djan Публикувано 5 юли 2016 Сподели Публикувано 5 юли 2016 Благодаря на ,, xcm "за одговора по въпроса за R/D lock бутона. Междругото аз съм од Македония и тук няма много хора да разбират од тази проблематика, така че добре е че има място каде и хора ( да са живи и здрави) които знаат и с които могът да се опсъждат подобни въроси и ако не го намерех този форум нямаше да зная точно на какво съм сопственик. Да продължа с въпросите с молба да получа одговори....1. Като се използва R/D lock трябва или не да светне някаква лампа и някой съвет повече околу начина на вклучване (претполагам само в 4LLC режим)2. За коя лампа говори колегата във последния коментар, и каква е тя. и зашто му е мигала, че и на мене ми мига повремено една жълта за масло. преполагам че е за диференциала???3. Къде и как мога да намеря дж.тумби, да направи един сериозен преглед на паджерото???Поздрави од Македония Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 6 юли 2016 Сподели Публикувано 6 юли 2016 1. Блокажа (r/d lock) работи само на бавни и има индикация на таблото. Индикацията се намира между индикациите за заден мост.2. Това е индикацията за преден мост. По точно неговата невъзможност да изкючи, често срещан проблем при паджеро.3. Пламен(тумби) е писал по нагоре в темата. Цъкаш на профила му и там има контакти. Може да му пратиш и лично и да се уговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scubajoro Публикувано 23 февруари 2017 Сподели Публикувано 23 февруари 2017 Здравейте, от седмица карам pajero3 3.2 di d това ми е и първата дизелова кола. Въпросът ми е: какво означава да се кара в обороти двигателя? На няколко места срещам 3500 об/мина. Вчера карах извънградско и усетих колата добре около 2000-2300 об/мин 100-120 км/че, скоростите са ръчни. Също така срещам противоречие: трябва ли изчакам при студен старт или да потегля и не надвишавам 2000 об/мин. Има ли други специфики за правилата експлоатация на турбодизел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 23 февруари 2017 Сподели Публикувано 23 февруари 2017 Защо трябва да се кара в обороти?Както и сте усетил 2000-2500 са достатъчни. Все пак не е немски дизел от 80-те! Сутрин ако е минус 18 аз лично чакам да загрее до опримална температура. Ако е около нулата изчаквам 2-3 минути. Това все пак не е нов автомобил и не се знае предишните собственици как са юркали.Иначе най-важното след продължително каране във високи обороти е да се остави да поработи колата на място след спиране, за да се охлади турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scubajoro Публикувано 24 февруари 2017 Сподели Публикувано 24 февруари 2017 Благодаря много за бързия отговор. Значи при градско сменям скоростите около 1500 об/мин от икономична гледна точка,а извън градско да поддържам 2000-2500 об/мин.при студен старт подгряването да става на място.Във форума срещнах че слабо място на 3.2 di d е горивната помпа. Мога ли да направя нещо за да предотвратя проблеми с нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 24 февруари 2017 Сподели Публикувано 24 февруари 2017 (редакция) ръчни скорости Моят сайт Редактирано 24 февруари 2017 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scubajoro Публикувано 25 февруари 2017 Сподели Публикувано 25 февруари 2017 Благодаря, chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 25 февруари 2017 Сподели Публикувано 25 февруари 2017 Загледах и инструкцията за скоростта при автоматика, където дават в 3-те режима до 140км/ч и се зачудих защо при скорост над 120км/ч започва дискомфорта и паразитните звуци Както казвам на приятели с "бегачки": "мога със 100км/ч и по черно и асфалт, а Вие?" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sub_eleven Публикувано 26 септември 2017 Сподели Публикувано 26 септември 2017 4Н позицията при Паджеро 3 е различна от 4Н позицията на Паджеро 4Колега, би ли обяснил разликите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasheto1974 Публикувано 7 октомври 2017 Сподели Публикувано 7 октомври 2017 Здравейте колеги. Нов съм тук и наскоро се сдобих с Паджеро 3200 автоматик. Но се появи проблем. По време на движение на директна се включва лампичка тя и на неутрална скорост. Светят заедно и двете и започва да блокира задния диференциал и джипа пребоксува. Понякога започва да свети и системата за пребоксуване без да я съм включвал. Налага се да включа на неутрална и да спра автомобила. След това изключвам от контакт и пак я паля и за известно време всичко е нормално. След някой друг километър пак същия проблем. Някой може ли да ми каже какъв е проблема ? Благодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 7 октомври 2017 Сподели Публикувано 7 октомври 2017 Саше, сигурен ли си, че блокира задния диференциал, а и да буксува? При мен имаше проблеми при превключване от 4Н на 4ЛЛН - започваше да свети оранжевата лампа само. При рестарт и даване в позиция 2Н нещата се оправяха. След разходка до един сервиз в покрайнините на София /около гробищата :)/ и смяна на 3 датчика всичко си дойде на мястото.Ако можеш да пуснеш снимка или линк към клипче ще е най-добре, че нещо не се разбира какво се случва с колата (без лошо чувства, разбира се).Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2017 Сподели Публикувано 7 октомври 2017 Здравейте колеги. Нов съм тук и наскоро се сдобих с Паджеро 3200 автоматик. Но се появи проблем. По време на движение на директна се включва лампичка тя и на неутрална скорост. Светят заедно и двете и започва да блокира задния диференциал и джипа пребоксува. Понякога започва да свети и системата за пребоксуване без да я съм включвал. Налага се да включа на неутрална и да спра автомобила. След това изключвам от контакт и пак я паля и за известно време всичко е нормално. След някой друг километър пак същия проблем. Някой може ли да ми каже какъв е проблема ? Благодаря ви.....лошо.....не блокира задния диф, а блокира ск. кутия,диагнозата е без да съм я видял,но предвид опите ми с тези коли е строшен планетарен механизъм....и не пребоксува, а блокира двете задни колелета и така е много опасно да я караш , защото с по висока скорост ще се очистиш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasheto1974 Публикувано 7 октомври 2017 Сподели Публикувано 7 октомври 2017 Точно така става. Блокират задните колела. Искам да знам дали е компютърен проблем или е механичен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasheto1974 Публикувано 7 октомври 2017 Сподели Публикувано 7 октомври 2017 (редакция) Само при рестартиране се оправят нещата за известно време. Дали да направя ремонт на скоростната кутия ? Или е компютърен проблем. Редактирано 7 октомври 2017 от sasheto1974 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2017 Сподели Публикувано 8 октомври 2017 (редакция) Точно така става. Блокират задните колела. Искам да знам дали е компютърен проблем или е механичен.....ми не е компютърен, а механичен ,поне дотолкова, доколкото имам опит от поне 10-15 джипа с такъв проблем.....най лесно се хваща ( но и най ненадежден)когато се четат показанията на датчиците от първичния и вторичния вал на кутията , когато тя вкл.на 4-та скорост, показанията на двата датчика се изравняват ( директна )и тогава ако планетарния механизъм е зле, тогава този сигнал не е еднакъв и по този начин ще хванете проблема...имам и снимки на отворена кутия и стъпка по стъпка какво трябва да е направи, но моя съвет е ,да си търсите друга кутия, тъй като ремонта е доста скъп ...ако е кола на до 5-6 години ,да я правиш с нови части ( както навремето беше ) но сега не е рентабилно.....когато взимате друга кутия работеща, вземете я с торка, защото във вашия със сигурност има стружки,а и ламелите му ще са наранени,които след време ще направят беля....когато я монтирате, свалете и масления радиатор на кутията, и го почистете много хубаво, защото и там ще има стружки.... Редактирано 8 октомври 2017 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2017 Сподели Публикувано 8 октомври 2017 (редакция) Само при рестартиране се оправят нещата за известно време. Дали да направя ремонт на скоростната кутия ? Или е компютърен проблем....когато огасиш мотора, на практика гасиш и всички клапани и вътре в кутията всичко е в покой, но когато пак запалиш мотора, всичко е под напреженеието на маслото и докато не се разместят планетите, както щифтовете му , няма да блокира ,след време ,пак блокира и така нататък....в началото на тозигаден проблем ,блокирането става доста рядко, но колкото повече я караш ,толкова по често се случва това..... Редактирано 8 октомври 2017 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasheto1974 Публикувано 9 октомври 2017 Сподели Публикувано 9 октомври 2017 Поразтърсих се по сайтовете за друга кутия но каква е гаранцията че ще е читава. Колега можеш ли да ми кажеш ориентировъчно колко излиза ремонта на този проблем ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.