DJ Tymbi Публикувано 23 ноември 2017 Сподели Публикувано 23 ноември 2017 А на дизелите какви са им проблемите? Като чета за проблемите с клапаните на бензиновия, се чудя, защо предпочитате бензиновия двигател?.....проблем с клапаните има ,ако я карате на газ и слагате АГУ.....ако я карате на бензин, няма да има проблеми, виждал съм мотор на 430 000 км . само на бензин и пробллем с клапаните няма.....при дизела най големия прфоблем е че е ДИЗЕЛ :D .....сега сериозно.....имат проблем с демферен маховик и съединител, имат проблем с геометрията на турбото ,ДПФ, както и дюзите и ГНП-то,общо взето все ПОТЕНЦИАЛНИ проблеми, които струват много пари за отстраняването им......като ги събереш накуп, често сумата се равнява на спестеното от разликата м/у бензин и дизел.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzufa Публикувано 8 декември 2017 Сподели Публикувано 8 декември 2017 Ами аз да се похвале че в крайна сметка взех 2.2 156кс 2009година.Сега се стяга и освежава,пък да видим как ще е.надявам се да е сполучлив,здрав и да слуша.късмет и благодаря за съветите,ще пиша впечатления по на там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 12 декември 2017 Сподели Публикувано 12 декември 2017 Ами аз да се похвале че в крайна сметка взех 2.2 156кс 2009година.Сега се стяга и освежава,пък да видим как ще е.надявам се да е сполучлив,здрав и да слуша.късмет и благодаря за съветите,ще пиша впечатления по на там.Пусни някоя снимка да го видиме този хубостник Имам въпрос -за бензиновите двигатели. Интересува ме последните 2-3 години, имат ли модел с евро5? Знам че някъде в края на 2009, по спомени го внедряват като стандарт при автомобилите, а аутландър2 на практика се предлага до 2013г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав87 Публикувано 27 март 2018 Сподели Публикувано 27 март 2018 Здравейте колеги. Не исках да отварям нова тема, защото въпросчето ми е... как да кажа, незначително. Имам Mitsubishi Outlander 2.4 бензин, модел 2009. Въпросът ми е може ли да му се сложи системата Smart Key (Някои от моделите го имат включено в пакета с екстри при закупуване) за безключово палене и отключване, понеже моят го няма като екстра? Може ли тази екстра да бъде "монтирана" в последствие? Ако Да към кого да се обърна за повече информация. Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милко74 Публикувано 3 Май 2018 Сподели Публикувано 3 Май 2018 И аз да се похваля.Днес си взех Аутлендър 2007 2.0 дизел.Доста четох и мислих,харесва ми модела.Вкрайна сметка всичко е на късмет.Колата е на 120 000 км и е след пълно обслужване-ремъци,водна помпа,турбо,климатроник и масло.Надявам се да имам,доста безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 28 януари 2019 Сподели Публикувано 28 януари 2019 (редакция) Здравейте,колеги.Интересувам се от Аутлендър 2,разглеждам също "братята близнаци" Пежо 4007 и Ситроен С-кросер.Имам три въпроса към знаещите: 1.Вярна ли е градската легенда, че и трите автомобила се слобяват в Япония? 2.Не харесвам моделите с допълнителен ред седалки в багажника.Въпрос на вкус,но за мен са грозни като интериор,пък не ми и трябват.Има ли разлика в дължината на купето(нещо като дълга/къса база) между тези със 7 и тези с 5 места?Или да ходя на оглед с рулетката... 3.На капака на двигателя при дизеловия Аутленър пише DID като при 2,0TDI на фолксваген,така и при 2,2 HDI на пежо.Има ли някакъв бърз ориентир,за да се различат двата двигателя от пръв поглед? Редактирано 28 януари 2019 от Shamy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 януари 2019 Сподели Публикувано 28 януари 2019 (редакция) 1.4007 и Ц Кросъра се сглобяват в Япония а парадокса е ,че Аутлендъра се сглобява в Холандия и като се сетим за качеството на ламарините при Волво 440 което пак там се сглобяваше...ръжда на поразия.2.Разлика в купетата няма ,ама то май и само с 5 места няма от тоя модел.Седалките си влизат в дъното на багажника и дори не ги виждаш-пода е перфектно равен.3.Разликата е във формата на капака на мотора каквото и да пише на него. Сина има 4007 2.2 хди и вчера карал 2.4 бензин и мнението му беше ,че е супер спънат в сравнение с дизела,а немското 2.0тди го спряха последните години от вграждане поради кусури.https://www.cars.bg/offer/c2852565ето ти с немския моторhttps://www.cars.bg/offer/c2879675и с френския Редактирано 28 януари 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 януари 2019 Сподели Публикувано 31 януари 2019 Спънат, спънат, колко да е спънат? От 0до100 ускорява за 9.6сек, пежо 4007 2.2 дизел ускорява от 0 до 100 за 9.9 сек.Е, май че дизелчето е спънат в случая. Но както често субективно се усеща "много по мощния" дизел от реално по бързият бензинов еквивалент заради надувката. Друг е въпроса, че когато турбинираното нафтеняче спре да ускорява и забие човка, бензина тогава тръгва. Съвсем различен диапазон на работа имат 2 та мотора, но да се твърди, че бензина е мъртвец, сравнен с дизела е абсолютно несериозно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 1 февруари 2019 Сподели Публикувано 1 февруари 2019 (редакция) https://www.auto-data.net/bg/citroen-c-crosser-2.4i-16v-170-14893https://www.auto-data.net/bg/citroen-c-crosser-2.2-hdi-156hp-14892Явно тия от аутодата лъжат и за ускорението и за разхода и в.... Редактирано 1 февруари 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ufoto Публикувано 27 февруари 2019 Сподели Публикувано 27 февруари 2019 Здравейте бъдещи колеги, Понеже питането ми е много сходно с тази тема реших да го публикувам тук за да помогнем и на други хора преглеждащи я. Предстои ми покупка на Outlander 2010-та година (преди фейслифта). Колата е 2.0 дизел и понеже аз не разбирам много, навсякъде чета да се гледат дюзи, турбина и маховик. Това е страхотно, но аз не знам какво да им гледам. Понеже собственика се съгласи да закараме колата в сервиз по мой избор, има ли начин при диагностиката да се проверят тези компоненти дали са тръгнали да се развалят? И ако има, това по-различна диагностика ли е от тази която просто го закачат за компютър? Съжалявам ако въпроса е задаван вече (със сигурност е), но не успях да намеря конкретен отговор. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolin Публикувано 4 Май 2020 Сподели Публикувано 4 Май 2020 Здравейте. Колеги може ли някой запознат с OUTLANDER 3.0 (220 к.с.) 2008г. А/Т 6, да сподели мнение за модела. Вероятно е версия за USA, защото километража е в мили. Всяка информация би била от полза, за да взема решение. Разполагам с WIN №, но в Балканстар ми говорят за 90лв. или 460 лв и 4 седмици да чакам инфо...Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 Май 2020 Сподели Публикувано 4 Май 2020 Здравейте. Колеги може ли някой запознат с OUTLANDER 3.0 (220 к.с.) 2008г. А/Т 6, да сподели мнение за модела. Вероятно е версия за USA, защото километража е в мили. Всяка информация би била от полза, за да взема решение. Разполагам с WIN №, но в Балканстар ми говорят за 90лв. или 460 лв и 4 седмици да чакам инфо...Благодаря предварително.....за каква информация става въпрос?Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolin Публикувано 5 Май 2020 Сподели Публикувано 5 Май 2020 ....за каква информация става въпрос?Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има...... Дори и това ми е достатъчно. Разходът ме отказа окончателно. Благодаря за отзивчивостта, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venzo Публикувано 18 юли 2020 Сподели Публикувано 18 юли 2020 (редакция) Здравейте,от 2 години имам прекрасен Аутлендър 2,4 бензин със Автоматична скоростна кутия (2008 г). Всичко е наред и кутията се държи чудесно, макар че е малко мудна. Сетих се, че я карам около 30 000 км вече, т.е. на около 190 е сега, а аз не съм сменял масло на скоростната кутия и нямам информация от предишния собственик за това. Прерових нета за инфо за интеревала на смяна и не намерих нищо. Някой има ли достоверна информация която може да сподели? Редактирано 18 юли 2020 от Venzo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dit Публикувано 29 юли 2020 Сподели Публикувано 29 юли 2020 Здравейте,от 2 години имам прекрасен Аутлендър 2,4 бензин със Автоматична скоростна кутия (2008 г). Всичко е наред и кутията се държи чудесно, макар че е малко мудна. Сетих се, че я карам около 30 000 км вече, т.е. на около 190 е сега, а аз не съм сменял масло на скоростната кутия и нямам информация от предишния собственик за това. Прерових нета за инфо за интеревала на смяна и не намерих нищо. Някой има ли достоверна информация която може да сподели? От 2016 карам същия,но с ръчна скоростна кутия и "да чукна на дърво"-много съм доволен.Зет ми кара същия ,но с автомат/вариаторна кутия/ и...имаше проблеми.Проблемите са в това,че след определен експлоатационен период/мисля-150000/,се появяват проблеми и трябва да се прави "профилактика".Само че,профилактиката не е да смениш филтър или масло,или някоя дребна част,която можеш да идентифицираш,а си е "темелен" ремонт на вариатора със смяна на конуси,ремък,клапан,уплътнения и пр.- в интервал 3000-5-6000!И...няма как да го избегнеш-новата "реже глава до кръста/! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 31 юли 2020 Сподели Публикувано 31 юли 2020 От 2016 карам същия,но с ръчна скоростна кутия и "да чукна на дърво"-много съм доволен.Зет ми кара същия ,но с автомат/вариаторна кутия/ и...имаше проблеми.Проблемите са в това,че след определен експлоатационен период/мисля-150000/,се появяват проблеми и трябва да се прави "профилактика".Само че,профилактиката не е да смениш филтър или масло,или някоя дребна част,която можеш да идентифицираш,а си е "темелен" ремонт на вариатора със смяна на конуси,ремък,клапан,уплътнения и пр.- в интервал 3000-5-6000!И...няма как да го избегнеш-новата "реже глава до кръста/!Здравейте!Бихте ли споделили малко информация за модела, скоро ще купувам такъв. Интересуваме обслужването, масла филтри, този който гледах е с верига, казаха ми че може да се смени когато започне да се чува шума на веригата.Също така ме интересува откъде могат да се ъпдейтнат картите на заводската навигация, доколкото разбрах е с хард диск. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dit Публикувано 2 август 2020 Сподели Публикувано 2 август 2020 (редакция) Здравейте!Бихте ли споделили малко информация за модела, скоро ще купувам такъв. Интересуваме обслужването, масла филтри, този който гледах е с верига, казаха ми че може да се смени когато започне да се чува шума на веригата.Също така ме интересува откъде могат да се ъпдейтнат картите на заводската навигация, доколкото разбрах е с хард диск.Моят е без навигация.Маслен ,въздушен,купе и АГУ филтри на 10000 км.и това е.+маслото 5W30,разбира се.Друго не съм пипал.Веригата ще ме надживее/дай боже/!Може би пистовия ремък,но не бързам-наблюдавам го.За четири години-това е.А,пропуснах преден носач/скъсан маншон/---абе консумативи :D Редактирано 2 август 2020 от dit Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 2 август 2020 Сподели Публикувано 2 август 2020 Моят е без навигация.Маслен ,въздушен,купе и АГУ филтри на 10000 км.и това е.+маслото 5W30,разбира се.Друго не съм пипал.Веригата ще ме надживее/дай боже/!Може би пистовия ремък,но не бързам-наблюдавам го.За четири години-това е.А,пропуснах преден носач/скъсан маншон/---абе консумативи :DА като цени как вървят горе изброените части?Някой дали има запознат със заводската навигация от коя година са последните карти - чувам 2017, 2019 и за какви пари за района на София? Доколкото разбрах се сваля диска от навигацията и се наливат новите карти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 13 август 2020 Сподели Публикувано 13 август 2020 ....за каква информация става въпрос?Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има...... Здравейте,Малко информация и от мен. Аз от скоро съм с 3.0 2012 S-AWC 220 магарета от Канада. Моя е с 6B31 двигателя. Колата е супер, върви доста добре за толкова тежка кола. Разхода е малко по-различен от написания - 8-9 извънградско пр 100-140 и 15 и нагоре в града (зависи колко ви тежи крака по сфетофарите). Части си има , за някои се чака малко повече, за други не защото са сходни с европейския модел. Автомата е малко муден, но се свиква. Проблемни възли по мои скромни наблюдения до момента - спирачки (малки дискове = криви ги), задни амове и пружини (вероятно има усилени когато оригиналните се предадът напълно), седалките са неудобни при дълги пътувания, кофти размер гуми за 18"-те. Последния ред седалки е излишен защо е сложен :icon_hmm: .Газ - кой както си реши - руснаците си ги джиткат на газ без да му мислят много много. Толкова за сега с времето ще видим и другите му болки. Като цяло колата ми харесва особено вървенето и звука на двигателя. Ще видим зимата как ще се представи и дали ще е по-добре от Субаруто ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 13 август 2020 Сподели Публикувано 13 август 2020 Благодарим за ценната информация. Колеги, как вървят като цени обслужването на Outlander втора генерация? Както писах по горе:1. Масло,филтри,ремъци -верига2. Дискове, накладки, пружини Как стои въпроса с разхода на 2.4 Бензин, ръчна скоростна кутия?Кои са последните карти на фирмената навигация MMCS? Намирам само като информация от стари линкове, намерих и къде могат да ти качът за 80лв от 2017г, а има ли по-нови от 2018-2019г? Навигацията е 2D, но при наличието на съвременни карти -което е по-важното, надали е толкова зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йован Публикувано 27 август 2020 Сподели Публикувано 27 август 2020 За разхода на 2.4 Бензин, ръчна, по въведени от мен данни в spritmonitor.de средно за 30 000 км: 8,99 l/100km Eто едно търсене по Outlander, бензин, ръчна, 2007-2012 (средно 9,39 l/100km):https://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2012&gearing=1&powerunit=2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йован Публикувано 27 август 2020 Сподели Публикувано 27 август 2020 Относно обслужването на Outlander 2012 2.4 Бензин, в Ратола 2017г - Масло, филтри и труд: 317 лв2018г - Масло, филтри, предни накладки, труд: 638 лв2019г - същото като за 2017, труда е поскъпнал с 64% и незнайно защо са изписали 6 литра масло вместо 5 и : 403 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sheva1899 Публикувано 31 август 2020 Сподели Публикувано 31 август 2020 Здравейте колеги,Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа... Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 Здравейте колеги,Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа... Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи.А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4?.....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.