Премини към съдържание

Помощ за делко 1.3 1999


Препоръчано мнение

Здравейте колеги

След 3 бобина за 14 месеца реших да си я сменя сам и да огледам капачката палеца и всичко което може да е причина да горят така тези бобини

Телефона не беше при мен и си драснах схемата на положението на палеца на парче хартия преди да сваля делкото от двигателя......след което не можах да го намеря !?

Ще сменям капачката и палеца и много ми трябва някой да помогне с идея как да определя положението на палеца при монтажа на делкото обратно :confused1:

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че делкото влиза само в една позиция, палеца също. Така че не може да го объркаш. Или питаш за подредбата на кабелите по делкото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че делкото влиза само в една позиция, палеца също. Така че не може да го объркаш. Или питаш за подредбата на кабелите по делкото?

И аз така мислех ,но след като го откачиш от двигателя може да се завърти на 180 гр.

Още по-лошо е,че откачих палеца и сега не мога да намеря на къде е сочил преди това

Фланеца на палеца е триъглен което дава възможност поне за 4 начални положения

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава давай по бабешки - сваляш свеща на 1 цилиндър, хартиена тапа вместо нея, завърташ бавно коляновия вал (на 4-5 скорост и буташ леко автомобила). Когато изскочи тапата е ГМТ нагласяш делкото да сочи първи цилиндър.

Или намираш сервизно ръководство и по белези нагласяш. Мисля че трябва да има белези на шайбата на коляновия вал за ГМТ.

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оста е триъгълна но палеца влизамсамо по един начин, едната страна на оста е изпилена. По-интересно е делкото, то влиза по два начина, но погрешния ще счупи разпределителния вал..... Оста може да се превърти, но не е симетрична...… За най-сигурно се сваля капака на ангренажа, завърта се двигателя да доиде на белези, и на делкото отдолу също има белег......зацепваш и си свиркаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оста е триъгълна но палеца влизамсамо по един начин, едната страна на оста е изпилена. По-интересно е делкото, то влиза по два начина, но погрешния ще счупи разпределителния вал..... Оста може да се превърти, но не е симетрична...… За най-сигурно се сваля капака на ангренажа, завърта се двигателя да доиде на белези, и на делкото отдолу също има белег......зацепваш и си свиркаш.

Значи при нагласени белези палеца трябва да сочи първи цилиндър...?

Благодаря на всички за помощта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...