майна Публикувано 3 март 2016 Сподели Публикувано 3 март 2016 Здравейте колеги След 3 бобина за 14 месеца реших да си я сменя сам и да огледам капачката палеца и всичко което може да е причина да горят така тези бобини Телефона не беше при мен и си драснах схемата на положението на палеца на парче хартия преди да сваля делкото от двигателя......след което не можах да го намеря !?Ще сменям капачката и палеца и много ми трябва някой да помогне с идея как да определя положението на палеца при монтажа на делкото обратно :confused1:Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 март 2016 Сподели Публикувано 3 март 2016 Мисля че делкото влиза само в една позиция, палеца също. Така че не може да го объркаш. Или питаш за подредбата на кабелите по делкото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
майна Публикувано 3 март 2016 Автор Сподели Публикувано 3 март 2016 Мисля че делкото влиза само в една позиция, палеца също. Така че не може да го объркаш. Или питаш за подредбата на кабелите по делкото?И аз така мислех ,но след като го откачиш от двигателя може да се завърти на 180 гр.Още по-лошо е,че откачих палеца и сега не мога да намеря на къде е сочил преди товаФланеца на палеца е триъглен което дава възможност поне за 4 начални положения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 март 2016 Сподели Публикувано 3 март 2016 Ами тогава давай по бабешки - сваляш свеща на 1 цилиндър, хартиена тапа вместо нея, завърташ бавно коляновия вал (на 4-5 скорост и буташ леко автомобила). Когато изскочи тапата е ГМТ нагласяш делкото да сочи първи цилиндър.Или намираш сервизно ръководство и по белези нагласяш. Мисля че трябва да има белези на шайбата на коляновия вал за ГМТ.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 март 2016 Сподели Публикувано 4 март 2016 Оста е триъгълна но палеца влизамсамо по един начин, едната страна на оста е изпилена. По-интересно е делкото, то влиза по два начина, но погрешния ще счупи разпределителния вал..... Оста може да се превърти, но не е симетрична...… За най-сигурно се сваля капака на ангренажа, завърта се двигателя да доиде на белези, и на делкото отдолу също има белег......зацепваш и си свиркаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
майна Публикувано 4 март 2016 Автор Сподели Публикувано 4 март 2016 Оста е триъгълна но палеца влизамсамо по един начин, едната страна на оста е изпилена. По-интересно е делкото, то влиза по два начина, но погрешния ще счупи разпределителния вал..... Оста може да се превърти, но не е симетрична...… За най-сигурно се сваля капака на ангренажа, завърта се двигателя да доиде на белези, и на делкото отдолу също има белег......зацепваш и си свиркаш.Значи при нагласени белези палеца трябва да сочи първи цилиндър...?Благодаря на всички за помощта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.