Премини към съдържание

Съвет за покупка на Outlander 2007-2008


Препоръчано мнение

.....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....

Здравей!

Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей!

Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена...

....ако имам е частите в наличност ,за 2 дни става всичко,сменят се агр.вериги, маслен. обтегачи,успокоители, водачи ,семеринг на кол. вал.,пистовия ремък и водна помпа......в процес на работа м0оже да има още нещо за смяна,но това е по принцип което се сменява....хубаво е после да се смени и моторното масло ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте, момчета и момичета!

Возих се на един Аутлендър, хареса ми и тъй като ми предстои смяна на колата, реших да заложа на вашата марка.

Единствените ми притеснения са свързани с автоматика. Предпочитам ръчката, но има едно изгодно предложение от 2010 година, дизел 2.2, та се чудя дали да се прежаля. Прочетох по-горе негативните мнения за автоматите, но останах с впечатлението, че са от по-стари версии.

Няма ли някакви подобрения или да бягам от автомата като дявол от тамян?

Благодаря предварително за отговорите.

Надявам се скоро да не съм само с регистрация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По добре да си останеш само с регистрацията,че почнеш ли да пишеш често тука-не е добре работата.

Това в кръга на шегата.

Автоматика тук е с два сухи съединителя,има си и демпферен маховик,та не е автоматик в пълния смисъл на думата ,а по скоро се води пилотирана ск.кутия.

Аз карам ръчка на Ситроен Кросър и бях се засилил да го сменям за "автоматика"им,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!

Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.

Иначе мотора трябва да е на ПСА и си е добър от към динамика и разход,ремонтите не са много скъпи,ДПФа е проблемен,ама то това важи за всички марки с такъв филтър-лесно се премахва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!

Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.

:tooth: :tooth: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи и ние да се посмеем!

....Черокитата са съвсем друга бира, не ги бутай при Пежата..... :icon_angel: Ама тихичко да не ги коментираме тук... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението го дадох не относно колите,а относно автоматиците като различни.

Та нещо не си ме разбрал явно.

И понеже ги имам и двете та мога да направя преценка кое като как е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте и аз обмислям скоро време покупката на Mitsubishi Outlander 2 генерация и то преди фейс лифта ,защото нещо не ми харесва предницата на фейслифтовите . Искам дизел с ръчни скорости  и гледам ,че има два мотора 2.0 немски и 2.2 френски ,но не знам дали френския мотор го има на този преди фейса . Гледах клип на  бричката и каза ,че 2.2 бил по-хубавия мотор и по-пъргавия ,но масово по обявите са с 2.0 . Проблемни ли са въпросните мотори и кой от двата да избера ? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Френския мотор си го има и преди фейса и е по добрия избор естествено както си се насочил.

Карах Кросър с този мотор 4 години и нямам никакви оплаквания от него.

Единственото,че мотора е с много голям въртящ момент и ръчната кутия му идва малко слаба.

Мой познат си взе Аутлбендър с фауве мотора и след година ходене по мъките го продаде ,та си взе с френския и рахатяса.

Френския дизел е класи над другите дизели.Карал съм на мерцедес 6така,на нисан 2.5 дизела и мога да кажа,че френския дизел въобще е най безпроблемен и икономичен.

С един лек чип става много приятен за каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи правилно съм се ориентирал , проблема е че масово обявите са с 2.0 , 2.2 или не е толкова произвеждан или бързо ги купуват  . А други слабости има ли този модел за да знам какво да гледам при покупката ? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и Пежо 4007 и Ситроен ЦКросър,те са същите, дори се правят и те в Япония в завода на Митсубиши,просто са с други муцуни.

При тях дизела е само френския-2,2хди

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015,  година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 11 часа, mmihov написа:

Здравейте!

Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015,  година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам?

Благодаря предварително!

В сервизна книжка пише ли кога е сменяно маслото? Много е важно да се слага оригинално масло и колата да е обслужвана навреме. Иначе риска е голям.  Без проблем може да се сложи газова инсталация, Имаме доверен човек в София. За Варна трябва да кажат колегите от кой са доволни при слагането на газова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Тъй като колата е с доказан произход, това огромен плюс защото може да се разчита, че двигателя и трансмисията са обслужвани навреме и не е превъртан километража. Кутиите винаги са били "въпросителни". Попринцип ако екземпляра е каран спокойно и кутията не е прегрявана (и е на 150К) има почти още толкова живот в нея при нормална експлоатация и подръжка. За двигателите важи абсолютно същото, здрав и надеждни. След определен интервал може да се наблюдава консумация на масло, но в допустими рамки. Двигателят е пригоден за АГУ, като ви съветвам ако се ориентирате към модела да сложите качествен и висок клас АГУ.

Поздрави,

Михаил

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Привет на Всички, имам следните питания : предстои ми покупка на модел 2.4 , 170 к.с. 2008 година с ръчна скоростна кутия и се интересувам колко всъщност струва реглаж на клапаните (разбрах че е по сложно от на примерно CRV ) и на какъв интервал се прави? И вторият ми въпрос къде за София е най добре да се газифицира Outlandera? Благодаря предварително 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет,

Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо:aggressive:

Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява

https://mobile.bg/21666900186732726

Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад?

Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
On 7/22/2023 at 10:15 PM, stewie said:

Привет,

Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо:aggressive:

Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява

https://mobile.bg/21666900186732726

Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад?

Благодаря ви предварително

Привет,

двигателят е най-читавият от трите възможни на този модел (2007 г.) предлагани навремето в България. Карам вече 14 години същия като от обявата, но черен. Машинката е вече малко над 192 000 км. Никакви сериозни неща не са сменяни поради повреда. Карам с около 160 км/ч по магистралата и въобще натискам я здраво. Само не съм я мъчил излишно по оффроуд (колега я е качвал на невъобразими места из България, проходимостта й в класа не се обсъжда въобще). Карана е и на тежки снежни условия в планините и поведението й е впечатляващо. Карам само с OMV Max Motion Diesel. Всички други опити с друго гориво в България се оказаха мъчителни за този двигател. Виждал съм разлики достигащи до 20% в параметри като мощност, ускорение и шум от двигателя.

Двигателят е с с изключително добър въртящ момент (380 Nm), който помага страшно много (ако знаеш как да го използваш) при потегляне в тежки условия. Другите двигатели не се справят с това. Малко съвременни SUV в този сегмент могат да се похвалят с такъв показател.

Още инфо по темата: https://www.car.info/en-se/mitsubishi/outlander/outlander-cw0w-34772

Да не говорим, че това е най-безшумният двигател от всичките. А колата не е обезшумена добре, каквото и да си говорим.

Ремъкът се сменя на около 180 000 км или 10 години. В официалния сервиз ми излезе около 2000 лв. На друго място предполагам ще е около половината или малко над половината на това.

Съединителят не се е обаждал още и не показва сериозно доловимо износване.

Скоростната кутия колега е ремонтирал при @DJ Tymbi след счупване на магистрала (6-та предавка е отказала да работи- при него въобще са сменяни какви ли не основни неща, незнайно и необяснимо за мен защо). Споделя, че сега работи по-добре и от преди. За сега при мен няма никаква индикация за каквото и да било. Всичко си работи като по учебник.

Всички амортисьори (предни и задни) съм ги сменял поетапно и според случая след около 120 000 км. Цената с неоригиналните части не надхвърляше 700 лв за смяна на двойка (това е от преди години). 

Внимавайте, като наливате вода за чистачките- често се олива и попада върху стартера и ел. кабелите наоколо. Поради тази причина един път съм сменял изгорял бушон, а на втория си замина и стартера. 

С две думи:

Важното е собственикът да е гледал колата като себе си. Всяка проява на неуважение и мърлявост се отразяват на колата и ще има изненади рано или късно. Това показва моя опит. Когато е възможно, гледайте собственикът как се е грижил за колата, за да няма "хлъц" в най-неподходящия момент.

 

Питайте за каквото се сетите, ще споделям ...

Редактирано от stumps
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте,

От днес съм потребител на вашия форум :). От известно време съм си харесал аутлендър 2.  Допадат ми и двата варианта - визията до 2009 както и фейслифта след 2009. Единствената разлика, която намирам е разхода на гориво( по данни в аутодата). Разликата е около два литра на 100 км. До колко това е вярно? Има ли други причини, поради което фейслифта си заслужава повече? До колкото съм чел най-добрият вариант е 2.4 бензин. Предпочитам бензиновия двигател, но не ми се занимава с газови уредби.., въпреки че не бих се отказал ако изникне добра кола. Чел съм различни мнения относно дизелите. Едни казват япоснките са по-добри, а други френските. Така и не разбрах кои са японските и кои френските. 

Моля за съвет дали има смисъл да чакам фейслифтов модел поради по-добрия разход на гориво. 

 

 

Редактирано от d_nikolov
Пропусната дума
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет,

от скоро и аз съм от отбора на трите детелини!

Преди месец бях пред подобна дилема колега, като предварително знаех, че търся бензин автомат.

И в последна сметка харесах една преди фейслифта, тъй като е купувана тук на 125х.км, като предполагам и се надявам, че са реални, със CVT. Нея взех, като преди това гледах няколко фейслифтови.

Много е важно състоянието на конкретния екземпляр, така че ако харесаш и 2008-2009г - вземай смело!

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...