blagoev Публикувано 1 юни 2016 Сподели Публикувано 1 юни 2016 Помощ за Мицубиши спейс вагон 2.4 gdi, както карам и изгасна, няма палене, на сутринта запали измина пет метра и угасна. На компютъра показва, че няма грешки. Оказа се, че привода от разпределителния вал към помпата за високо налягане е блокирал и е скъсана опашката на разпределителния вал която предава движението. Смяна на разпределителен вал, смяна на привода, смяна на регулатора на налягане, смяна на помпа и пак не пали. Само при първо завъртане припалва и изгасва, след което няма никой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юни 2016 Сподели Публикувано 1 юни 2016 Тя и без помпа за високо пак трябва да пали. Вала задира и се къса обикновенно след човешка намеса, иначе няма как да стане..... Наскоро да са сменяни гумички на клапани например. А относно проблема най-добре да се гледа на компютър. Какво е налягането на горивото при палене... най-добре ще е всички параметри, компютъра на колата е доста интелигентен и дава много подробна информация..... А ако толкова неможе да се види какво става, щом пали и гасне сменете компютъра за управление на дюзите(върху левия амортисьор). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 2 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2016 Последното което сменихме беше компютъра за управление на дюзите върху левия амортисьор, същото положение.първо припалва за кратко и след това само върти без да пали. Гумички на клапани не са сменяни, но като смъкнахме привода от разпределителния вал, О - пръстена на маслената магистрала от блока към привода, беше заминал и там всичко беше омаслено, а и маслото беше на минимума. Колата се държи така, че все едно не достига гориво. При впръскване на гориво в колектора, запалва от раз и работи докато го изгори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 юни 2016 Сподели Публикувано 2 юни 2016 А какво налягане на горивото показва гледано през компютър. При въртене на стартер и при опита да запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 3 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2016 А какво налягане на горивото показва гледано през компютър. При въртене на стартер и при опита да запали.На манометър 3.2 на компа 3.7 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 3 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2016 На манометър 3.2 на компа 3.7, става въпрос за помпата от резервоара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 юни 2016 Сподели Публикувано 3 юни 2016 Е ясно.... затова въпроса беше гледано през компютър, т.е. важното е какво налягане вижда компютъра от датчика..... там няма ли 3.5атм няма да запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 3 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2016 Е ясно.... затова въпроса беше гледано през компютър, т.е. важното е какво налягане вижда компютъра от датчика..... там няма ли 3.5атм няма да запали.да но то 3.7 атм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 3 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2016 да но то 3.7 атмколко над 3.5 атм е нормалното, с 3.7 пак не пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 3 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2016 колко над 3.5 атм е нормалното, с 3.7 пак не пали.начин за движение на проблема! идеи НАДЕЖДИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юни 2016 Сподели Публикувано 3 юни 2016 начин за движение на проблема! идеи НАДЕЖДИ!.....за да влезнаете малко по в час, трябва да определите защо не пали?дали проблема е от липса на гориво, или от липса на искра.....та в този ред на мисли, когато спре да пали, просто извадете една бобина с лулата, и сложете една свещ.... вижте дали има искра, ако има, значи проблема най вероятно е свързан с горивото ......в този случай вземете един спрей за първоначално палене,откачете филтъра и през дебитомера пръснете малко , ако запали,то продължете да пръскате по малко ,колкото да подържате оборотите на мотора, в този случай има проблем с подаването на гориво....ако не пали и тогава, то проверете зацепване на агр. ремък, датчика на разпр. вал , дросела и т.н......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 юни 2016 Сподели Публикувано 4 юни 2016 Колата се държи така, че все едно не достига гориво. При впръскване на гориво в колектора, запалва от раз и работи докато го изгори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 4 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2016 начин за движение на проблема! идеи НАДЕЖДИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 4 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2016 Искра има на всички свещи, интересното е че сложихме нови свещи искра има, не пали, а свещите ги вадим черни и сухи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 юни 2016 Сподели Публикувано 4 юни 2016 Ми няма да пали щото няма гориво.... Затова исках да видите налягането през диагностичен компютър, ама явно с такова животно не разполагате. За да няма гориво или дюзите не работят или има някъде запушване иначе с тези 3.5атм от резервоара щеше да запали....Все пак отговора е вероятно в едно гадно филтърче, което събира всичко което мине през горивния филтър когато не го сменяме навреме...Намира се на входа на помпата за високото налягане, ще го видите с огледалце, щом махнете мъркуча, вади се с видия за метал 4мм както се вади тапа на вино.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 8 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2016 Ми няма да пали щото няма гориво.... Затова исках да видите налягането през диагностичен компютър, ама явно с такова животно не разполагате. За да няма гориво или дюзите не работят или има някъде запушване иначе с тези 3.5атм от резервоара щеше да запали....Все пак отговора е вероятно в едно гадно филтърче, което събира всичко което мине през горивния филтър когато не го сменяме навреме...Намира се на входа на помпата за високото налягане, ще го видите с огледалце, щом махнете мъркуча, вади се с видия за метал 4мм както се вади тапа на вино.. Може ли някой да ми каже колко трябва да е съпротивлението на датчика на коляновия вал и при откачен датчик трябва ли да се променя съпротивлението или е с постоянна стойност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagoev Публикувано 11 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2016 От ходене по мъките повече от два месеца, накрая проблема е решен от Милен от Пловдив!!!Който си го може, може! Не си пилейте времето напразно, ако имате проблем с GDI, решението е Милен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.