rado7318 Публикувано 11 юни 2016 Сподели Публикувано 11 юни 2016 (редакция) Ако някой не е чувал за разход 24/100 на Галант вече знае: Galant 2.0, 136к.с., 1997 г., 1997м3, 251000km, автоматик-обикновен Разхода му беше 8-11 извънградско, 13-16 градско.От скоро е пак 8-11 извънградско, 22-26 градско - като ТИР 30 тона??!! Някакви идеи, скъпи колеги? То знам, че е за Надин, ама все пак...... Редактирано 11 юни 2016 от rado7318 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 12 юни 2016 Сподели Публикувано 12 юни 2016 Чек енджина свети ли? Като влезе в авариен режим започва да хвърля бензина с кофа в колектора... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 12 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2016 Не, колега - Не свети чек енджина. Няма и течове, филтрите са сменяни преди 4000 км.Интересно, че на извънградско разхода е нормален - 8-10-11.Само на градско е 24. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 Не, колега - Не свети чек енджина. Няма и течове, филтрите са сменяни преди 4000 км.Интересно, че на извънградско разхода е нормален - 8-10-11.Само на градско е 24......от Швейцария ли е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 А какво ако е от Швейцария? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 13 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2016 .....от Швейцария ли е колата? Не , от Германия е преди 6 години и доскоро разхода и беше нормален за автоматик 13-14 градско, 8-11 извън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 Не , от Германия е преди 6 години и доскоро разхода и беше нормален за автоматик 13-14 градско, 8-11 извън......в този случай ти трябва читава диагностика,като подозирам че 1-та ламбда сонда е блокирала в положение бедна смес и от там ЕКУ-то се стреми да отваря инжекторите по дълго време..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 А какво ако е от Швейцария?.....имал съм 3-4 случая с подобни Галанти и идентични проблеми, оказа се че в Швейцария са инсталирвали допълнително тримове, с цел екология,обаче ,поради някаква причина стойностите на тези тримове скачат до небесата(20-30% +) и колата става доста лакомна..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 Какво е трим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 Какво е трим?.....софтуерни алгоритми, които компенсират ( + и -) вече преобразуваните сигнали от обратните връзки на мотора - даме ламбдите .....виждал съм случаи , лонг тримове да имат стойности от порядъка на 34% ,което според логиката е невъзможно, но практиката показва друго......На колегата с проблема по горе ще го посъветвам следното:1. загрей мотора до работна температура....2. разкачи акумулатора за 15-20 мин.....3. свържи го пак и изкл. всички консуматори - радио, фарове, ДРЛ-та, парно ,климатик и т.н.....4.запали мотора и го остави да работи само на празен ход около 10-15 мин......5. след това покарай малко ,без вкл. консуматори.....около 10 мин каране6. след това отвори капака предния, и на дросела отгоре, намери бис болта,вземете една отверка и го развъртете при запален мотор така, че той да държи около 1200 об./мин......оставете го да поработи така около 10 мин......би трябвало през това време оборотите да паднатпоне малко ,но по принцип трябва да стигнат до зададените в ЕКУ-то стойности от 750 об.......когато това стане, леко завъртете бис болта надясно, (половин оборот)в този случай леко ще паднат оборотите , и след 5-10 сек .те пак ще се възтановят.....след това покарайте малко .....от следващия ден засечете пак разхода.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 14 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2016 Благодаря ти много DJ , ще й направя диагностика и ще пиша какъв е проблемът.Копирал съм указанията ти и ще ги дам на майстора на лист. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 21 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2016 Забавих се с отговора поради проблеми с диагностиката - невъзможност за свързването от два сервиза.В крайна сметка извърших процедурите на DJ Tymbi, но не съм засичал разход.Според майстора нищо й няма на ламбда сондата, а повишения разход се дължи на ДИНАМОТО, което не зарежда добре - 11.5 Волта на празен ход, 13.3 при подаване на газ. Повредата е в диодния блок. Сега трябва да оправя зареждането и тогава ще засека разхода, че ми писна да зареждам по 24 литра на всеки 100км. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 юни 2016 Сподели Публикувано 21 юни 2016 Забавих се с отговора поради проблеми с диагностиката - невъзможност за свързването от два сервиза.В крайна сметка извърших процедурите на DJ Tymbi, но не съм засичал разход.Според майстора нищо й няма на ламбда сондата, а повишения разход се дължи на ДИНАМОТО, което не зарежда добре - 11.5 Волта на празен ход, 13.3 при подаване на газ. Повредата е в диодния блок. Сега трябва да оправя зареждането и тогава ще засека разхода, че ми писна да зареждам по 24 литра на всеки 100км. Поздрави.....според мен не е от това, ако имате такъв проблем ,то най вероятно преди вас някой го е правил алтернатора, и е сложил стандартно реле регулатор , вместо т.н. Смарт реле.....за да сте сигурен в твърдението на майсторите, накарайте ги да махнат 1 и 4 пин от куплунга за управлението на алтернатора, те са 4 пина, и пак пробвайте да замерите зарядното напрежение ,ако е ок на празен ход, значи проблема ви не е от там...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 26 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2016 (редакция) И така извинявам се за закъснението с отговора какво е станало , обаче: 1. Така и не можах да направя компютърна диагностика на общо 3 места поради проблем със свързването. 2. Същия майстор, който ми каза, че повишения разход е от динамото(алтернатора) ми направи процедурите , препоръчани от DJ Tymbi в пост 10 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36229&view=findpost&p=337518и при първо зареждане на 100 км разхода падна от 24 на 14 градско - винаги преди е бил такъв, по книжка е 13.1( автоматик 2.0) :icon_thumbup: 3. Колкото до алтернатора на високи обороти си зарежда съвсем нормално, на празен ход и ниски обороти не е добре, обаче то така си е май много отдавна - казаха ми четки, изгорял диод. Засега не мисля да правя нещо друго освен да следя разхода. DJ Тymbi e голям експерт :icon_clap: Редактирано 26 юни 2016 от rado7318 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 юни 2016 Сподели Публикувано 27 юни 2016 3. Колкото до алтернатора на високи обороти си зарежда съвсем нормално, на празен ход и ниски обороти не е добре, обаче то така си е май много отдавна - казаха ми четки, изгорял диод. ......цт,това е от неподходящо реле регулатор,което най вероятно е било сменявано преди теб и е сложено не такова, каквото трябва да бъде.......това трябва да го оправиш, тъй като причините за високия разход може да бъдат от него,защото ЕКУ-то се шашка непревкъснато , когато седи колата на празен ход и не зарежда алт-ра.....тукй в БГ обаче няма да намериш точното реле, или ако го намериш ,ще е цяло събитие.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.