и промивка (която се заплаща допълнително). Сега я кара до морето и обратно и каза че е започнала зверски много да вие. Преди, многогратно се е возил по същия маршрут и със същите маниери и не е имало такова виене. От ТМ ауто са му казали че е за смяна на верига и конуси при това положение. Колата му току що е излязла от гаранция, та ще трябва да си го плаща, което не е никак малко, дори и да не е в ТМ Ауто и не знае какво е най-правилното решение в случая.

 

SALE

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SALE

 

Платена е на 40К лв. Няма още 100 000 км. Продажната цена би била някъде 16К - 18К лв. Взел я е с намерение, че има нова кола, която да покара поне до 250К км.

От щатите е намерил нова CVT за 2200 USD (цена с включен флуид), което изглежда го устройва. Колко ще е транспорта и до тук и монтажа, това не зная.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Платена е на 40К лв. Няма още 100 000 км. Продажната цена би била някъде 16К - 18К лв. Взел я е с намерение, че има нова кола, която да покара поне до 250К км.

От щатите е намерил нова CVT за 2200 USD (цена с включен флуид), което изглежда го устройва. Колко ще е транспорта и до тук и монтажа, това не зная.

 

Да набиваш разходи в CVT не го разбирам. Новата кутия няма да изкара до 250к. Сигурно ще трябва да си купи още една за да стигне този пробег. Няма смисъл, по-добре да се отърве от колата докато цената не е паднала още повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте, да се наредя и аз на редицата с проблема на скоростната кутия (Лансер, 2008, CVT, 1.8). От около година започнах да я усещам колата че е станала мудна когато ми трябва повече скорост за да изпреваря някого. Днес обаче в жегата между Варна и Стара Загора, 80 км преди финала ми изписа да намаля скоростта и влезе в сервизен режим. Погаза се и символът за висока темепература на маслото на скоростната кутия. Скоростта ми беше около 150 км. в час и беше около 35 градуса температурата навън + включен климатик. След кратка почива продължих нормално до Стара Загора без да влиза в сервизен режим и т.н. но и карах със 100-120 км/ч. Върнах се вечерта до Варна и сега чуденката ми е къде да отида да сменя маслото или да направя диагностика на CVT-то във Варна, град в който не живея и нямам познати а колата трябва да остане тук в следващия месец и да се ползва ?

Маслото на скоростната кутия е сменяно на 70-75 000 км. в Белгия в сервиз на Митсубиши (колата я купих от БС 2008), сега е на 142 000 км.

Някой от Варна и с опит със сервизите занимаващи се с тези неща тук ?

 

П.П.

За тези близо 12 години колата в сервиз е влизала само за смяна на масла и филтри и само веднъж за смяна на шарнир при DJ-я преди можеби 5-6 години

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

много неща се казаха са тези скоростни кутии и за маслото. То наистина маслото е много важно да е оригинално. А накой от сервиза сетил ли се е да почисти радиатора на скоростната кутия за охлаждане на маслото, който се намира отпред в ляво точно пред предната лява гума вътре в подкалника. Обикнбовенно се задръства с кал и мръсотия и може и да не охлажда вече нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

много неща се казаха са тези скоростни кутии и за маслото. То наистина маслото е много важно да е оригинално. А накой от сервиза сетил ли се е да почисти радиатора на скоростната кутия за охлаждане на маслото, който се намира отпред в ляво точно пред предната лява гума вътре в подкалника. Обикнбовенно се задръства с кал и мръсотия и може и да не охлажда вече нормално.

Ще продължа с още едно изречение.

Когато миете колата, винаги навивайте волана напълно вдясно, за да може водната струя да почиства радиатора на скоростната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,

 

тук има доста изписано за кутията Jatco JF011E, оригиналността на маслото Mitsubishi — DIA QUEEN CVTF-J1, Renault, ELF Elfmatic CVT, Nissan CVT NS-2 и производителят им Total:

 

Замена масла в вариаторе Jatco JF011E (он же RE0F10A/B/C, F1CJA/W1CJA, FK0/FK8, CVT/CVT2)

 

 

а тук има снимки от продуктите закупени в България. Маслото Ravenol NS2/J1 си го внесох от Германия.

 

Снимки на продуктите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...