CakiD Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Става дума , че след смяна на ангренажа колата започна или да не пали или пали но на два цилиндъра. Отначало мислих ,че са бобини но ги размених и пак същата работа. По време на смяната майстора взе , че скъса кабелите на датчик колянов вал, после ги запои. Колата не го прави постоянно, но три, 4 пъти седмично. Общо взето запалвам , работи си нормално, гася и след това се почва. Или не пали или пали на два цилиндъра ,след което въртя ключа десетина пъти, запалва и никакъв проблем. Огледах запоените кабели ( два са ) и ми се струва че, всичко е наред. Ходих на електричар, презапои всички връзки на компа и пак същата работа. Дайте някакви насоки откъде да започна, че ако започна да сменям всичко си е цифра. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Провери и правилно ли е зацепен ангренажния ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Според мен проблема е в някой от датчиците на коляновия или разпределителния вал. Когато направи този проблем, не светва ли чек-енджин иконата на таблото?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Стандартен проблем датчик разпределителен вал..... Грешка ще се появи след 30сек. въртене на стартер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Стандартен проблем датчик разпределителен вал..... Грешка ще се появи след 30сек. въртене на стартер.цт.... не е това, а е датчик колянов вал.....този проблем съм го блъсакл десетина пъти и много отодавна съм го открил .....ето тук съм си правил експерименти да изследвам всички сигнали ....http://media.snimka.bg/1773/009800526.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/1773/009800525.jpg?r=0 .....до колегата, вземете и накарайте вашия " майстор" да разглоби отново капаците и да свали датчика на кол. вал, да го почисти хубаво, обезмасли и издуха с въздух....след което и тоналното колело също....след това да провери дали не е криво колелото , да не би да опира в "тунела" на датчика на кол. вал.....следд това да го сглоби отново и да запалите мотора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CakiD Публикувано 15 март 2016 Автор Сподели Публикувано 15 март 2016 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Евала. Нямам какво друго да кажа освен - БЛАГОДАРЯ ! Моите съмнения бяха същите но не исках да ви подведа затова не ги написах. Да ,светва чека наистина . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 март 2016 Сподели Публикувано 15 март 2016 Ами щом светва, просто прочети грешката и ще разбереш кой от двата датчика е Има писано как можеш да си направиш сам диагностика и да прочетеш кода на грешката...след това го сподели тук ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 декември 2016 Сподели Публикувано 13 декември 2016 Не намерих по-подходяща тема,затова пиша тук(да не отварям нова)...Каризмата е 1.8 115кс,с двете бубини,с газово.Проблема е когато температурите паднат под 0°C .2,3,4 чуквания на ключа и тогава пали,преди това само притриса...Не я мъча с продължително въртене...Паля само на бензин и когато позагрее обръщам на газ.По принцип прекъсва на бензин когато е студена ако потегля веднага,на газ проблема го няма.Смених свещите с Bosch Iridium преди няколко дена,прекъсването когато е студена почти изчезна.Да отметна,старите свещи са карани повече от 50 000кмКабелите са сменяни преди 2г.Ако е бубина или лула,каква е връзката да го прави само при минусови температури?Обмислям като вариант някакъв конденз от газта,който замръзва вечерта когато е студено.Или бензиновия филтър,който незнам кога е сменян...Напомням,че колата пали от първото чукване на ключа,стига навън да е +1°C...и няма проблеми с оборотите...Очаквам съвети ,благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 13 декември 2016 Сподели Публикувано 13 декември 2016 Не намерих по-подходяща тема,затова пиша тук(да не отварям нова)...Каризмата е 1.8 115кс,с двете бубини,с газово.Проблема е когато температурите паднат под 0°C .2,3,4 чуквания на ключа и тогава пали,преди това само притриса...Не я мъча с продължително въртене...Паля само на бензин и когато позагрее обръщам на газ.По принцип прекъсва на бензин когато е студена ако потегля веднага,на газ проблема го няма.Смених свещите с Bosch Iridium преди няколко дена,прекъсването когато е студена почти изчезна.Да отметна,старите свещи са карани повече от 50 000кмКабелите са сменяни преди 2г.Ако е бубина или лула,каква е връзката да го прави само при минусови температури?Обмислям като вариант някакъв конденз от газта,който замръзва вечерта когато е студено.Или бензиновия филтър,който незнам кога е сменян...Напомням,че колата пали от първото чукване на ключа,стига навън да е +1°C...и няма проблеми с оборотите...Очаквам съвети ,благодаря предварително!Аз съм имал такъв проблем и съм писал по него във форума.Има доста обширна тема по този въпрос,не знам защо не си я открил.Причините може да са следните-при мен се оказа датчик за температурата на инжекциона,като моята каризма е бензинова. След това пак се появи проблема,ходих на диагностика и ми казаха че има вероятност компа да не разпознава ключа и затова да не пали от първия път.Един друг познат който без да е майстор на коли при споделяне от моя страна за този проблем каза че все едно не достига гориво при първото подаване на контакт за запалване тоест бензинова помпа.И сега колата понякога пали от втория път през лятото,но двигателят работи без проблем.Ако искаш си замери компресията,но за по нататъшни действия се консултирай и с други хора.Дано да съм ти бил полезен. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 декември 2016 Сподели Публикувано 13 декември 2016 Къде се намира този датчик за температура на инжекциона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 декември 2016 Сподели Публикувано 13 декември 2016 Каризмата е ...с газово.Най-вероятно запушени бензинови инжектори. Карай си я на газ и да не ти пука ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 декември 2016 Сподели Публикувано 13 декември 2016 Най-вероятно запушени бензинови инжектори. Карай си я на газ и да не ти пука ;)Добавка за прочистване на инжекторите??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 14 декември 2016 Сподели Публикувано 14 декември 2016 (редакция) Моята е същата, сутрин с първото въртене припалва само на 1-2 цилиндъра и загасва, независимо дали въртя продължително, не пали. На второто въртене пали от четвърт. След това трябва да я изчакам 10-20 секунди да поработи на място, иначе ако тръгна веднага прекъсва, не набира равномерно. Имам чувството, че има нещо сбъркано при моята кола от към делко или ангренаж. За сега съм се отказал да търся проблема. На пролет ако сменям ангренаж ще се разбере дали е сбъркано нещо там. Преди търсих проблем със запалването - като я запаля студена, след работа следобед, тръгвам и глъхне и прекъсва. Смених мноого неща и правих много проби, но без резултат. За сега проблема със глъхненето при потегляне е решен с малко предварение на делкото, но е замазване на проблема. Писал съм какво съм сменял и пробвал тази тема Редактирано 14 декември 2016 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 14 декември 2016 Сподели Публикувано 14 декември 2016 Къде се намира този датчик за температура на инжекциона?http://www.autodoc.bg/metzger/7021714 хванат е за двигателя,като застанеш срещу него от дясната ти страна. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.