Премини към съдържание

Препоръчителен режим за градско и извънградско шофиране на Pajero 3.2 DiD


Препоръчано мнение

Благодаря на ,, xcm "за одговора по въпроса за R/D lock бутона. Междругото аз съм од Македония и тук няма много хора да разбират од тази проблематика, така че добре е че има място каде и хора ( да са живи и здрави) които знаат и с които могът да се опсъждат подобни въроси и ако не го намерех този форум нямаше да зная точно на какво съм сопственик. Да продължа с въпросите с молба да получа одговори....

1. Като се използва R/D lock трябва или не да светне някаква лампа и някой съвет повече околу начина на вклучване (претполагам само в 4LLC режим)

2. За коя лампа говори колегата във последния коментар, и каква е тя. и зашто му е мигала, че и на мене ми мига повремено една жълта за масло. преполагам че е за диференциала???

3. Къде и как мога да намеря дж.тумби, да направи един сериозен преглед на паджерото???

Поздрави од Македония

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Блокажа (r/d lock) работи само на бавни и има индикация на таблото. Индикацията се намира между индикациите за заден мост.

2. Това е индикацията за преден мост. По точно неговата невъзможност да изкючи, често срещан проблем при паджеро.

3. Пламен(тумби) е писал по нагоре в темата. Цъкаш на профила му и там има контакти. Може да му пратиш и лично и да се уговорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте, от седмица карам pajero3 3.2 di d това ми е и първата дизелова кола. Въпросът ми е: какво означава да се кара в обороти двигателя? На няколко места срещам 3500 об/мина. Вчера карах извънградско и усетих колата добре около 2000-2300 об/мин 100-120 км/че, скоростите са ръчни. Също така срещам противоречие: трябва ли изчакам при студен старт или да потегля и не надвишавам 2000 об/мин. Има ли други специфики за правилата експлоатация на турбодизел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се кара в обороти?Както и сте усетил 2000-2500 са достатъчни. Все пак не е немски дизел от 80-те!

Сутрин ако е минус 18 аз лично чакам да загрее до опримална температура. Ако е около нулата изчаквам 2-3 минути. Това все пак не е нов автомобил и не се знае предишните собственици как са юркали.

Иначе най-важното след продължително каране във високи обороти е да се остави да поработи колата на място след спиране, за да се охлади турбото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за бързия отговор. Значи при градско сменям скоростите около 1500 об/мин от икономична гледна точка,а извън градско да поддържам 2000-2500 об/мин.при студен старт подгряването да става на място.Във форума срещнах че слабо място на 3.2 di d е горивната помпа. Мога ли да направя нещо за да предотвратя проблеми с нея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Загледах и инструкцията за скоростта при автоматика, където дават в 3-те режима до 140км/ч и се зачудих защо при скорост над 120км/ч започва дискомфорта и паразитните звуци :)

Както казвам на приятели с "бегачки": "мога със 100км/ч и по черно и асфалт, а Вие?"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...
  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги. Нов съм тук и наскоро се сдобих с Паджеро 3200 автоматик. Но се появи проблем. По време на движение на директна се включва лампичка тя и на неутрална скорост. Светят заедно и двете и започва да блокира задния диференциал и джипа пребоксува. Понякога започва да свети и системата за пребоксуване без да я съм включвал. Налага се да включа на неутрална и да спра автомобила. След това изключвам от контакт и пак я паля и за известно време всичко е нормално. След някой друг километър пак същия проблем. Някой може ли да ми каже какъв е проблема ? Благодаря ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Саше, сигурен ли си, че блокира задния диференциал, а и да буксува? При мен имаше проблеми при превключване от 4Н на 4ЛЛН - започваше да свети оранжевата лампа само. При рестарт и даване в позиция 2Н нещата се оправяха. След разходка до един сервиз в покрайнините на София /около гробищата :)/ и смяна на 3 датчика всичко си дойде на мястото.

Ако можеш да пуснеш снимка или линк към клипче ще е най-добре, че нещо не се разбира какво се случва с колата (без лошо чувства, разбира се).

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Нов съм тук и наскоро се сдобих с Паджеро 3200 автоматик. Но се появи проблем. По време на движение на директна се включва лампичка тя и на неутрална скорост. Светят заедно и двете и започва да блокира задния диференциал и джипа пребоксува. Понякога започва да свети и системата за пребоксуване без да я съм включвал. Налага се да включа на неутрална и да спра автомобила. След това изключвам от контакт и пак я паля и за известно време всичко е нормално. След някой друг километър пак същия проблем. Някой може ли да ми каже какъв е проблема ? Благодаря ви.

....лошо.....не блокира задния диф, а блокира ск. кутия,диагнозата е без да съм я видял,но предвид опите ми с тези коли е строшен планетарен механизъм....и не пребоксува, а блокира двете задни колелета и така е много опасно да я караш , защото с по висока скорост ще се очистиш......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само при рестартиране се оправят нещата за известно време. Дали да направя ремонт на скоростната кутия ? Или е компютърен проблем.

Редактирано от sasheto1974
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така става. Блокират задните колела. Искам да знам дали е компютърен проблем или е механичен.

....ми не е компютърен, а механичен ,поне дотолкова, доколкото имам опит от поне 10-15 джипа с такъв проблем.....най лесно се хваща ( но и най ненадежден)когато се четат показанията на датчиците от първичния и вторичния вал на кутията , когато тя вкл.на 4-та скорост, показанията на двата датчика се изравняват ( директна )и тогава ако планетарния механизъм е зле, тогава този сигнал не е еднакъв и по този начин ще хванете проблема...имам и снимки на отворена кутия и стъпка по стъпка какво трябва да е направи, но моя съвет е ,да си търсите друга кутия, тъй като ремонта е доста скъп ...ако е кола на до 5-6 години ,да я правиш с нови части ( както навремето беше ) но сега не е рентабилно.....когато взимате друга кутия работеща, вземете я с торка, защото във вашия със сигурност има стружки,а и ламелите му ще са наранени,които след време ще направят беля....когато я монтирате, свалете и масления радиатор на кутията, и го почистете много хубаво, защото и там ще има стружки....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само при рестартиране се оправят нещата за известно време. Дали да направя ремонт на скоростната кутия ? Или е компютърен проблем.

...когато огасиш мотора, на практика гасиш и всички клапани и вътре в кутията всичко е в покой, но когато пак запалиш мотора, всичко е под напреженеието на маслото и докато не се разместят планетите, както щифтовете му , няма да блокира ,след време ,пак блокира и така нататък....в началото на тозигаден проблем ,блокирането става доста рядко, но колкото повече я караш ,толкова по често се случва това.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразтърсих се по сайтовете за друга кутия но каква е гаранцията че ще е читава. Колега можеш ли да ми кажеш ориентировъчно колко излиза ремонта на този проблем ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...