Премини към съдържание

Тракане при студен двигател


Препоръчано мнение

 

Ето точно това е моят проблем.От няколко седмици когато запаля колата сутрин примерно като е изстинала на цяло се чува това тракане,но се чува няколко секунди и спира,отскоро обаче взе да се чува повече време след като я запаля и после спира за момент и пак се чува за 3/4 секунди,после пак спира и така от време на време спира и почва.Докато я карам в движение не съм забелязал да се чува това тракане.Та прочетох много теми и не разбрах какъв може да е отговора на моят проблем.Ще съм благодарен ако можете да ми помогнете и имате съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото гледал ли си го ?

Ако си с 15W40 минерално при студ е нормално, но много вредно за двигателя!

Но някой по компетентен да се изкаже:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на място, бързо и плавно да качиш 3000 оборота, после отпускаш газта и така 15-20 пъти.

И после сподели изчезва ли шума.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото гледал ли си го ?

Ако си с 15W40 минерално при студ е нормално, но много вредно за двигателя!

Но някой по компетентен да се изкаже:)

 

С 15W40 съм да.Маслото е на 2300 км. не беше мръднало въобще до около 2100/2200 км.,сега виждам , че леко е мръднало, но си е в границите!

 

Пробвай на място, бързо и плавно да качиш 3000 оборота, после отпускаш газта и така 15-20 пъти.

И после сподели изчезва ли шума.

 

Ще го пробвам това, но веднага след като го запаля двигателя ли ? И защо се прави това, смисъл да ми обясниш по-подробно за този метод. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Моя съвет е да обърнеш внимание сериозно на този шум и да закараш колата на преглед.

 

Няма да ти казвам какво се случи с моята кола (със същия двигател) при същото тракане, за да не те плаша, а и защото при мен тракането се появи като единично почукване и се разрастна до подобно на твоето и по-бързо само в рамките на 5-10км; не като при теб с утихване при загряване на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа,че тези дни се посъветвах с няколко различни майстора и всичките ми казаха ,че тази кола не е въобще за такова масло 15W40.Понеже като е студено времето и така докато трака сутрин дефакто работила на сухо.

Следващата седмица ще се източи, прави се промивка на двигателя и се слага масло 10W40 11 лв. литъра с нов маслен филтър и ми гарантираха, че тракането ще спре и двигателя ще работи много по-добре :) Ще пиша след като направя това и после пак ще споделя след около 2000 км. как е положението, понеже наистина преди като бях с масло 10W40 не съм забелязал такова тракане :)

 

 

П.С. По-горе бях написал , че маслото ми е мръднало леко, объркал съм се просто колата не е била на равно.

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже ми се струва, че 0W30, или 5W30 ще е по-добре.

Доколкото си спомням, това е препоръчително според книжката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже ми се струва, че 0W30, или 5W30 ще е по-добре.

Доколкото си спомням, това е препоръчително според книжката.

 

И аз подкрепям мнението на колегата относно маслото ,като при мен направих компромис с 5w40 като за момента Pinina си работи доста добре с него :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже ми се струва, че 0W30, или 5W30 ще е по-добре.

Доколкото си спомням, това е препоръчително според книжката.

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа,че тези дни се посъветвах с няколко различни майстора и всичките ми казаха ,че тази кола не е въобще за такова масло 15W40.Понеже като е студено времето и така докато трака сутрин дефакто работила на сухо.

Следващата седмица ще се източи, прави се промивка на двигателя и се слага масло 10W40 11 лв. литъра.

Тя въобще не е и за това второто масло, да не говорим, че вече за 12 лв. литъра се намират масла 5/30 пълна синтетика, с всички екстри, лонг лайв, фуел економи и т.н.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги преди 2 дни сложихме препарат за почистване на маслената система Xenum

( http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=27&controller=product ). Днес отидох да сменя маслото и наистина изтекаха бая мизериики със старото масло.Сложихме ново масло Eneos 10w40 с нов японски маслен филтър.

( http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&manufacturer_id=78&product_id=245 )

Сега ще я следя дали ще трака сутрин и след като я покарам 2/3 хиляди километра ще пиша как е с нивото и работата на двигателя.

Иначе следващото масло ще е Mitsubishi diamond evolution 5w30

( http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&products_id=588 ) понеже пише , че е за GDI двигатели :)

 

П.С. Сега съм сложил това масло 10w40 понеже нямам пари за 5w30 което искам да сложа,но следващата смяна ще е с 5w30 и пак ще пиша как е работата на двигателя.

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При толкова много изписано във форума, при толкова много допълнителни разяснения, защо е толкова трудно да си подберете масло за специфичните GDI двигатели по:

1) Вискозитетен клас;

2) Смазочна норма по API и ACEA

3) HTHS

4) Нива на сулфатна пепел против нагари и т.н.

 

Жулите на сляпо SAE 10W-40 / 15W-40 и после не ставали работите, ами няма да стават...

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При толкова много изписано във форума, при толкова много допълнителни разяснения, защо е толкова трудно да си подберете масло за специфичните GDI двигатели по:

1) Вискозитетен клас;

2) Смазочна норма по API и ACEA

3) HTHS

4) Нива на сулфатна пепел против нагари и т.н.

 

Жулите на сляпо SAE 10W-40 / 15W-40 и после не ставали работите, ами няма да стават...

Пиши, пиши...

То няма кой да чете.

Четат чак после...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиши, пиши...

То няма кой да чете.

Четат чак после...

Няма проблем. Раднево е само на 124 км от Пловдив.

И на колесар може да я закара на Милен :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При толкова много изписано във форума, при толкова много допълнителни разяснения, защо е толкова трудно да си подберете масло за специфичните GDI двигатели по:

1) Вискозитетен клас;

2) Смазочна норма по API и ACEA

3) HTHS

4) Нива на сулфатна пепел против нагари и т.н.

 

Жулите на сляпо SAE 10W-40 / 15W-40 и после не ставали работите, ами няма да стават...

Няма пари човека бре, написал го е по горе .:)

Има 11 лв. за 10/40, няма 12 лв. за 5/30, иначе гледам за добавка е заделил 27 лв.:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма пари човека бре, написал го е по горе .:)

Има 11 лв. за 10/40, няма 12 лв. за 5/30, иначе гледам за добавка е заделил 27 лв.:D

 

 

Първо 5w30 е 28 лв. литъра и второ не искам да се дразните с мене за глупости, защото всички много разбирате от коли всички много съвети давате, но след като написах какво съм направил чак тогава взехте да коментирате.. Срамно ли е да не разбирам от мицубиши ? Всеки критикува,всеки се дразни, просто ми го напишете нормално, а аз ще си нося последствията за това какво съм направил с колата си.Аз споделям тук, а вие се дразните с мене. Ако имате някакви добри идеи , съвети и т.н. относно проблема ми добре, но ако ще пишете глупости по-добре не! Не ме познавате, не знаете в какво положение съм с пари, с време и т.н... Прав ли съм или не не знам , но това е което аз мисля.

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се ядосвай :) Покарай колата с това масло и следи за проблема,а когато имаш средства го смени. На мен пък ми препоръчаха за Галанта Syntium 3000 AV 5w40,но за Каризмата не зная дали е подходящо :) Иначе и двете страни са прави. И колегите са прави да ти се карат,че при смяната не си отворил да се поинтересуваш какво масло да налееш, и ти си прав,че всеки греши и бюджета също играе важна роля.Като цяло аз мисля,че при износения двигател е хубаво да помислиш за 5w40,вместо 5w30. Предполагам знаеш какво означават цифрите преди и след W.Хем ще маже добре на студен двигател,хем ще уплътнява хубаво на топъл.

 

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо 5w30 е 28 лв. литъра и второ не искам да се дразните с мене за глупости, защото всички много разбирате от коли всички много съвети давате, но след като написах какво съм направил чак тогава взехте да коментирате..

Изобщо не се дразним и още преди да напишеш какво си направил, по нагоре в темата съм ти писал, че и 10/40 не е за твоята кола и за цената на 5/30 вече за трети път ще ти кажа, че не е 28 лв. литъра .

Намира се и много по евтино .:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се ядосвай :) Покарай колата с това масло и следи за проблема,а когато имаш средства го смени. На мен пък ми препоръчаха за Галанта Syntium 3000 AV 5w40,но за Каризмата не зная дали е подходящо :) Иначе и двете страни са прави. И колегите са прави да ти се карат,че при смяната не си отворил да се поинтересуваш какво масло да налееш, и ти си прав,че всеки греши и бюджета също играе важна роля.Като цяло аз мисля,че при износения двигател е хубаво да помислиш за 5w40,вместо 5w30. Предполагам знаеш какво означават цифрите преди и след W.Хем ще маже добре на студен двигател,хем ще уплътнява хубаво на топъл.

 

 

Ето това е нормален отговор! Благодаря ти много , че изрази мнението си без да се правиш на разбирач и без да се дразниш :)

 

 

 

Изобщо не се дразним и още преди да напишеш какво си направил, по нагоре в темата съм ти писал, че и 10/40 не е за твоята кола и за цената на 5/30 вече за трети път ще ти кажа, че не е 28 лв. литъра .

Намира се и много по евтино .:good:

 

А ти колега искам да прочетеш в AutoData какво пише за каризмите GDI ;) и без да минаваш с "там информацията не е вярна" .

 

Не искам да се дразня с никой и не искам да говоря грубо искам същото отношение към мен, все пак сайта е за проблеми, въпроси , отговори и т.н. Съжалявам ако не ме разбирате какво искам да кажа..............

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съжалявам, че не разбираш какво ти казваме, за това мога да ти пожелая, да се оправяш как си знаеш .:icon_bye:

Освен Аутодата имаш да четеш доста теми из форума, за тракащите ГДИ-та . Има писано достатъчно .;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тошко, всички мнения са добронамерени.

Може в тях да има известно количество хумор, но не искаме да те обидим, а да те предпазим.

В края на краищата, някои от писалите в темата притежават джедайки от доста време, изказват се от позиция на опита, а други са форумни майстори и специалисти, които всички тук ценим изключително много.

Направи каквото ти душа иска - ние се опитваме да ти бъдем полезни.

Но ти сам решаваш какво да сториш.

Без лоши чувства - http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...