Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Здравейте, онзи ден както си карах забелязах ,че колата взе да вдига повечко градуси и спрях на пътя отворих капака и всичко беше в антрифриз погледнах отдолу течеше.Прибрах се набързо в града като ускоря и я спусна по инерция за да може да не вдига градуси.След като се прибрах махнах корите отдолу и погледнах че скобата на долния маркуч към радиатора се е скъсала, смених я и спря да тече, но климатроника ми спря да духа топло и когато пусна компресора се пуска тази перка която духа когато колата загрее а не тази за компресора.Антифриза също така леко мръдна но не тече никъде.Някакъв съвет да ми дадете или на диагностика да ходя и при майстор да хвърли един поглед? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Да отбележа , че горния маркуч е топъл, но долния който му сменях скобата е студен, а за антифриза забелязах , че дори и на място като седи колата както беше до FULL сега е малко под FULL , демек е паднало нивото му малко дори и на място без каране, а не се забелязва никъде да тече отдолу след тази смяна на скобата. Помагайте и давайте съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 А в радиатора имаш ли? Отвори му капачката и долей до горе, ако не се оправи провери да не е залепнал термостата в едно положение. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 А в радиатора имаш ли? Отвори му капачката и долей до горе, ако не се оправи провери да не е залепнал термостата в едно положение. :mitsu-smiley: Как се проверява термостата дали е залепнал понеже не съм много наясно с това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Да отбележа , че допълних антифриз в капачката и климатроника се оправи духа си горещо направо , но долния маркуч си стои студен все още, а и ще видя после дали антифриза в казанчето е спаднал отново или си е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Щом горния маркуч е топъл, значи термостата отваря,изчакай системата да се обезвъздуши добре, следи температурата,и карай спокойно! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Щом горния маркуч е топъл, значи термостата отваря,изчакай системата да се обезвъздуши добре, следи температурата,и карай спокойно! :icon_rock: Значи и трябва време и долния маркуч ще се затопли така ли? А има ли определено време колко и трябва за да се обезвъздуши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Щом горния маркуч е топъл значи в него има антифриз.Когато се затопли долния маркуч тогава е отворил термостата.Реда е следния: Като запалиш двигателя работи малкия кръг, това е двигателя и радиатора на парното. горния маркуч се затопля, но като цяло радиатора е студен и най-вече долния маркуч. Когато течността загрее дотолкова /приблизително 85 градуса, зависи от термостата/колкото трябва, термостата отваря и течността циркулира в цялата система. Познава се по затопляне на долния маркуч. Нивото на течността се гледа след като отвори термостата , НА ДРУГАТА СУТРИН. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Щом горния маркуч е топъл значи в него има антифриз.Когато се затопли долния маркуч тогава е отворил термостата.Реда е следния: Като запалиш двигателя работи малкия кръг, това е двигателя и радиатора на парното. горния маркуч се затопля, но като цяло радиатора е студен и най-вече долния маркуч. Когато течността загрее дотолкова /приблизително 85 градуса, зависи от термостата/колкото трябва, термостата отваря и течността циркулира в цялата система. Познава се по затопляне на долния маркуч. Нивото на течността се гледа след като отвори термостата , НА ДРУГАТА СУТРИН. Сега искам да кажа, че климатроника си продължава да духа топло, но антифриза всеки път пада малко под FULL но не и повече , а аз всеки път го наливам да отиде леко над FULL и в капачката беше до горе сега пак като отворя не е до горе ... Ще се ходи на майстор да се погледне понеже не ми харесва това с антифриза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 28 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Явно системата е искала леко обезвъздушаване, понеже днес запалих колата развих болчето на термостата отгоре което е и излезе антифриз завих го и след няколко минути каране долния маркуч стана горещ.Единственото което ми е странно защо като пусна компресора на климатроника се пуска черната перка отдясно която е , а не лявата бяла перка.Бялата перка е за компресора нали така ? или се бъркам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Защото бялата ти е изгоряла..... иначе трябва да тръгват и двете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 28 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Защото бялата ти е изгоряла..... иначе трябва да тръгват и двете. Ясно, а мога ли да те попитам относно охладителната система как трябва да работи точно, понеже както споменах и долния маркуч стана топъл днес, но одеве покарах малко и като го погледнах пак беше студен, след колко време се затопля и не знам дали не бъркам нещо или всичко си е точно.Малко повече информация да ми дадеш за тези 2 маркуча към радиатора за антифриза в капачката и т.н. понеже ме притеснява това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2016 Сподели Публикувано 28 февруари 2016 Зависи колко бързо загрява двигателя...... в по студеното време на моита и трябваха 15км каране да стопли долния мъркуч. Сегаго стопля за 2-3км каране. На практика мъркуча се затопля когато двигателя загрее добре и термостата започне почти постоянно да пропуска антифриз.... Следи нивото на антифриза в радиатора и в преливното казанче. И ако на таблото температурата седи нормално..... карай и си свиркай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 1 март 2016 Автор Сподели Публикувано 1 март 2016 Зависи колко бързо загрява двигателя...... в по студеното време на моита и трябваха 15км каране да стопли долния мъркуч. Сегаго стопля за 2-3км каране. На практика мъркуча се затопля когато двигателя загрее добре и термостата започне почти постоянно да пропуска антифриз.... Следи нивото на антифриза в радиатора и в преливното казанче. И ако на таблото температурата седи нормално..... карай и си свиркай. Разбрах те , благодаря ти за изчерпателния отговор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.