Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant 2.0 и разход 24/100 градско


Препоръчано мнение

Ако някой не е чувал за разход 24/100 на Галант вече знае:

 

Galant 2.0, 136к.с., 1997 г., 1997м3, 251000km, автоматик-обикновен

 

Разхода му беше 8-11 извънградско, 13-16 градско.

От скоро е пак 8-11 извънградско, 22-26 градско - като ТИР 30 тона??!!

 

Някакви идеи, скъпи колеги? То знам, че е за Надин, ама все пак......

Редактирано от rado7318
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, колега - Не свети чек енджина. Няма и течове, филтрите са сменяни преди 4000 км.

Интересно, че на извънградско разхода е нормален - 8-10-11.

Само на градско е 24.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, колега - Не свети чек енджина. Няма и течове, филтрите са сменяни преди 4000 км.

Интересно, че на извънградско разхода е нормален - 8-10-11.

Само на градско е 24.

.....от Швейцария ли е колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....от Швейцария ли е колата?

 

 

Не , от Германия е преди 6 години и доскоро разхода и беше нормален за автоматик 13-14 градско, 8-11 извън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не , от Германия е преди 6 години и доскоро разхода и беше нормален за автоматик 13-14 градско, 8-11 извън.

.....в този случай ти трябва читава диагностика,като подозирам че 1-та ламбда сонда е блокирала в положение бедна смес и от там ЕКУ-то се стреми да отваря инжекторите по дълго време.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ако е от Швейцария?

.....имал съм 3-4 случая с подобни Галанти и идентични проблеми, оказа се че в Швейцария са инсталирвали допълнително тримове, с цел екология,обаче ,поради някаква причина стойностите на тези тримове скачат до небесата(20-30% +) и колата става доста лакомна.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е трим?

.....софтуерни алгоритми, които компенсират ( + и -) вече преобразуваните сигнали от обратните връзки на мотора - даме ламбдите .....виждал съм случаи , лонг тримове да имат стойности от порядъка на 34% ,което според логиката е невъзможно, но практиката показва друго......

На колегата с проблема по горе ще го посъветвам следното:

1. загрей мотора до работна температура....

2. разкачи акумулатора за 15-20 мин.....

3. свържи го пак и изкл. всички консуматори - радио, фарове, ДРЛ-та, парно ,климатик и т.н.....

4.запали мотора и го остави да работи само на празен ход около 10-15 мин......

5. след това покарай малко ,без вкл. консуматори.....около 10 мин каране

6. след това отвори капака предния, и на дросела отгоре, намери бис болта,вземете една отверка и го развъртете при запален мотор така, че той да държи около 1200 об./мин......оставете го да поработи така около 10 мин......би трябвало през това време оборотите да паднатпоне малко ,но по принцип трябва да стигнат до зададените в ЕКУ-то стойности от 750 об.......когато това стане, леко завъртете бис болта надясно, (половин оборот)в този случай леко ще паднат оборотите , и след 5-10 сек .те пак ще се възтановят.....след това покарайте малко .....от следващия ден засечете пак разхода....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много DJ , ще й направя диагностика и ще пиша какъв е проблемът.

Копирал съм указанията ти и ще ги дам на майстора на лист.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забавих се с отговора поради проблеми с диагностиката - невъзможност за свързването от два сервиза.

В крайна сметка извърших процедурите на DJ Tymbi, но не съм засичал разход.

Според майстора нищо й няма на ламбда сондата, а повишения разход се дължи на ДИНАМОТО, което не зарежда добре - 11.5 Волта на празен ход, 13.3 при подаване на газ. Повредата е в диодния блок. Сега трябва да оправя зареждането и тогава ще засека разхода, че ми писна да зареждам по 24 литра на всеки 100км.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забавих се с отговора поради проблеми с диагностиката - невъзможност за свързването от два сервиза.

В крайна сметка извърших процедурите на DJ Tymbi, но не съм засичал разход.

Според майстора нищо й няма на ламбда сондата, а повишения разход се дължи на ДИНАМОТО, което не зарежда добре - 11.5 Волта на празен ход, 13.3 при подаване на газ. Повредата е в диодния блок. Сега трябва да оправя зареждането и тогава ще засека разхода, че ми писна да зареждам по 24 литра на всеки 100км.

 

Поздрави.

....според мен не е от това, ако имате такъв проблем ,то най вероятно преди вас някой го е правил алтернатора, и е сложил стандартно реле регулатор , вместо т.н. Смарт реле.....за да сте сигурен в твърдението на майсторите, накарайте ги да махнат 1 и 4 пин от куплунга за управлението на алтернатора, те са 4 пина, и пак пробвайте да замерите зарядното напрежение ,ако е ок на празен ход, значи проблема ви не е от там......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така извинявам се за закъснението с отговора какво е станало , обаче:

 

1. Така и не можах да направя компютърна диагностика на общо 3 места поради проблем със свързването.

 

2. Същия майстор, който ми каза, че повишения разход е от динамото(алтернатора) ми направи процедурите , препоръчани от DJ Tymbi в пост 10 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36229&view=findpost&p=337518

и при първо зареждане на 100 км разхода падна от 24 на 14 градско - винаги преди е бил такъв, по книжка е 13.1( автоматик 2.0) :icon_thumbup:

3. Колкото до алтернатора на високи обороти си зарежда съвсем нормално, на празен ход и ниски обороти не е добре, обаче то така си е май много отдавна - казаха ми четки, изгорял диод.

 

Засега не мисля да правя нещо друго освен да следя разхода.

 

DJ Тymbi e голям експерт :icon_clap:

Редактирано от rado7318
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

3. Колкото до алтернатора на високи обороти си зарежда съвсем нормално, на празен ход и ниски обороти не е добре, обаче то така си е май много отдавна - казаха ми четки, изгорял диод.

 

......цт,това е от неподходящо реле регулатор,което най вероятно е било сменявано преди теб и е сложено не такова, каквото трябва да бъде.......това трябва да го оправиш, тъй като причините за високия разход може да бъдат от него,защото ЕКУ-то се шашка непревкъснато , когато седи колата на празен ход и не зарежда алт-ра.....тукй в БГ обаче няма да намериш точното реле, или ако го намериш ,ще е цяло събитие....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...