Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 .....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2020 Сподели Публикувано 9 септември 2020 Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена.......ако имам е частите в наличност ,за 2 дни става всичко,сменят се агр.вериги, маслен. обтегачи,успокоители, водачи ,семеринг на кол. вал.,пистовия ремък и водна помпа......в процес на работа м0оже да има още нещо за смяна,но това е по принцип което се сменява....хубаво е после да се смени и моторното масло .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бай Коста Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Здравейте, момчета и момичета! Возих се на един Аутлендър, хареса ми и тъй като ми предстои смяна на колата, реших да заложа на вашата марка. Единствените ми притеснения са свързани с автоматика. Предпочитам ръчката, но има едно изгодно предложение от 2010 година, дизел 2.2, та се чудя дали да се прежаля. Прочетох по-горе негативните мнения за автоматите, но останах с впечатлението, че са от по-стари версии. Няма ли някакви подобрения или да бягам от автомата като дявол от тамян? Благодаря предварително за отговорите. Надявам се скоро да не съм само с регистрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 По добре да си останеш само с регистрацията,че почнеш ли да пишеш често тука-не е добре работата.Това в кръга на шегата.Автоматика тук е с два сухи съединителя,има си и демпферен маховик,та не е автоматик в пълния смисъл на думата ,а по скоро се води пилотирана ск.кутия.Аз карам ръчка на Ситроен Кросър и бях се засилил да го сменям за "автоматика"им,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.Иначе мотора трябва да е на ПСА и си е добър от към динамика и разход,ремонтите не са много скъпи,ДПФа е проблемен,ама то това важи за всички марки с такъв филтър-лесно се премахва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 ....,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема. :tooth: :tooth: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 (редакция) Я кажи и ние да се посмеем! Редактирано 12 март 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Я кажи и ние да се посмеем!....Черокитата са съвсем друга бира, не ги бутай при Пежата..... :icon_angel: Ама тихичко да не ги коментираме тук... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Сравнението го дадох не относно колите,а относно автоматиците като различни.Та нещо не си ме разбрал явно.И понеже ги имам и двете та мога да направя преценка кое като как е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 18 юни 2022 Сподели Публикувано 18 юни 2022 Здравейте и аз обмислям скоро време покупката на Mitsubishi Outlander 2 генерация и то преди фейс лифта ,защото нещо не ми харесва предницата на фейслифтовите . Искам дизел с ръчни скорости и гледам ,че има два мотора 2.0 немски и 2.2 френски ,но не знам дали френския мотор го има на този преди фейса . Гледах клип на бричката и каза ,че 2.2 бил по-хубавия мотор и по-пъргавия ,но масово по обявите са с 2.0 . Проблемни ли са въпросните мотори и кой от двата да избера ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 юни 2022 Сподели Публикувано 19 юни 2022 Френския мотор си го има и преди фейса и е по добрия избор естествено както си се насочил. Карах Кросър с този мотор 4 години и нямам никакви оплаквания от него. Единственото,че мотора е с много голям въртящ момент и ръчната кутия му идва малко слаба. Мой познат си взе Аутлбендър с фауве мотора и след година ходене по мъките го продаде ,та си взе с френския и рахатяса. Френския дизел е класи над другите дизели.Карал съм на мерцедес 6така,на нисан 2.5 дизела и мога да кажа,че френския дизел въобще е най безпроблемен и икономичен. С един лек чип става много приятен за каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 19 юни 2022 Сподели Публикувано 19 юни 2022 Значи правилно съм се ориентирал , проблема е че масово обявите са с 2.0 , 2.2 или не е толкова произвеждан или бързо ги купуват . А други слабости има ли този модел за да знам какво да гледам при покупката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 юни 2022 Сподели Публикувано 20 юни 2022 (редакция) Погледни и Пежо 4007 и Ситроен ЦКросър,те са същите, дори се правят и те в Япония в завода на Митсубиши,просто са с други муцуни. При тях дизела е само френския-2,2хди Редактирано 20 юни 2022 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmihov Публикувано 28 юли 2022 Сподели Публикувано 28 юли 2022 Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 юли 2022 Admin Сподели Публикувано 28 юли 2022 преди 11 часа, mmihov написа: Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! В сервизна книжка пише ли кога е сменяно маслото? Много е важно да се слага оригинално масло и колата да е обслужвана навреме. Иначе риска е голям. Без проблем може да се сложи газова инсталация, Имаме доверен човек в София. За Варна трябва да кажат колегите от кой са доволни при слагането на газова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 28 юли 2022 Сподели Публикувано 28 юли 2022 (редакция) Здравейте, Тъй като колата е с доказан произход, това огромен плюс защото може да се разчита, че двигателя и трансмисията са обслужвани навреме и не е превъртан километража. Кутиите винаги са били "въпросителни". Попринцип ако екземпляра е каран спокойно и кутията не е прегрявана (и е на 150К) има почти още толкова живот в нея при нормална експлоатация и подръжка. За двигателите важи абсолютно същото, здрав и надеждни. След определен интервал може да се наблюдава консумация на масло, но в допустими рамки. Двигателят е пригоден за АГУ, като ви съветвам ако се ориентирате към модела да сложите качествен и висок клас АГУ. Поздрави, Михаил Редактирано 28 юли 2022 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmihov Публикувано 1 август 2022 Сподели Публикувано 1 август 2022 (редакция) Много благодаря за отговорите и съветите! Редактирано 1 август 2022 от mmihov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinsa69 Публикувано 27 юни 2023 Сподели Публикувано 27 юни 2023 Привет на Всички, имам следните питания : предстои ми покупка на модел 2.4 , 170 к.с. 2008 година с ръчна скоростна кутия и се интересувам колко всъщност струва реглаж на клапаните (разбрах че е по сложно от на примерно CRV ) и на какъв интервал се прави? И вторият ми въпрос къде за София е най добре да се газифицира Outlandera? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stewie Публикувано 22 юли 2023 Сподели Публикувано 22 юли 2023 Привет, Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява https://mobile.bg/21666900186732726 Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад? Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stumps Публикувано 2 август 2023 Сподели Публикувано 2 август 2023 (редакция) On 7/22/2023 at 10:15 PM, stewie said: Привет, Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява https://mobile.bg/21666900186732726 Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад? Благодаря ви предварително Привет, двигателят е най-читавият от трите възможни на този модел (2007 г.) предлагани навремето в България. Карам вече 14 години същия като от обявата, но черен. Машинката е вече малко над 192 000 км. Никакви сериозни неща не са сменяни поради повреда. Карам с около 160 км/ч по магистралата и въобще натискам я здраво. Само не съм я мъчил излишно по оффроуд (колега я е качвал на невъобразими места из България, проходимостта й в класа не се обсъжда въобще). Карана е и на тежки снежни условия в планините и поведението й е впечатляващо. Карам само с OMV Max Motion Diesel. Всички други опити с друго гориво в България се оказаха мъчителни за този двигател. Виждал съм разлики достигащи до 20% в параметри като мощност, ускорение и шум от двигателя. Двигателят е с с изключително добър въртящ момент (380 Nm), който помага страшно много (ако знаеш как да го използваш) при потегляне в тежки условия. Другите двигатели не се справят с това. Малко съвременни SUV в този сегмент могат да се похвалят с такъв показател. Още инфо по темата: https://www.car.info/en-se/mitsubishi/outlander/outlander-cw0w-34772 Да не говорим, че това е най-безшумният двигател от всичките. А колата не е обезшумена добре, каквото и да си говорим. Ремъкът се сменя на около 180 000 км или 10 години. В официалния сервиз ми излезе около 2000 лв. На друго място предполагам ще е около половината или малко над половината на това. Съединителят не се е обаждал още и не показва сериозно доловимо износване. Скоростната кутия колега е ремонтирал при @DJ Tymbi след счупване на магистрала (6-та предавка е отказала да работи- при него въобще са сменяни какви ли не основни неща, незнайно и необяснимо за мен защо). Споделя, че сега работи по-добре и от преди. За сега при мен няма никаква индикация за каквото и да било. Всичко си работи като по учебник. Всички амортисьори (предни и задни) съм ги сменял поетапно и според случая след около 120 000 км. Цената с неоригиналните части не надхвърляше 700 лв за смяна на двойка (това е от преди години). Внимавайте, като наливате вода за чистачките- често се олива и попада върху стартера и ел. кабелите наоколо. Поради тази причина един път съм сменял изгорял бушон, а на втория си замина и стартера. С две думи: Важното е собственикът да е гледал колата като себе си. Всяка проява на неуважение и мърлявост се отразяват на колата и ще има изненади рано или късно. Това показва моя опит. Когато е възможно, гледайте собственикът как се е грижил за колата, за да няма "хлъц" в най-неподходящия момент. Питайте за каквото се сетите, ще споделям ... Редактирано 2 август 2023 от stumps Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d_nikolov Публикувано 4 декември 2023 Сподели Публикувано 4 декември 2023 (редакция) Здравейте, От днес съм потребител на вашия форум . От известно време съм си харесал аутлендър 2. Допадат ми и двата варианта - визията до 2009 както и фейслифта след 2009. Единствената разлика, която намирам е разхода на гориво( по данни в аутодата). Разликата е около два литра на 100 км. До колко това е вярно? Има ли други причини, поради което фейслифта си заслужава повече? До колкото съм чел най-добрият вариант е 2.4 бензин. Предпочитам бензиновия двигател, но не ми се занимава с газови уредби.., въпреки че не бих се отказал ако изникне добра кола. Чел съм различни мнения относно дизелите. Едни казват япоснките са по-добри, а други френските. Така и не разбрах кои са японските и кои френските. Моля за съвет дали има смисъл да чакам фейслифтов модел поради по-добрия разход на гориво. Редактирано 4 декември 2023 от d_nikolov Пропусната дума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oceola Публикувано 15 декември 2023 Сподели Публикувано 15 декември 2023 Привет, от скоро и аз съм от отбора на трите детелини! Преди месец бях пред подобна дилема колега, като предварително знаех, че търся бензин автомат. И в последна сметка харесах една преди фейслифта, тъй като е купувана тук на 125х.км, като предполагам и се надявам, че са реални, със CVT. Нея взех, като преди това гледах няколко фейслифтови. Много е важно състоянието на конкретния екземпляр, така че ако харесаш и 2008-2009г - вземай смело! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.